امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Revain و تاریخچه آن

Revain یک بستر آنلاین برای بررسی توکن های مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برای بازخورد سازنده در پروژه های خود استفاده کنند. این پروتکل انگیزه نویسندگان را برای ارائه بررسی های با کیفیت بالا فراهم می کند. این اولین پلتفرمی است که ویژگی های سایت های مرور سنتی و فناوری بلاکچین را با هم ترکیب کرده است.

 هدف نهایی ریون ایجاد یک ساختار بازخورد مشروع و واقعی برای همه محصولات و خدمات جهانی است که از فن آوری های نوظهور مانند یادگیری ماشین و بلاکچین استفاده می کنند. Revain ابزارهای هوش مصنوعی و یک سیستم بررسی دستی را برای اطمینان از کیفیت بالای بررسی ها پیاده سازی می کند. می توانید اطلاعات جامع تر را از صرافر بخواهید.

ویژگی های اصلی پروتکل

ریون در سال 2018 توسط گروهی از متخصصان فناوری از مسکو در روسیه تأسیس شد. این پلتفرم توسط Rinat Arslanov تاسیس شد که مدیر عامل فعلی آن نیز است. می توان به ویژگی های اصلی این شبکه به شرح ذیل پرداخت :

بررسی های قانونی : Revain فقط از مطالب اصلی و از طیف متنوعی از متخصصان در وب سایت خود استفاده می کند.

سیستم پایدار : پروتکل بر روی دو نشانه مختلف REV و RVN اجرا می شود که امکان عملکرد روان سیستم را فراهم می کند. رمز RVN به تسهیل تعاملات بین کاربران موجود در سیستم عامل کمک می کند.

اطلاعات غیرقابل تغییر : این سیستم به هیچ شخص ثالثی اجازه ویرایش اطلاعات سایر کاربران را نمی دهد.

برتری های Revain

از زمان تأسیس در سال 2018 ، این پلتفرم ادعا کرده است که بیشترین تعداد بررسی کاربران را در صنعت داشته است. پروتکل آن نیز از چند بخش عمده بلاکچین تشکیل شده است که شامل پروژه ها، مبادلات، استخرهای استخراج، کیف پول، کارت ها و بازی ها می باشد.

آنچه این پلتفرم را از سایر پروژه های مبتنی بر بلاکچین متمایز می کند، استفاده از دو نشانه برای افزایش کارایی آن است. یکی دیگر از مولفه های اصلی Revain ادغام آن با IBM Watson Tone Analyzer است. این شبکه همچنین به شرکت ها اجازه می دهد معیارهای خاصی را برای ارزیابی کیفیت بررسی های ارائه شده توسط کاربر تعیین کنند.

به عنوان مثال، ممکن است یک شرکت از بازرسان خود بخواهد که مدرکی را اضافه کنند و اعتبار بررسی ها را افزایش دهد. بازرساني كه اين كار را انجام ندهند، در اين صورت در معرض رد نظراتشان توسط پروتكل قرار دارند.

سکه های در گردش ریون

در ابتدا، این پلتفرم با نشانه های R و RVN شروع به کار کرد. با این حال، در مارس سال 2020 ، شرکت به دلیل مسائل ناشی در ادغام موارد قبلی در سایر بلاکچین ها ، R را جایگزین نشانه های REV کرد. نشانه هایی که در حال حاضر در سیستم عامل استفاده می شوند REV و RVN هستند.

رمز RVN یک پایدار است و منحصر به فرد سیستم عامل است، زیرا در تیراژ آزاد منتشر نشده است. از طرف دیگر رمز REV کاملاً قابل معامله است. شرکت های ثبت شده در سیستم عامل می توانند از رمز REV برای ایجاد انگیزه در نویسندگان برای نوشتن نظرات استفاده کنند. بنابراین می توان گفت که Revain یک پلتفرم بررسی است که با استفاده از فناوری بلاکچین می تواند بازخورد کاربران درباره محصولات و خدمات را مرتب و پاداش دهد.

عملکرد Revain

Revain مشابه سایر سیستم عامل های بازبینی مانند Yelp و Trip Advisor است و نویسندگان مستقل را به نوشتن نقد و رتبه بندی ترغیب می کند. با ارسال پست ها ، ریون میانگین ها را بدست آورده و به طور عمومی نمرات و رتبه بندی های مربوطه را در سیستم عامل خود نمایش می دهد.

در حال حاضر، این پروژه بر روی Ethereum و Tron ساخته شده است و از فناوری آنها برای جلوگیری از دستکاری ذینفعان در بررسی ها و پاداش دادن به کاربران برای بازخورد آنها استفاده می کند. بدین ترتیب استفاده کنندگان Revain می توانند به هر سه پیشنهاد خود دسترسی داشته باشد.

این پیشنهادات شامل Revain Platform است که رتبه بندی ها و بررسی های جمع شده برای شرکت ها و خدمات آنها بوده و Revain Widget به عنوان ابزاری برای تلفیق بررسی این شبکه در وب سایت های شرکت می باشد و آکادمی ریون که یک منبع آموزشی برای تازه واردان در صنعت ارزهای رمزپایه و بلاکچین می باشد.

می توان گفت که این پروژه از یک سیستم رتبه بندی پنج ستاره برای تعیین عملکرد شرکت ها، محصولات و خدمات استفاده می کند و تلاش می کند تا با استفاده از فرآیندهای سختگیرانه هنگام ارسال نظرات به سیستم عامل خود، در انجمن های بازخورد سنتی پیشرفت کند.

سیستم بررسی در ریون

هر کسی می تواند بررسی ها را به سیستم عامل Revain ارسال کند که با ارسال آن، یک فرایند سه بخشی را طی می کند که شامل موارد ذیل می شود.

فیلتر کردن هوش مصنوعی : کلیه داده های ارسال شده ابتدا از طریق سیستم بررسی خودکار فیلتر (RAF) ساخته می شود که برای شناسایی هرزنامه، بررسی های جعلی و دزدی ادبی ساخته شده است.

تأیید دستی : بازبینی برای تأیید به شرکت یا پروژه ارسال می شود و سپس می تواند بررسی منتشر شده را مشاهده کرده و نظر داده، قبول کند یا اعتراض نماید.

تعدیل : در صورت اختلاف، ناظران تحقیق می کنند و در مورد بررسی نهایی قضاوت می کنند. در این مرحله، ناظران می توانند شرکت ها یا نویسندگان را به دلیل فعالیت های مخرب مجازات کرده و در موارد جدی، آنها را به حالت تعلیق درآورند. پس از سیستم فیلتراسیون، مرجعی برای بازبینی منتشر شده و توسط بلاکچین امن می شود.

سوالات متداول

Revain دو ارز رمزپایه بومی ارائه می دهد که هدف آنها ایجاد انگیزه در کاربران برای نوشتن بازخورد واقعی است.

RVN که یک پایدار بورس اوراق بهادار دلار است که برای پاداش دادن و جریمه کردن کاربران و شرکت ها در روند بررسی استفاده می شود.

REV یک توکن کاربردی است که توسط شرکت ها برای تشویق بررسی ها و ارائه وسیله به کاربران برای برداشتن نشانه های RVN به مبادلات استفاده می شود

نویسندگان بازبینی به دلیل موفقیت نوشتن و دریافت نظرات و تایید در ارز رمزنگاری شده RVN Revain ، پاداش می گیرند.

از طریق Revain ، کاربران می توانند بررسی محصولات مختلف بلاکچین را ارسال کنند. هدف این پلتفرم این است که نه فقط نظرات صادقانه را در اختیار کاربران قرار دهد، بلکه بازخورد سازنده ای را نیز به توسعه دهندگان آن محصولات ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *