امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال بررسی آینده رمز ارز EOS

رمز ارز EOS بستری است که توسط توسعه دهندگان، برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده است. هدف این پروژه نسبتاً آسان است و براساس ساده سازی هرچه بیشتر برنامه نویسی برای پذیرش فناوری بلاکچین و اطمینان از استفاده آسانتر از شبکه نسبت به رقبا طراحی شده است.

اولویت های دیگر شامل ارائه مقیاس پذیری بیشتر در مقایسه با بلاکچین های دیگر است که برخی از آنها فقط می توانند کمتر از ده معامله در ثانیه آن را انجام دهند.  ضمن آنکه این پلتفرم تصمیم دارد تا باعث بهینه شدن تجربه های مشاغل و کاربران شود. در حالی که این پروژه سعی در ایجاد امنیت بیشتر و اصطکاک کمتر برای مصرف کنندگان دارد، همچنین در تلاش است تا انعطاف پذیری و انطباق را برای شرکت ها باز کند.

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم و رمز ارز EOS می تواند برای مبتدیان دارایی های نوظهور و فناوری بلاکچین که دارایی های رمزپایه را پشتیبانی می کند، گیج کننده باشد. بنابراین توصیه می شود برای دریافت اطلاعاتی جامع تر با کارشناسان صرافر مشورت نمایید.

دلایل برتری EOS

تا حدی می توانید اینگونه تصور کنید که هدف رمز ارز EOS ایجاد آشنایی برای کاربران خود است. در حالی که EOS.IO در مقایسه با سیستم عاملی مانند ویندوز یا iOS بهترین عملکرد را و رمز ارزی است که هدایت شبکه را به عهده دارد. از نگاه این شبکه، این ظرفیت توانایی تأمین تقاضای صدها یا هزاران DApp را ندارد. این در حالی است که بسیاری از افراد نیز از آن استفاده نمایند. بنابراین اجرای موازی و یک رویکرد مدولار، این بهره وری را پیش می برد.

در یک روند منحصر به فرد، دارندگان توکن توانایی رأی دادن به تولیدکنندگان بلوک را دارند و همچنین سایر موارد مانند ارتقاء پروتکل صورت می گیرد.

امنیت شبکه EOS

رمز ارز EOS از مکانیزم اجماع اثبات منافع سهام استفاده می کند و هدف آن رفع برخی از نقایصی است که در سیستم های PoW و PoS مشاهده می شود. دارندگان نشانه های EOS قادر هستند به مسئولین اعتبار سنجی معاملات، رای بدهند. یکی از مزایای آن این است که این امر به از بین بردن ادغام کمک می کند، جایی که استخراج کنندگان کوچکتر توسط کسانی که دارای قدرت و منابع محاسباتی بیشتری هستند، بیرون رانده می شوند.

تاریخچه رمز ارز EOS

EOS ارز رمزنگاری شده بومی است که پروتکل بلاکچین EOS.IO را پشتیبانی می کند. EOS.IO یک بستر قرارداد هوشمند برای برنامه ها و پروتکل غیرمتمرکز است که به عنوان یک راه حل سازمانی برای مقیاس گذاری منابع کامپیوتر، تقلید از سخت افزار پردازش رایانه، ذخیره سازی و موارد دیگر طراحی شده است. رمز ارز EOS مانند بسیاری از پروژه های برتر ارز رمزنگاری شده برای حل مشکلات سرعت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری و هزینه های بالا در بیت کوین و Ethereum ایجاد شده است.

EOS بر اساس یک مقاله سفید منتشر شده در سال 2017 ساخته شده توسط Dan Larimer و Brendan Blumer  معرفی شده است. پیشنهاد اولیه سکه EOS در ژوئن 2017 راه اندازی گردید و در ژوئن بعدی در سال 2018 به پایان رسید. ICO رکورد بیشترین میزان سرمایه جمع آوری شده در یک ICO را شکست و بیش از 4.197 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

آینده رمز ارز

رمز ارز EOS در میان رمز ارزهای بحث برانگیز موجود در بازار قرار دارد، اما به دلیل اختلال در فناوری آن، می تواند بالاترین سود طولانی مدت را داشته باشد. فناوری blockchain پشت پروتکل EOS.IO این امکان را دارد که آینده منابع و برنامه های رایانه ای را به شدت تغییر دهد و چندین کسب و کار و صنعت را بهبود بخشد. به دلیل تأثیر مهمی که این رمز ارز می تواند داشته باشد، ارزش دراز مدت آن می تواند به صورت تصاعدی افزایش یابد.

با استفاده از تجزیه و تحلیل اساسی برای پیش بینی چشم انداز بلند مدت دارایی رمزنگاری و ارائه تجزیه و تحلیل فنی از متخصصان، پیش بینی های طولانی مدت قیمت، می تواند به یک سرمایه گذار کمک کند تا تصمیم بگیرد که آیا رمز ارز EOS سرمایه گذاری خوبی است یا خیر.

این شبکه در حال حاضر در رتبه 24 دارایی های رمزنگاری برتر قرار دارد و این امر آن را در میان ارزهای رمزپایه برتر بازار، با مثبت ترین چشم انداز بلند مدت و رشد پیش بینی شده قرار داده است.

این پلتفرم در 2018 به بالاترین ارزش خود رسید و در حالی که اکثر دارایی های رمزنگاری شده در دسامبر 2017 یا ژانویه 2018 به بالاترین حد خود رسیده اند، نشان می دهد که حرکت صعودی اضافی داشته که می تواند به سکه EOS کمک کند تا به پیش بینی قیمت کارشناسان برسد.

همچنین این رمز ارز به دلیل 100000 تراکنش در ثانیه رقیب جدی Ethereum لقب گرفته است. این شبکه فعالیت خود را به عنوان یک رمز ERC-20 مبتنی بر Ethereum آغاز کرد، اما بعداً شبکه اصلی خود را راه اندازی نمود. یکی از فاکتورهای اساسی که اغلب نادیده گرفته می شود این واقعیت است که توسعه دهنده اصلی Block و رمز ارز EOS یکی است.

پیش بینی قیمت EOS 2021

EOS سرانجام بالاترین قیمت را از زمان آغاز بازار این صنعت تعیین کرده است و به زودی باید حرکتی سنجیده داشت باشد که به محض تأیید ، به بالاترین قیمت در حدود 30 دلار در هر EOS برسد. پس از تعیین یک رکورد جدید در کل تاریخ، سکه باید با کشف قیمت به اوج چرخه بعدی بازار رسیده و قیمت هر رمز ارز EOS را به 160 دلار برای هر سکه برساند. در صورتی که قصد دارید در این زمینه سرمایه گذاری کنید، بهتر است با صرافر در ارتباط باشید.

سوالات متداول

EOS اکنون دارای رتبه 24 در میان دارایی های رمزنگاری و ارزهای رمزپایه برتر بازار است که دارای چشم انداز بلند مدت است.

در سال 2020 ، رمز ارز EOS در معاملات حدود 30 درصد کاهش قیمت داشت. کاهش ارزش پس از سقوط بیت کوین آغاز شد که در طی یک روز حدود 10٪ از دست داد.

Ethereum دومین ارز رمزنگاری شده محبوب در جهان است، درست پس از بیت کوین واقع شده است. با این حال، اگر EOS بتواند به اهداف خود برسد، بلاکچین قابل توجهی بهتر از Ethereum خواهد بود.

پیش بینی قیمت EOS نشان می دهد که قیمت EOS با یک افزایش طولانی مدت در ارزش قیمت EOS با سرمایه گذاری 5 ساله افزایش خواهد یافت.

با توجه به قیمت فعلی این رمز ارز و پیش بینی آینده آن، خرید این سکه می تواند انتخاب مناسبی باشد. اما توصیه می شود که با توجه به نوسانات این صنعت، پیش از هر اقدامی مشورت های لازم را با کارشناسان صرافر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *