امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره PancakeSwap و تاریخچه آن

PancakeSwap یک مبادله غیرمتمرکز برای تعویض نشانه های BEP20 در زنجیره هوشمند Binance است. این شبکه از یک مدل سازنده خودکار بازار AMM استفاده می کند که در آن کاربران با یک ذخیره نقدینگی تجارت می کنند.

 چنین استخرهایی با بودجه کاربران پر شده و آنها را به استخر واریز می کنند و در ازای آن، نشانه های تأمین نقدینگی یا LP دریافت می کنند. آنها می توانند از این توکن ها برای باز پس گیری سهم خود بعلاوه بخشی از هزینه های معاملاتی استفاده کنند.

نشانه های LP را نشانه های FLIP نیز می نامند. PancakeSwap همچنین به کاربران امکان می دهد تا نشانه های اضافی  CAKE را تولید کنند. در مزرعه، کاربران می توانند نشانه های LP را واریز کنند یا آنها را در روندی قفل می کنند که به کاربران پاداش CAKE می دهد. کاربران می توانند نشانه های CAKE را برای دریافت SYRUP در نظر بگیرند، این قابلیت به عنوان توکن های حاکمیتی قابلیت بیشتری دارد.

عملکرد PancakeSwap

همانگونه که اشاره شد، PancakeSwap از مدل سازنده بازار خودکار (AMM) استفاده می کند. این بدان معناست که در حالی که می توانید دارایی های دیجیتال را در سیستم عامل معامله کنید، هیچ کتاب سفارشی وجود ندارد که با شخص دیگری مطابقت داشته باشید. در عوض، شما با یک ذخیره نقدینگی معامله می کنید.

بنابراین، می توانید نشانه های BEP-20 را معامله کنید، یا نقدینگی اضافه کنید و پاداش کسب کنید. این نشانه های LP را در چندین نوع پیدا خواهید کرد. اگر مثلاً BUSD و BNB را به استخر اضافه کنید، در ازای آن نشانه های BUSD-BNB LP دریافت خواهید کرد.

PancakeSwap همچنین به شما امکان می دهد رمز مدیریت خود CAKE را تهیه کنید. هنگامی که نشانه های LP خود را دریافت کرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که آنها را برای بدست آوردن نشانه CAKE مورد نظر قرار دهید. بنابراین لازم است که به برگه Farms بروید و گزینه ای را که با نشانه های LP شما مطابقت دار،د انتخاب کنید.

همانند توکن های ERC-20 ، باید توکن های BEP-20 را نیز تأیید کنید. این همان چیزی است که به قرارداد اجازه می دهد آنها را از طرف شما پس بگیرد. هنگامی که روی تأیید قرارداد کلیک می کنید، یک پنجره بازشو از شما می خواهد تراکنش را تأیید کنید و هزینه ای را نشان دهید.

پس از تأیید آن معامله، به سادگی مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را تأیید کنید. می توانید هر وقت خواستید از صفحه خارج شوید و هر وقت تمایل داشتید برگردید تا میزان نشانه ای را که بدست آورده اید بررسی کنید. اگر می خواهید در هر لحظه پاداش خود را بگیرید، بر روی برداشت کلیک کنید و معامله را تأیید کنید.

پس از تهیه CAKE ، می توانید آن را در استخرهای SYRUP قرار دهید. به زبانه استخرها بروید ، استخرهایی به شما ارائه می شود که می توانید نشانه PancakeSwap خود را در آن قرار دهید. توجه داشته باشید که لازم است یک بار دیگر، برداشت توکن های خود را تأیید کنید. برای این کار روی CAKE تأیید ضربه بزنید. پس از تأیید، باید مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اکنون پاداش استخر را منفعلانه دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید جوایز خود را دریافت کنید، بر روی برداشت کلیک کنید.

IFO چیست؟

پیشنهادات اولیه مزرعه IFO راهی برای بدست آوردن توکن تازه راه اندازی شده با استفاده از قدرت تولید محصول در دست کاربران است. در PancakeSwap ، می توانید با تعهد نشانه های LP از یک استخر پشتیبانی شده، دسترسی به فروش توکن تازه راه اندازی شده را انجام دهید.

آینده رمز ارز PancakeSwap

این شبکه بزرگترین پروژه AMM در (Binance Smart Chain (BSC با برخی از ویژگی های ابتکاری است. این را باید اشاره کنیم که Ethereum ممکن است روند DeFi را شروع کرده باشد، اما ابتکاراتی مانند PancakeSwap نشان می دهد که موج نوآوری قرار است به زنجیره های دیگر گسترش یابد.

این رمز پروژه مالی غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاکچین زنجیره هوشمند Binance  پس از عرضه موفقیت آمیز محصول جدید، رشد چشمگیری داشته است. طبق بررسی های انجام شده ، این شبکه توانست در مراحل اولیه به 44 دلار برسد که رشد بسیار چشمگیری را داشته است. این سرویس تازه راه اندازی شده در 24 ساعت اول 15976 BNB حجم داشته است که معادل بیش از 9.5 میلیون دلار در زمان فشار است.

نحوه عملکرد رمز ارز

PancakeSwap و Binance Chain اکوسیستم هایی هستند که از بخش DeFi جابجا می شوند و از Ethereum نقل مکان می کنند تا از هزینه های بالای آن و کندی پردازش معاملات خود خارج شوند. این شبکه به عنوان یک سازنده بازار خودکار فعالیت می کند، جایی که کاربران با مبادله نقدینگی LP مبادله می کنند تا یک ارز رمزپایه را با ارز دیگر مبادله کنند.

 وجوه موجود در این مجموعه های نقدینگی توسط سایر کاربران وام داده می شود و سپس نشانه های LP دریافت می کنند. این نشانه های LP برای سرمایه اصلی سرمایه گذاری شده قابل بازخرید است، به علاوه مقدار زیادی از هزینه های معاملاتی که سرمایه در مجموعه نقدینگی به دست آورده است.

نشانه های LP همچنین می توانند در مزرعه CAKE ، رمز حاکمیت پلتفرم قرار گیرند. سپس CAKE می تواند برای تهیه نشانه های دیگر، از جمله CAKE بیشتر ، مورد استفاده قرار گیرد. PancakeSwap در زنجیره هوشمند Binance فعالیت می کند و در ابتدا به دلیل هزینه های بالای GAS مرتبط با بلاکچین اتریوم محبوبیت زیادی پیدا کرد.

نشانه CAKE چیست ؟

CAKE رمز حاکمیت و نشانه PancakeSwap است. می توان گفت که تأمین آن سخت نیست. از لحاظ تئوری، عرضه CAKE نامحدود است و این تیم در حال انجام سوزاندن منظم نشانه ها است تا تورم را از میزان انتشار بیشتر کند. به عنوان مثال، تیم 10٪ از نشانه های جمع آوری شده در قرعه کشی را سوزانده و نیمی از بودجه جمع آوری شده از طریق پیشنهادات اولیه مزرعه IFO را  می سوزاند.  این شبکه دارای یک برنامه تولید محصول است که در آن کاربران می توانند نشانه های LP خود را برای به دست آوردن جوایز CAKE در نظر بگیرند.

سوالات متداول

PancakeSwap (CAKE) دارای لیست در حال رشد بیش از یکصد ارز رمزپایه از قبیل Bitcoin (BTC) ، Ether (ETH) ، Polkadot (DOT) می باشد.

یک مبادله رمز معامله در بورس هزینه معاملات 0.2٪ را در بر خواهد داشت که 0.17٪  به عنوان پاداش کارمزد برای تأمین کنندگان نقدینگی به استخرهای نقدینگی می باشد و 0.03٪  به خزانه داری PancakeSwap ارسال شده است.

بله ایمن است و روی Binance که یک مبادله شناخته شده است می باشد. این مبادله می تواند هر نشانه ای را لیست کند و در صورت یافتن مشکل از لیست خارج شود.

PancakeSwap توسط Certik حسابرسی می شود. البته آنها هیچ گونه ضمانتی در مورد امنیت نمی دهند.

در حال حاضر می توانید (PancakeSwap (CAKE را در تعداد زیادی صرافی ارز رمزنگاری شده از جمله Binance خریداری کنید. پس از راه اندازی حساب خود در یکی از صرافی هایی که تجارت PancakeSwap  را انجام می دهد، باید BTC یا ETH خود را منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *