امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی صرافی بایننس

مبادله Binance یکی از صرافی های محبوب ارزهای رمزنگاری شده است که تجارت بیش از 45 سکه مجازی از جمله Bitcoin BTC ،Ethereum ETH ، Litecoin LTC و Binance Coin BNB را ارائه می دهد. بایننس، یک صرافی است که در آن کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده را معامله کنند. در اینجا به معرفی صرافی بایننس می پردازیم. آنها از بسیاری از رمز ارزهای رایج، پشتیبانی می کنند.

صرافی بایننس یک کیف پول رمزنگاری برای معامله گران خود فراهم می کند، جایی که آنها می توانند وجوه الکترونیکی خود را ذخیره کنند. این صرافی همچنین برنامه های حمایتی دارد که به بازرگانان در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری کمک می کند. در صورتی که به تازگی وارد این صنعت شده اید، می توانید با Sarafer همراه باشید.

درک مبادله Binance

معاملات رمزنگاری یعنی تجارت بین دو جفت ارز رمزنگاری، به دلیل هزینه های معامله کم، نقدینگی زیاد و تخفیف های اضافی، محبوبیت بی نظیری پیدا کرده است. نام Binance بر اساس ترکیبی از کلمات binary و finance ساخته شده است. خدمات تبادل صرافی  Binance در سال 2017 راه اندازی شده است. آن ها مدعی هستند که استانداردهای بالایی از ایمنی با معماری چند لایه و چند خوشه ای را داشته و توان پردازشی بالایی را با ظرفیت حدود 1.4 میلیون در ثانیه ارائه می دهد.

این از تجارت بیش از 150 سکه از جمله اسکناس های معروف مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریم و توکن های BNB را پشتیبانی می کند و این لیست همچنان در حال رشد است. این سرویس به عنوان یک صرافی استاندارد، خدماتی راجع به معامله، لیست، جمع آوری کمک مالی و لیست زدایی یا برداشت ارزهای رمزپایه ارائه می دهد.

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که مایل به تهیه رمزهای اختصاصی خود هستند، می توانند از Binance برای جمع آوری سرمایه از طریق پیشنهادات اولیه سکه (ICO) استفاده کنند. صرافی بایننس توسط تعداد زیادی از معامله گران و شرکت کنندگان برای مبادله و سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پشتیبانی از سفارشات تجاری

برای شروع تجارت، کاربران باید شرایط لازم را بررسی کنند. با ایجاد موفقیت آمیز حساب کاربری، کاربران می توانند برای شروع معاملات، وجوه ارز رمزنگاری شده را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط صرافی Binance ارائه شده است، اضافه کنند.

Binance در حال حاضر از سه نوع سفارش تجاری پشتیبانی می کند. سفارشات محدود، بازار و توقف محدود. سفارشات محدود فقط در قیمت محدودی که توسط معامله گر تعیین شده، اجرا می شود. سفارشات بازار بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می شوند، در حالی که سفارشات حد توقف فقط با رسیدن قیمت به یک سطح مشخص، سفارشات معتبری محسوب می شوند.

مزایای صرافی Binance

علاوه بر خدمات خاص مبادله، Binance همچنین ابزارها، سیستم عامل ها و خدمات دیگری را برای پشتیبانی از اکوسیستم کلی بلاکچین ارائه می دهد. این صرافی معتبر دارای فناوری بلاکچین به نام Binance Labs است که بر پروژه های امیدوار کننده مرحله قبل از ICO تمرکز دارد.

این صرافی با تأمین بودجه لازم برای توسعه، منابع مشاوره ای و صفحه راه اندازی برای انجام هرگونه عملکرد ضروری در زمینه لیست بندی و جمع آوری کمک، به شایستگی به تیم های پروژه ارزهای رمزپایه کمک می کند. Binance همچنین سایتی به نام LaunchPad را برای میزبانی پروژه های جدید و ظهور بلاکچین ارائه می دهد. همچنین می توان API ایجاد کرد که مخفف رابط برنامه نویسی برنامه است.

بررسی و مقایسه Binance

صرافی بایننس، یک پلتفرم معاملات رمزنگاری است که یکی از رقابتی ترین نرخ ها را در سراسر جهان ارائه می دهد. چه یک مبتدی باشید و چه یک تاجر باتجربه که به دنبال تجارت رمزنگاری است  بایننس احتمالاً ساده ترین و ارزان ترین راه است.

این پلتفرم کاربران را از سراسر جهان را می پذیرد و از انجمن رمزنگاری ها نظرات مطلوبی دریافت می نماید. اخیراً این صرافی با شرکت های شخص ثالث مانند Simplex نیز همکاری کرده است تا اجازه خرید کارتهای اعتباری و انتقال سیم ارزهای رمزپایه را با حق بیمه بدهد.

در این زمان، بازار مبادله ارزهای دیجیتال با انتخاب های متنوعی پر شده است، بنابراین انتخاب صحیح صرافی یا بستر معاملاتی می تواند هم برای مبتدیان و هم برای کاربران باسابقه ارزهای رمزپایه دردسر ساز شود.

Binance یک ارز رایج رمزنگاری شده است که در چین آغاز به کار کرد اما سپس مقر خود را به جزیره مالت در اتحادیه اروپا منتقل نمود. صرافی بایننس به دلیل خدمات تبادل رمزنگاری شده، محبوب است. این صرافی در سال 2017 راه اندازی شده و از آن زمان به عنوان برترین صرافی رمز ارز در جهان شناخته شد.

نسخه های اصلی و پیشرفته بایننس

کسانی که برای اولین بار از Binance دیدن می کنند به سرعت متوجه می شوند که این پلتفرم دو گزینه برای تجارت ارز دیجیتال ارائه می دهد که شامل اصلی و پیشرفته می شود. نسخه های اصلی و پیشرفته برای استفاده مبتدیان آسان نیست. با این حال، هرکسی که سابقه ارزهای دیجیتال و کمی دانش در مورد نحوه کار صرافی ها داشته باشد، باید بتواند از این پلتفرم و خدمات مختلف آن استفاده کند.

تفاوت اصلی بین نسخه اصلی و پیشرفته این است که نسخه پیشرفته تجزیه و تحلیل فنی عمیق تری از ارزش ارز دیجیتال را با گذشت زمان ارائه می دهد. در این زمان، داشبورد نسخه اصلی چندین نمودار برای ارز هایی که معامله می کنید و سابقه تجارت ارائه می دهد.

نمای اصلی به زیبایی طراحی و چیده شده است، تمام اطلاعات مورد نیاز شما به وضوح با قیمت در نمودارها در مرکز همراه با جعبه های خرید و فروش و تاریخچه تجارت ارائه شده است، بنابراین می توانید به سرعت ببینید آخرین قیمت های تجاری چقدر بود. نمای پیشرفته از یک موضوع تاریک استفاده می کند و نمودارهای معاملات را بزرگتر می کند و جدیدترین قیمت های تجاری را با جعبه های فروش نمایش می دهد.

ثبت نام و ورود به سیستم Binance

برای استفاده از صرافی Binance، کاربران ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنند. روند انجام این کار کاملاً ساده و آسان است و لازم نیست حساب خود را برای سطح یک که حد مجاز برداشت روزانه 2BTC است، تأیید کنید. برای سطح 2 که حداکثر 100BTC در روز امکان پذیر است، باید عکس را بارگذاری کنید و منتظر تأیید شوید.

دستیابی به حساب Binance ساده است. برای ایجاد یک حساب کاربری، باید به Binance.com بروید و روی دکمه ثبت در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. می توانید قبل از وارد کردن ایجاد حساب آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. ایمیلی برای تأیید حساب جدید خود دریافت خواهید کرد که آن را تایید کرده و سپس کلیک کنید.

زمان تأیید براساس میزان اشتغال پرسنل پشتیبانی سایت ممکن است متفاوت باشد، بنابراین اگر می خواهید مبالغ بیشتری را برداشت کنید، از قبل برنامه ریزی کنید و قبل از واریز و معامله مبالغ زیاد مطمئن شوید که این مرحله کامل است. اگرچه می توانید از بین ارزهای دیجیتال مختلفی را انتخاب کنید ، اما توصیه می شود با BTC یا ETH همراه باشید.

برای تأمین اعتبار خود به پیوند منابع مالی، سپرده ها و برداشت ها به بالای صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و ارز مورد نظر برای ارسال را پیدا کنید. سپس روی دکمه سپرده در کنار آن کلیک کرده و آدرس کیف پول را دریافت نمایید. می توانید وجوه خود را به این آدرس ارسال کنید تا معاملات را در سیستم عامل آغاز شود.

برخی از ارزها مانند اتریوم سریع تر از بیت کوین هستند. اکنون که اعتبار شما تأمین مالی می شود، می توانید به سادگی معاملات، مبادله و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال مختلف را شروع کنید. پس از ثبت سفارش خود، کافی است صبر کنید تا مطابق با شرایط تعیین شده تحقق یابد.

نحوه تجارت در Binance

اگر قبلاً از ارزهای رمزنگاری شده دیگری استفاده کرده باشید، معاملات در صرافی Binance را کاملاً رو به جلو می دانید. برای شروع، مقداری وجه واریز کنید. هنگامی که بودجه خود را تأمین کردید، در منوی بالا سمت راست، Exchange یا   Basic یا Advanced را انتخاب کنید تا صفحه معاملاتی بارگیری شود.

در سمت راست از صفحه، یک برگه از BTC ، ETH ، BNB یا USDT را انتخاب کنید، این همان چیزی است که شما با آن معامله خواهید کرد. سپس ارز مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. همچنین می توانید در اینجا جستجو کنید و با کلیک بر روی ستاره کنار هر ارز، لیست مورد علاقه خود را ایجاد کنید.

پس از بارگیری ارز مورد نظر خود، ستون سمت چپ را بررسی کنید. قیمت هایی را نشان می دهد که افراد مایل به فروش در نیمه بالا (با رنگ قرمزنشان داده شده است) و قیمت هایی که افراد در نیمه پایین (با رنگ سبز نشان داده شده است) خریداری می کنند. این عدد در قسمت وسط، آخرین قیمت فروش را نشان می دهد.

حالا برای ثبت سفارش، از جعبه وسط زیر نمودارها استفاده کنید و می بینید که جعبه خرید در سمت راست سبز است. می توانید به صورت دستی قیمتی را که می خواهید با آن خریداری کنید وارد کنید، اما روش بهتر کلیک کردن روی یک عدد در ستون سمت چپ است. سپس می توانید مبلغ ارزی را که می خواهید بخرید وارد کنید یا بر روی دکمه های 25٪، 50٪ ، 75٪ یا 100٪ کلیک کنید که بر اساس مقدار ارز خرید شما، آن را با مبلغی پر می کند

پس از ثبت سفارش، ارز جدید شما در زیر منوی سپرده ها یا برداشت ها در دسترس خواهد بود که می توانید آن را به کیف پول انتخابی خود برداشت کنید.

سکه Binance ICO & BNB

مورد دیگری که باید به آن توجه شود، Binance Coin است که در زمان ICO صادر شده است. از سکه Binance می توان برای پرداخت هزینه استفاده کرد و همچنین در ایجاد صرافی غیرمتمرکز که یکی از ارزهای اصلی را تشکیل می دهد، ارائه می شود.

خرید سکه Binance خود به نظر می رسد سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد. زیرا صرافی بایننس قصد دارد از سود آنها برای بازپرداخت بخشی از سکه ها در هر سه ماه استفاده کند.

هزینه ها و محدودیت های Binance

صرافی Binance برای هر معامله ای که کاربر انجام می دهد، به طور متوسط 0.1٪ هزینه می گیرد. کسانی که پرداخت از طریق رمز Binance را انتخاب می کنند، می توانند 50٪ تخفیف در هزینه معاملات دریافت کنند که خبر بسیار خوبی است. این مطمئناً یکی از کمترین هزینه های موجود در این زمان است.

هزینه های برداشت برای هر ارز دیجیتال متفاوت است. وقتی نوبت به محدودیت های انتقال می رسد  محدودیتی در تعداد سکه هایی که می توانید واریز کنید وجود ندارد. با این وجود، بدون تأیید شدن، کاربران از نظر میزان برداشت خود محدود هستند. تأیید بایننس، شما را به عنوان کاربر سطح دو تثبیت می کند، بنابراین این محدودیت ها را برداشته و آزادی بیشتری را هنگام استفاده از سیستم عامل فراهم می کند.

روند تأیید، کاربران را ملزم می کند Binance را با نام کامل، کشور، جنسیت، عکس گذرنامه یا شناسنامه صادر شده توسط دولت و حتی یک عکس سلفی با گذرنامه ارائه دهند.

آیا Binance بی خطر است؟

در حالی که صرافی Binance یکی از جدیدترین صرافی های ارز رمزنگاری موجود در بازار است، اما به سرعت موفق شده است اعتماد بالایی از کاربران و جامعه ارزهای دیجیتال را کسب کند. صرافی نمی تواند اطلاعات کافی در مورد نحوه تأمین وجوه را در اختیار کاربران قرار دهد و امنیت جدی گرفته می شود. احراز هویت دو عاملی در دسترس است و این پلتفرم معماری سیستم چند لایه را ارائه می دهد.

چندی پیش، هکرها سعی کردند اقدامی جسورانه انجام دهند که خوشبختانه توسط سیستم های خودکار در صرافی بایننس  گیر افتاد.

از آنجا که این هک توسط افرادی که ورود به سایت و جزئیات 2FA را به یک وب سایت جعلی امکان پذیر کرده اند، شما همیشه باید قبل از ورود به سایت از آدرس صحیح Binance اطمینان حاصل کنید. توصیه می کنیم سایت را علامت گذاری کنید و فقط برای دسترسی، از آن استفاده کنید. هرگز روی پیوندهای ایمیل، توییتر، تلگرام و غیره کلیک نکنید.

پشتیبانی مشتری Binance

برای موفقیت در مبادله، به یک تیم پشتیبانی مشتری عالی نیاز است که بتواند به همه سوالات و درخواست های کاربران به موقع پاسخ دهد. پشتیبانی در صرافی Binance مناسب بوده و تیم پاسخگو است و توانایی ارائه راهنمایی حرفه ای به بازرگانان را دارد.

برای دریافت اطلاعات کامل تر در خصوص این صرافی محبوب، می توانید از کارشناسان صرافر یاری بگیرید.

سوالات متداول

صرافی بایننس به مشتریان اجازه سپرده گذاری با استفاده از روش های پرداخت معروف مانند بدهی یا کارت اعتباری را نمی دهد. این بدان معنی است که شما باید با ارز رمزنگاری شده سپرده گذاری کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) است، زیرا صرافی های دیگری وجود دارد که به شما امکان می دهد آنها را به راحتی با پول فیات خریداری کنید.

دو گزینه برای انتخاب وجود دارد. Basic و  Advancedکه از جمله مشخصه های مبادله صرافی بایننس است که آن را محبوب کرده است. این برنامه برای کاربران مبتدی و پیشرفته بسیار مناسب است.

این امکان برای شما وجود دارد که رمز ارز را از Binance برداشت نمایید.

باید گفت که این قابلیت وجود دارد که بتوانید بیت کوین را از طریق کارت اعتباری در بایننس خریداری کنید.

در صورتی که قصد خرید بیت کوین از بایننس را دارید، لازم است که حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *