امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بررسی صرافی هوبی Huobi و عملکرد آن

گذر از طوفان ماهیت رمزنگاری، برای به دست آوردن قدرت، تحکیم سود و ارائه تجربه تبادل رضایت بخش به معنای این است که صرافی Huobi کاملاً جا افتاده است و ارزش توجه معامله گران و صنعت رمز ارز را دارد.

تاریخچه صرافی هوبی

ظهور Huobi با لئون لی، مهندس سابق Oracle شروع می شود که در سال 2013 تصمیم گرفت دامنه Huobi را قبل از شروع تجارت مستقیم BTC در همان سال خریداری نماید. فضا به سرعت آماده بود تا بتواند از شرایط موجود در بازار در حال ظهور بیت کوین بهره ببرد، سرمایه های Huobi از مکان های قابل توجهی ایجاد شد که توانست به رشد و شکل گیری آن کمک بسزایی نماید.

Huobi سه ماه پس از آن، به صورت مستقیم بیش از 4 میلیارد دلار گردش مالی را کسب نمود. تا سال 2014 ، صرافی Huobi گردش مالی خود را بیش از چهار برابر کرده و ثابت کرده است که آسیا نیز، واقعاً به تبادل دارایی های دیجیتالی احتیاج دارد که سرانجام برآورده می شود.

برای بسیاری، بازار ارزهای رمزنگاری شده از 2015 بسیار دشوار اداره می شود. صرافی ها در حالی که دیگر تازه واردها تلاش می کردند فرمول مناسبی برای جذب معامله گران پیدا کنند، متوقف شده و از بازار حذف شدند. در این بین، Huobi مشغول رقابتی سازنده بود. در سال 2016 ، مبادله 247 میلیارد دلار گردش مالی را گزارش داد که می توان گفت، بیش از نیمی از سهم بازار ارز دارایی دیجیتال در جهان بود.

شکل گیری جدید صرافی Huobi

البته غیرقابل پیش بینی بودن رمزنگاری کاملا قابل تصور است. اگر به اندازه کافی در این صنعت بوده اید، مطمئناً به یاد خواهید آورد که چین، در سال 2017 فعالیت را در بورس های رمزنگاری مسدود کرد. در یک حرکت ناگهانی، پرجمعیت ترین کشور جهان تصمیم گرفت از همه معاملات رمزنگاری خارج شود، به این معنی که مبادلات مستقر در چین مانند صرافی Huobi مجبور به توقف شده و یک برنامه جدید را ارائه می دهند.

پس از آن بود که این مبادله دوباره به سنگاپور منتقل شد و به نظر می رسید که روح جدید و پیشرویی را کسب کرده است. تا آن لحظه، Huobi همیشه منحصراً در بازار چین تمرکز داشت. زمانی که از چین خارج شد، برای بقا و دوام در بازار رمز ارزها، مجبور شد خود را مجدد احیا کند. با تحقق این امر، Huobi شروع به جهانی سازی سکوی خود کرد و این کار از ژاپن، کره، روسیه و یک مبادله اصلی بین المللی آغاز شد.

تجارت موفق هوبی

لازم به ذکر است که تلاش های آن بی فایده نبود. صرافی Huobi می دانست که فرمول پیروزی را در دست دارد و موتور تجارت سریع بوده و رابط کاربری تمیز و پاسخگو است و امنیت تبادل بهینه است. مشکل این بود که مخاطبان خارج از آسیا اعتماد چندانی به مبادله نداشتند.

موفقیت Binance راهی مناسب بود که منجر به گشودن بازار بین المللی Huobi شد. Binance که خود در ابتدا صرافی چینی بود، چنان محبوب و مورد اعتماد واقع شد که توانست راه را بر دیگر صرافی های چینی باز کرده و از سوی بازار رمزنگاری پذیرفته شوند.

شناخت نام Huobi از مدتها حضورش در فضای مبادلات ارزهای رمزنگاری، مطمئناً باعث شد مخاطبان بین المللی به سوی آن جلب شوند. علاوه بر این، معرفی Huobi Token و Huobi’s IEO platform Spotlight ، به جلب توجه بیشتر کمک کرده است.

برتری صرافی

در پایان سال 2018 ، گردش مالی مبادلات صرافی هوبی ، بیش از 1 تریلیون دلار بود و موقعیت خود را به عنوان یکی از سه مبادلات رمزنگاری برتر جهان تأمین کرد. در طول سال ها، رشد بی رقیب مبادلات، آن را درگیر رقابت با Binance کرد تا بعنوان برترین پلتفرم رمزنگاری جهان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

با این حال، صرافی Huobi دارای یک مزیت عمده از دیگر مبادلات است. از زمان تاسیس، Huobi هرگز متحمل هک بزرگی نشده است، اتفاقی که برخی از مبادلات دیگر با آن درگیر شدند. بنابراین، تاریخچه رمزنگاری درخشان Huobi با امنیت بالا ، یک رابط کاربری ساده و زیبا و بسته بندی های متمرکز بین المللی، آن را به یک مبادله اساسی برای معامله گر رمزنگاری تبدیل می کند.

روش افتتاح حساب

همانطور که انتظار می رود، افتتاح حساب با Huobi ساده و روان است. تنها چیزی که در ابتدا باید به آن توجه ویژه کنید این است که به کدام نسخه از Huobi نیاز دارید که این موضوع توسط کشور محل اقامت شما تعیین می شود. برای اکثر افراد، گزینه، سایت بین المللی Huobi خواهد بود. هر سایتی را که انتخاب می کنید، همیشه اطمینان حاصل کنید که آدرس وب بررسی کنید تا از فیشینگ جلوگیری کرده باشید.

مسلماً انتخاب سایت مناسب Huobi می تواند کمی پیچیده باشد. huobi.com ، hbus.com ، huobi.pro و hbg.com وجود دارد که همه آن ها آدرس درست سایت صرافی هوبی است. شاید بهتر باشد که مدیریت Huobi نام دامنه های متعدد خود را پاک کند. این امر باعث می شود کاربران از ورود به سایت های کلاهبرداری ایمن باشند.

هنگامی که در نسخه Huobi قرار گرفتید که با تابعیت شما مطابقت دارد، برای شروع کار تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه ثبت نام در بالا سمت راست ضربه بزنید. که به طور معمول دستورالعمل هایی برای اطلاعات اولیه شما ارائه می گردد.

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، یک ایمیل تأیید در صندوق ورودی خود پیدا می کنید که نیاز به کلیک شما دارد. پس از اتمام، به حساب کاربری خود وارد شوید. چند نکته که باید به خاطر داشته باشید امنیت شخصی خود شما و انتخاب رمز عبوری است که لازم است قوی بوده و به راحتی نیز به خاطر سپرده شود.

پس از آن به محض اینکه احراز هویت دو عاملی 2FA را در حساب خود و گذرواژه های تجارت در جهت محافظت از حساب خود، پیکربندی کردید، آماده استفاده هستید. می توانید برای کسب اطلاعاتی کامل تر در خصوص این صرافی و مبادلات رمز ارزها، با کارشناسان صرافر مشورت نمایید.

ویژگی ها و خدمات صرافی Huobi

در سایت صرافی Huobi می توانید ویژگی مناسبی را پیدا کنید که برای مبتدیان عالی است. اساساً، هر دارایی که بررسی کنید، خلاصه ای شفاف و ضمیمه دارد. اینکه عرضه یک سکه چگونه بوده و هدف آن چیست را به سرعت در Huobi مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید در این صرافی، طیف گسترده ای از ارزهای تجاری را داشته باشید. البته Huobi تأکید زیادی بر پروژه های آسیا داشته و به همین ترتیب، معمولاً اولین ظهور بسیاری از سکه های در حال ظهور از کره، سنگاپور و چین صرافی هوبی خواهد بود.

خدمات به مشتریان نیز بسیار سریع است. تماس با Huobi در مورد مسائل مربوط به حساب، اغلب به این شکل است که می توانید در عرض یک ساعت پاسخ خود را دریافت کنید. این زمان پاسخ سریع، آن را بیش از هر مبادله دیگری محبوب می کند.

همچنین صندوق حمایت از کاربر Huobi ، به عنوان بیمه نامه ای است که کیف پول کاربران را در برابر هک ها، سرقت ها و سایر حوادث غیرمترقبه تحت تأثیر قرار داده و حمایت می کند. به عنوان مشتری، این یک امتیاز بزرگ است زیرا می توانید اطمینان داشته باشید که اگر چیزی فراتر از کنترل شما اتفاق افتد، با هوبی که دارایی شما را باز می گرداند، در سلامت خواهید بود.

Huobi به عنوان یکی از بزرگترین مبادلات سالانه در جهان، توجه بازرگانان و حساب های سازمانی را در سرتاسر جهان جلب کرده است. بنابراین صرافی Huobi یک میز تجارت جداگانه برای کاربران موسسه و شرکت ایجاد کرده است که شامل تجارت OTC است. ضمن آنکه پس از فشار سایر مبادلات عمده ، Huobi محصولات مشتقات خود را برای بازارهای معاملات آتی راه اندازی کرده است. همراه با معاملات مشتقات، Huobi همچنین به یکی از رهبرانی تبدیل شده است که از وام Margin و C2C پشتیبانی می کنند.

هزینه ها در مبادلات هوبی

Huobi در مورد هزینه های تجارت جایگاهی بسیار رقابتی دارد و این بیشتر به دلیل تصمیم عاقلانه آن برای انتقال به یک اقتصاد مبتنی بر رمز بومی شبیه KuCoin ، Binance و Bibox است. Huobi Token یا به اختصار HT به کاربران این حق را می دهد که هزینه های معاملاتی را به نصف کاهش دهند، در مورد تصمیمات مربوط به سیستم عامل تصمیم بگیرند و در IEO شرکت کنند.

بنابراین می توان گفت که در صرافی Huobi ، کاهش هزینه در سیستم عامل با استفاده از HT آسان است. فقط HT را در کیف پول خود نگه دارید و در پنل پیکربندی کاربر، گزینه استفاده از HT برای هزینه های تجارت را انتخاب کنید. اکنون، از تخفیف زیادی در برابر هزینه استاندارد برخوردار خواهید شد.

این هزینه ، 0.2٪ می باشد و با استفاده از HT ، هر یک از این هزینه ها به نصف کاهش می یابد. علاوه بر این، عضویت VIP وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که همان هزینه ها را تا 65 درصد کاهش می دهد.

مزایای صرافی

به طور کلی، Huobi تجربه بالایی را در زمینه تبادل ارائه می دهد که می توان آن را یکی از بهترین مبادلات رمزنگاری دانست. تحت تأثیر قرار دادن مبادلات کار ساده ای نیست اما صرافی Huobi دقیقاً این کار را با خدمات سریع مشتری، رابط کاربری سریع و روان و تبادل بسیار ایمن با تعداد زیادی گزینه برای محافظت از حساب شما انجام می دهد.

البته برخی از جنبه های مبادله نیز در این صرافی، کاملا گیج کننده است. نام های متعدد دامنه ها و ارائه پیچیده عضویت VIP آن در برابر Huobi Token ، تجزیه و تحلیل  و انتخاب بهترین گزینه را دشوار می کند. با این حال، صرافی هوبی ، امکانات و ویژگی های خوبی را در اختیار کاربران می گذارد و به ما امکان دسترسی به نشانه هایی از بازار آسیا را می دهد که در غیر این صورت تجارت راحتی نخواهیم داشت.

می توان گفت که صرافی Huobi سالها یک رهبر مبادله رمزگذاری جهانی بوده است. با امنیت استثنایی، پشتیبانی مناسب مشتری، لیست دارایی ها و هزینه های اندک معاملاتی، گزینه ای عالی برای هر تاجر حرفه ای رمزنگاری است.

Huobi Tech چیست ؟

Huobi Tech  یک شرکت تجاری مستقر در هنگ کنگ است که توسط بنیانگذار Huobi Group و مدیر عامل شرکت، لئون لی از طریق تصویب گروه در سال 2018 خریداری شده است که مطابق با ثبت پرونده در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ است. این مجوز، این شرکت را قادر می سازد خدمات انطباق را در اوایل سال 2021 در بازار ایالات متحده ارائه دهد. این اقدام بخشی از تلاش های گروه Huobi برای راه اندازی محصولات و خدمات مالی تنظیم شده در ایالت ها است.

مارک Huobi متعهد است که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات دارایی دیجیتال را به طور مستقیم از گروه Huobi یا به طور غیر مستقیم از طریق شرکایی مانند Huust Trust به کاربران ارائه دهد. شرکت Huobi Trust مستقر در نوادا است که توسط مدیر قابل اعتماد آن، سیمون کولی، که بیش از هفت سال به عنوان مدیر پروژه قرارداد و رئیس راه حل های ثروت در HSBC در هنگ کنگ خدمت کرده است، هدایت خواهد شد.

Huobi Tech یک گام اساسی به جلو در برنامه های بلند پروازانه شرکت برای گسترش مارک و محصولات شناخته شده خود برای مخاطبان جهانی داشته و همچنین ابتکار مداوم آن برای ایجاد مجموعه ای از محصولات و خدمات مالی تنظیم شده در فضای بلاکچین است.

سوالات متداول

در رتبه بندی ها، سالها صرافی Huobi یک رهبر مبادله رمزگذاری جهانی بوده است که از امنیت بالا، پشتیبانی مشتری مناسب، هزینه های مبادله پایین برخوردار می باشد.

تیم امنیتی Huobi از ایمن بودن دارایی های شما اطمینان حاصل می کند. از آنجا که کاربران کلیدهای شخصی خود را مدیریت می کنند، کنترل کاملی بر دارایی های خود دارند.

سکه مورد نظر برای خرید را از BTC ، ETH ، USDT ، EOS و HT انتخاب کنید. برای راه اندازی یک پنجره بازشو با کد QR و آدرس کیف پول مربوط به آن، روی سپرده کلیک کنید. می توانید کد را جای گذاری کرده یا با تلفن خود اسکن کنید تا ارز رمزنگاری شده مربوطه را به کیف پول Huobi ارسال کنید.

ابتدا روی ارز رمزپایه ای که می خواهید در Lite Wallet در صفحه Wallet برداشت کنید کلیک کنید. سپس روی انتقال ضربه زده و مبلغی را که می خواهید برداشت کنید، وارد نموده و ارسال را انتخاب نمایید. پس از آن به صفحه کیف پول برگردید، روی دکمه برداشت کلیک کنید.

کیف پول Huobi را باز کنید، روی دریافت USDT کلیک کنید. پس از پشتیبان گیری، بر روی دکمه کپی کلیک کرده و آدرس خود را در Withdraw Address در برنامه Exchange جایگذاری کرده و مبلغ را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *