امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Telcoin و تاریخچه آن

Telcoin (TEL یک رمزنگاری غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که در 2017 در سنگاپور تاسیس شد تا ارتباط موثری میان رمزنگاری ها، بلاکچین و صنعت ارتباطات از راه دور باشد. این پروژه با هدف مشارکت با نام های برجسته صنعت مخابرات مانند Verizon و AT&T را اندازی شد تا در جهت از بین بردن مشاجره ای که بین سیستم عامل های صورتحساب و پول تلفن همراه وجود دارد، عمل نماید.

تمرکز اصلی تل کوین بازار حواله است، جایی که Western Union در حال حاضر سیستم برجسته آن است. Telcoin با سیستم عامل مخابرات جهانی و سیستم عامل پول همراه همکاری می کند تا حواله های دیجیتالی پرسرعت و کم هزینه را با سیستم عامل های پول سیار و کیف پول الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار دهد. بدین ترتیب TEL در این اکوسیستم برای پرداخت در وب سایت های تجارت الکترونیکی استفاده می شود.

بنیانگذار Telcoin

در سال 2017 ، Paul Neuner و Claude Eguienta با تاسیس تل کوین ، برای در انتقال پول در عرض چند ثانیه به کاربران کمک کردند. پل نونر، که به عنوان ریاست Telcoin کار می کند، بیش از 12 سال در زمینه ارتباطات از راه دور فعالیت داشته تا اینکه وارد دنیای بلاکچین شده است.

قبل از تاسیس این شبکه، در سال 2017 ، او یک برنامه تلفن همراه برای ایجاد و سازمان دادن رویدادها راه اندازی کرد. کلود نیز اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کند و ریاست این پروژه را بر عهده دارد.

برتری های تل کوین

همانگونه که اشاره شد، شبکه Telcoin بر بازارهای حواله تمرکز کرده است. در حالی که تقریباً پنج تلفن همراه به یک حساب بانکی وجود دارد، مردم در صف ارسال پول با هزینه های حواله گران هستند که وسترن یونیون بزرگترین آنها است.

تل کوین ، توانسته است با استفاده از قدرت بلاکچین ها، خدمات حواله را با هزینه هایی بسیار پایین تر و با سرعت بالاتری در کشورهای در حال توسعه ایجاد نماید. در راستای این هدف، این شبکه همکاری های سازنده ای را میان اوپراتورهای تلفن همراه و شبکه های پرداخت الکترونیکی ایجاد کرده است تا بتواند به آسانی با پایگاه وسیعی از کاربران ارتباط برقرار نماید.

مانند هر دارایی دیجیتال غیرمتمرکز، Telcoin به کاربر خود دسترسی کامل به پول خود از طریق تلفن های خود را می دهد. بنابراین این امکان برای کاربران فراهم است که در هر منطقه ای از دنیا هستند، پول را دریافت و یا ارسال نمایند. همچنین این پروژه ، سیستم عامل را تا حد امکان کاربر پسند و آسان نگه می دارد.

اپراتورهای مخابراتی که به این شبکه متصل می شوند، بلافاصله قادر به صدور رمزهای TEL هستند که در این حالت شبکه پاداش می دهد و هر چقدر اپراتور، ترافیک رمز TEL بیشتری داشته باشد، انگیزه های بیشتری از شبکه می گیرد. می تون گفت که مدل پاداش در شبکه Telcoin ، به گونه ای است که علیرغم خدمات کم، برای کاربران و شبکه های دیگر سودآور است.

روند رشد Telcoin

رمز ارز تل کوین ، حدود 30،000٪ رشد داشته است. این می تواند به عنوان یک رقم تقریباً طبیعی از برخی از عرضه های اولیه سکه تلقی شود. اما Telcoin مدتی است در صحنه حضور داشته است. با همه ظواهر و تاکتیک های طولانی مدت، این گروه برای سرمایه گذارانش و جایگاهی که در بازار دارد، پاسخگو است.

این رمزنگاری اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است که خبر بسیار بزرگی است. از ژانویه 2018 روند رو به رشد چندانی نداشته است، اما به نظر می رسد اکنون زمان یک تغییر است. شایان ذکر است که این رمز ارز، بهره زیادی از رونق های مختلف رمزنگاری نداشته است. سرش را پایین نگه داشته و ظاهراً روی ماموریت بزرگ و پروژه های خود تمرکز کرده است که تلاش برای کشف راهی برای آسانتر و ارزانتر شدن حواله ها می باشد

این کار هرگز یک کار ساده نبوده است. نه تنها مخالفت های زیادی در این راه وجود دارد، بلکه مقررات زیادی نیز برای غلبه بر آنها می باشد و هنوز بر همه آنها غلبه نشده است. اما موفقیت های قابل توجهی وجود داشته است. اخیراً ، در کمیته ای از قانونگذار نبراسکا لایحه ای را تصویب کرده است که به موسساتی که مصرف کنندگان را به یکدیگر متصل می کنند که بیشتر شرکت های حواله بوده اند، اجازه می دهد تا رمزنگاری و مالی غیرمتمرکز را در معادله وارد کنند.

این چرخشی است که Telcoin به آن امیدوار بوده است. اگر اثبات شود که این یک کاتالیزور برای تغییر است، ممکن است حرکت واقعی و جهش بزرگ این شبکه شروع شود. علاوه بر این، تیم رمزنگاری تل کوین ، یک سرویس حواله برای کمک به انتقال وجوه بین کانادا و فیلیپین اعلام کرده است. این نیز از انواع پروژه هایی است که می توانند سکه را به تصویب انبوه برسانند.

برنامه رمزنگاری در تلفن

پیش بینی می شود بانک ها در این بازار همچنان مسلط بر فرآیندهای انتقال و حواله باشند. اما اکنون که رقابت در حال افزایش است، این روند می تواند تغییر کند. زیرا اینکه بتوانید پول را از طریق تلفن ارسال کنید، بسیار راحتتر از مراجعه به بانک است.

با Telcoin ، انتقال تقریباً فوری انجام شده و شبکه به همان اندازه بانک امن است. ضمن آنکه انتقال  تل کوین عمدتا ارزان تر می باشد و متوسط هزینه ارسال حواله بیش از 7 درصد است که این شبکه در تلاش است تا هزینه های خود را به زیر 2 درصد برساند.

به طور کلی می توان گفت که امکان ارسال حواله از طریق تلفن ساده تر است. تعداد تلفن های همراه نزدیک به پنج برابر بیشتر از حساب های بانکی فعال در سراسر جهان است. اما رمزنگاری Telcoin با برنامه آیفون و اندروید، امیدوار است که همه این موارد را تغییر دهد که این امر را به یک رمزنگاری بسیار جالب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند، به خصوص اگر بتواند با موفقیت بازار حواله را مختل کند. می توانید در این خصوص، راهنمایی های لازم را از کارشناسان صرافر دریافت کنید.

سوالات متداول

Telcoin یک پلتفرم فناوری مالی است که از زنجیره بلوک برای تسهیل در حواله های بین المللی پرسرعت و کم هزینه استفاده می کند.

این شبکه با شروع کار خود برای اتصال سیستم عامل پول مخابراتی و تلفن همراه، شروع خوبی دارد.

متوسط ​​هزینه جهانی ارسال حواله با احتساب کارمزد و حاشیه ارز تقریباً 7 درصد است.

استراتژی Telcoin برای ارتباط مستقیم با مخابرات و موبایل باعی می شود به لطف ماهیت بدون تماس معامله در تلفن همراه، به سرعت مقیاس بندی کرده و هزینه ها را پایین نگه داریم.

این یک ارز رمزنگاری شده جدید است. توجه داشته باشید که خرید ارزهای رمزپایه، مانند هر سرمایه گذاری، کاری ریسک پذیر است و کسب درآمد هرگز تضمین نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *