امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Chiliz و تاریخچه آن

Chiliz (CHZ) برترین ارز دیجیتال برای ورزش و سرگرمی است که اولین پلتفرم طرفداران و پاداش آنها مبتنی بر بلاکچین Socios.com را تأمین می کند. طرفداران می توانند Fan Token با مارک تجاری را خریداری و تجارت کنند و همچنین توانایی مشارکت، نفوذ و رأی دادن در نظرسنجی های مربوط به باشگاه را دارند.

این شرکت در سال 2018 در مالت تاسیس شده است و با بهره بردن از هوادار فعال و منفعل، جهت ایجاد میلیون ها نفر از افراد متعصب ورزشی در یک Fan Token که به عنوان یک سهم تأثیرگذاری نقش دارد، استفاده می کند. به عنوان ارز انحصاری روی سیستم عامل، طرفداران از CHZ برای خرید این مارک های Fan Token استفاده می کنند که با اجازه دادن به آنها برای تصمیم گیری در نظرسنجی ها، قدرت تصمیم گیری تأثیرگذاری را به کاربران می دهند.

همچنین، مالکیت چیلیز به طرفداران اجازه می دهد تا به جوایز انحصاری و تجربیات باورنکردنی، قابلیت بازی، تعامل اجتماعی و ویژگی های جدول رده بندی تا سال 2021 و بعد از آن دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های اصلی Chiliz

CHZ Token به طور انحصاری به سوخت Socios.com ، بستر روبرو مصرف کنندگان آنها، می پردازد که در آن طرفداران می توانند از Fan Tokens خود برای شرکت در نظرسنجی ها و نظرسنجی ها استفاده کرده و از طریق تعامل فعالانه به آنها پاداش دهند.

Chiliz ملزم به شرکت در Fan Token Offersings (FTO) در فروش اولیه Fan Tokens است که در صورت تقاضای عمومی به باشگاه های همکار یا ورزش، نشان می دهد که چه میزان اشتیاق برای Fan Tokens وجود دارد و در این صورت بیشتر بر باشگاه ها یا مارک های ورزشی برای پیوستن به Socios.com تمرکز خواهد کرد. CHZ  نقدینگی بالایی دارد و در برخی از بزرگ ترین صرافی های شناخته شده جهانی مانند Binance معامله می شود.

Socios.com به سازمان های ورزشی و سرگرمی و بستر تعامل طرفداران کمک می کند تا از مخاطبان جهانی خود به طور موثرتری استفاده کنند و از آنها درآمد کسب کنند. در حال حاضر 25 سازمان مهم ورزشی ، از جمله باشگاه های بارسلونا، یوونتوس، آث میلان، اوجی، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، همه توکن ها را در این سیستم عامل راه اندازی کرده اند. قرار است بسیاری از ویژگی های مهم ورزشی و سرگرمی از سراسر جهان پلتفرم Chiliz را در آینده نزدیک راه اندازی کنند.

همکاری شبکه چیلیز با راکوتن

شرکت چیلیز دارای چندین دفتر کار در سراسر جهان در ترکیه، کره و سوئیس است و قرار است با افتتاح دفاتر جدید در اسپانیا، ایالات متحده و برزیل به گسترش خود ادامه دهد. این شرکت همچنین بیش از 100 نفر پرسنل با استعداد استخدام کرده است و قرار است این تعداد را دو برابر کند.

ضمن آنکه شرکت زنجیره ای Fintech Chiliz ، سازندگان Fan Tokens و بستر تعامل طرفداران Socios.com امروز از همکاری با Rakuten Europe خبر دادند.

از طریق این مشارکت، مشتریان راکوتن در اسپانیا ، انگلیس و آلمان می توانند از امتیازات آن برای بازخرید Tokens استفاده کنند. دارایی های دیجیتال قابل جمع آوری و قابل معامله را که مزایایی از جمله حق رأی، جوایز VIP ، تبلیغات باشگاهی و حامی مالی با برخورداری از قابلیت AR و فوق العاده را برای صاحبان فراهم می کند.

تعداد بیشتری از علائم طرفداران از لیست شرکای 24 نفره Chiliz ، که شامل موارد مشابه منچسترسیتی نیز می باشد، به این پیشنهاد اضافه خواهد شد و قرار است این مشارکت در آینده به بازارهای دیگری در اروپا و جهان گسترش یابد.

Chiliz و Rakuten همچنین با هدف ایجاد یک فضای جهانی که کاربران Rakuten و Socios.com بتوانند با هر دو سیستم عامل آزادانه ارتباط برقرار کنند، ادغام های بعدی را ایجاد خواهند کرد. همچنین با آزمایشگاه بلاکچین راکوتن کار خواهد کرد و آن را به اعتبار سنجی گره رسمی بلاک چین Chiliz CHZ تبدیل خواهد نمود.

اهداف رمز ارز Chiliz

چیلیز با بیش از یکصد کارمند در سراسر جهان، یک اکوسیستم برجسته رمزنگاری است. این شرکت برنامه های بزرگ توسعه جهانی دارد و ضمن هدف قرار دادن بسیاری از فن های Token در انگلستان، آسیا و آمریکای جنوبی، حضور آنها را در اروپا افزایش خواهد داد.

این رمز ارز، از توسعه 50 میلیون دلاری ایالات متحده برای هدف قرار دادن راه اندازی 5 لیگ برتر ورزشی ایالات متحده خبر داد. Chiliz با هدف ایجاد یک برنامه عضویت مبتنی بر مشتری محور و نوآور بر خلاف برنامه های دیگر در منطقه است. کلید اصلی این امر ترکیبی مناسب از ارزش عالی، پیشنهادات بی نظیر و ویژگی های انحصاری برای مصرف کنندگان است.

این شبکه به دلیل قدرت بخشیدن به پلتفرم Socios.com معروف است که به علاقمندان فوتبال امتیاز داده و این امکان را برای آن ها ایجاد می کند تا بتواند در نظرسنجی باشگاه شرکت کرده و تبلیغات و پاداش را دریافت نمایند. ضمن آن که این شرکت همچنین ارز رمزنگاری شده ای به نام Chiliz صادر می کند که برای خرید فن توکن استفاده می شود.

لازم به ذکر است که چیلیز ، از ابتدای سال تاکنون بیش از 2100٪ افزایش یافته و به حدود 0.41 دلار رسیده است، رمز ارز بلاکچین ورزشی و سرگرمی Chiliz در معاملات توانسته است رشد بسیار مناسبی را تجربه نماید. در صورتی که تصمیم دارید در این رمز ارز سرمایه گذاری کنید، با صرافر همراه باشید.

سوالات متداول

Chiliz بستر بلاکچین زیربنای Socios.com است ، یک سرویس تعامل طرفداران که به تیم های ورزشی اجازه می دهد امتیازات ویژه هواداران را مانند رای گیری در مورد طرح های پیراهن تیم یا دسترسی زودهنگام به بلیط ها به فروش برسانند.

بستر Socios.com می تواند به تیم ورزشی كمك كند و از طیف وسیع تری از طرفداران درآمدزایی كند.

CHZ-USD ارز اصلی پلت فرم است که با فن توکن و سایر کالاها مبادله می شود.

CHZ در سال 2021 سرمایه گذاری خوبی است. با این وجود، معامله گران و سرمایه گذاران رمزنگاری هنگام تجارت با ارزهای دیجیتال باید بسیار مراقب باشند، زیرا بسیار بی ثبات هستند. از همین رو پیشنهاد می شود که همواره مشاوره های لازم را دریافت کنید.

می توان گفت که قیمت چیلیز معادل 0.629 USD در 2021 است. اگر امروز Chiliz را با 100 دلار بخرید، در مجموع 158،952 CHZ دریافت خواهید کرد که افزایش طولانی مدت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *