امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

همه چیز درباره Binance Coin و تاریخچه آن

Coin Binance با هدف بهره برداری از یک دارایی رمزنگاری محلی، به نام BNB ایجاد شده است که هدف آن ارائه یک روش جایگزین برای پرداخت هزینه های دریافتی از بازرگانان، با استفاده از صرافی است. این ارز رمزنگاری شده در سال 2017 پیش از راه اندازی صرافی بینانس راه اندازی گردید. در این جا همه چیز درباره Coin Binance و تاریخچه آن را خواهیم آورد. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر می توانید با کارشناسان صرافر در تماس باشید.

نسخه راه اندازی شده بینانس کوین ابتدا در شبکه اتریوم به عنوان توکن ERC-20 اجرا می شد که در ICO با دویست میلیون سکه و یکصد میلیون BNB صادر شد. این سکه ها اکنون در اتریوم میزبانی نخواهند شد. از BNB علاوه بر هزینه برداشت، 0.1٪ بینانس، باید برای هر هزینه تجارت پرداخت کرد که با انتقال ارزهای رمزنگاری شده در مبادله به کیف پول خصوصی، این هزینه گرفته می شود.

BNB همچنین می تواند با ارزهای رمزنگاری شده دیگر معامله شود و به عنوان یک ارز رمز سودآور در پرداخت هزینه ها در صرافی بینانس به کار گرفته شده و در فروش توکن مورد استفاده قرار گیرد.

Coin Binance چیست؟

Binance یک ارز رمزنگاری شده است که توسط Changpeng Zhao و He Yi در سال 2017 تأسیس شد. این ارز رمزنگاری شده با سکه ICO فعالیت خود را شروع نمود و توانست به سرعت به یکی از معتبرترین و بزرگترین مبادلات ارز رمزنگاری شده جهانی تبدیل شود که از نظر حجم معاملات و سهم بازار در سطح بالایی قرار گیرد.

اختراع و ایجاد Binance

برنامه  Coin Binance در جهت ایجاد توانمندی در صنعت ارزهای رمز پایه ایجاد شده است و توانسته است سیستمی پایدار را در این فعالیت ها ایجاد نماید. از BNB می توان در اهدافی متفاوت مانند پرداخت کرده هزینه های مبادلات و معاملات یا هرگونه هزینه دیگری که در صرافی ها برای کاربران ایجاد می شود، استفاده کرد. در سال اول فعالیت، بینانس کوین، پنجاه درصد تخفیف تجاری ارائه داد که از سال پنجم با کاهش تخفیف، به نصف کاهش می یابد.

این سکه همچنین می تواند برای سرمایه گذاری IEO استفاده شود. این ارزهای جدید در صرافی رمزنگاری Binance لیست می شوند و یک بازار کامل برای تجارت در اختیار آنها قرار می دهد. داشتن یک ارز رمزنگاری شده بومی وابستگی به پول سنتی را کاهش می دهد.

Binance Coin چگونه کار می کند؟

Binance ارز رمزنگاری شده است که بر پایه اتریوم بوده و در صرافی بینانس برای پرداخت هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در تجارت رمز ارزها استفاده شود. از BNB می توان در صرافی ها استفاده نمود با این مزیت که بنیانس کوین، تخفیفی را به عنوان انگیزه حداکثر تا پنج سال عضویت به کاربران ارائه می دهد.

مبادله Binance از سایر مبادلات ارزهای رمزنگاری متمایز است. به این دلیل که صرفا مبادله ارزهای رمزنگاری شده در مقابل مبادلات ارزهای فیات می باشد. چشم انداز بنیانگذاران بینانس برای Coin Binance این بود که با ارائه راه حلی برای مشکلات بی شماری که با زیرساخت معاملات ارزهای رمزنگاری شده مشاهده می کردند، با سایر صرافی ها رقابت کند.

زنجیره Binance شامل چندین نوع مختلف گره است. گره های اعتبارسنج، اعضای جامعه را انتخاب می کند که به تأیید معاملات رای می دهند. گره های شاهد، که شاهد روند اجماع هستند و معاملات را به گره های دیگر منتقل می کنند و گره های شتاب دهنده، که متعلق به سازمان ها بوده باعث ایجاد سرعت در تراکنش ها و سنجش اعتبار آن ها خواهد بود. پس از تولید بلوک، هزینه های جمع آوری شده بین تمام اعتبارسنج ها توزیع می شود.

راه اندازی بینانس کوین

Coin  Binance ، یکصد میلیون BNB خود را در سال 2017 به پایان رساند. این صرافی توانست تمامی سکه های خود را در کمتر از بیست روز به فروش برساند. بودجه جمع آوری شده به سه روش مورد استفاده قرار گرفت. سی و پنج درصد از بودجه برای ساخت بستر Binance و انجام ارتقا سیستم استفاده شد. پنجاه درصد نیز برای بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت و 15٪ به عنوان کارهای اضطراری ذخیره شد.

روش خریداری BNB

این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید BNB را در صرافی بینانس کوین از طریق کارت اعتباری، انتقال بانکی انجام دهید. همچنین از صرافی های دیگری که ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهند، می توانید اقدام به خرید BNB نمایید. شما می توانید برای این کار از صرافی Sarafer اقدام نمایید. کارشناسان صرافر در این خصوص راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند. ضمن آن که قیمت امروز بینانس کوین، 40.94 دلار می باشد که نسبت به بیست و چهار ساعت گذشته دارای افزایش بوده است.

امتیازات استفاده از BNB

BNB به گونه ای طراحی شده است که برای پرداخت هزینه های تخفیف یافته در پلتفرم Binance استفاده می شود و همچنین به عنوان نشانه اصلی تأمین کننده زنجیره بینانس عمل می کند. علاوه بر موارد استفاده اولیه، BNB مزیت های دیگری را هم در سیستم عاملCoin  Binance و هم در خارج از آن اضافه کرده است.

هزینه های معاملاتی کاهش یافته : وقتی هزینه های معاملاتی Binance با استفاده از BNB پرداخت می شود، کاربران می توانند 25٪ تخفیف در کارمزد دریافت کنند.

ردیف VIP Binance : به کاربرانی که موجودی حساب آنها در BNB و حجم معاملات تجمع یافته 30 روزه بالاتر از آستانه های تعیین شده باشد، ردیف VIP با تخفیف و حق امتیاز اضافی تعلق می گیرد.

تبدیل ارزهای دیگر : کاربران می توانند مقادیر غیر قابل تجارت از ارزهای رمزنگاری شده مختلف را که در حساب Binance خود موجود دارند، به BNB تبدیل کنند.

پرداخت هزینه های دیگر : علاوه بر استفاده در سیستم عامل Binance ، BNB می تواند برای پرداخت به روش های مختلف مانند پرداخت هزینه سفر، هزینه کارت اعتباری، هدیه و موارد دیگر هزینه شود.

ممکن است روش های بیشتری برای استفاده از BNB وجود داشته باشد که در اینجا پوشش داده نشده است، اما به طور کلی BNB می تواند مانند سایر ارزهای رمزپایه برای پرداخت کالاها و خدمات تا زمانی که تاجر آن را بپذیرد استفاده شود.

سوختنCoin Binance

Binance Coin (BNB) با در نظر گرفتن رایت رمز و به منظور بالا بردن ارزش توکن طراحی شده است. در نسخه سفید v1.1 ، اعلام شد که بیست درصد از سود بینانس برای خرید BNB استفاده می شود و متعاقباً در هر سه ماه از بین می رود. در سال 2019 ، این ارز رمزنگاری شده، بیان کرد که سوختن BNB اکنون بر اساس حجم معاملات آن صورت می گیرد.

نگهداری و ذخیره BNB

بینانس کوین، به طور کلی توسط ارائه دهندگان پشتیبانی می شود. انتخاب بین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری عمدتا یک توازن میان انتخاب راحتی و امنیت کاربر است.

کیف پول های سخت افزاری، کیف پول های غیر حضوری هستند که کلیدهای خصوصی کیف پول را به صورت آفلاین نگه می دارند و فقط مالک آن را می داند. این مسلماً امن ترین گزینه برای ذخیره سازی است زیرا کاربر مالکیت کامل سکه ها را دارد.

کیف پول های نرم افزاری غیر حضوری بوده و از نظر ایمنی در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری در جایگاه بعدی قرار گرفته اند هرچند که استفاده از آن ها راحت تر است. کلیدهای خصوصی نیز متعلق به کاربر است، اما از آنجا که کیف پول بر روی یک دستگاه آنلاین نگهداری می شود، خطر از دست دادن سرمایه بیشتر است زیرا هکرها می توانند به دستگاه های متصل به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

مسلماً راحت ترین روش ذخیره سازی، ذخیره وجوه در کیف پول های نگهداری در صرافی های متمرکز مانند Binance است، زیرا کاربران کلید خصوصی وجوه را ندارند.

آیا Binance Coin ارزش سرمایه گذاری دارد؟

یکی از امیدوار کننده ترین نکات در مورد رمزهای Binance Coin این است که حتی اگر آن را به عنوان گزینه مناسبی در میان ارزهای رمزنگاری شده تبدیل نکند، موفقیت آن فقط به این موضوع بستگی ندارد. این ارز هنوز هم می تواند در اکوسیستم Binance Exchange برای تأمین تجارت دارایی های دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد و تجربه ای یکپارچه را برای کاربران سیستم عامل فراهم کند. BNV یکی از آن سکه هایی است که کاربرد ذاتی دارد.

همانطور که گفته شد، فضای ارزهای رمزنگاری شده می تواند کاملاً غیرقابل پیش بینی باشد، خصوصاً وقتی نوسانات قیمت در میان باشد. اگر می خواهید در BNB یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری سرمایه گذاری کنید، با تأمل و احتیاط زیاد این کار را انجام دهید تا از امنیت سرمایه خود اطمینان حاصل کنید. بهتر است در این خصوص با کارشناسان خبره صرافر مشورت کنید.

امنیت در بینانس کوین

Binance برجسته ترین مبادله ارزهای رمزپایه در جهان است، همانطور که بازار ارزهای رمزنگاری شده هر روز مملو از محصولات و سیستم عامل های جدید و کاربران می توانند نحوه مبادلات را انتخاب کنند، اما روند انتخاب صرافی صحیح، دشوار است.

انتخاب صرافی مناسب برای اعتماد به دارایی های دیجیتال و ذخیره سازی آنها، انتخاب مهمی است که هر دارنده ارز رمزنگاری باید آن را به درستی بررسی کند. مخاطرات این تصمیم بسیار زیاد است، زیرا در بازار ارزهای رمزنگاری شده به معنای واقعی ریسک وجود دارد.

در انتخاب مبادلات ارزهای رمزپایه و خدمات کیف پول که این ارزهای دیجیتال ارائه می دهند،Coin  Binance یک سرویس کاملاً جدید است. این صرافی در سال 2017 تاسیس شد و در کمتر از یک سال با پیشنهاد مقدماتی خود به شهرت رسید. صرافی کارمزد معاملات را برای همه اعضای خود کاهش داد و این در حالی بود که هزینه های معاملات در سراسر سیستم عامل در حال افزایش بود.

Binance جدیدترین صرافی بازار ارزهای رمزنگاری شده است و در کمتر از یک سال از نظر حجم معاملات روزانه به دومین صرافی بزرگ رسیده است. این صرافی اگرچه در ابتدا فقط به دلیل قیمت پایین معاملات کاربری شناخته می شد، اما در سال گذشته ثابت کرده است که ارزش واقع آن چگونه است.

مزایای سکه Binance چیست؟

معاملات سریع : اگر برای تجارت در صرافی از BNB استفاده می کنید، به تطبیق اختصاصی بینانس کوین دسترسی خواهید داشت که می تواند تا حدود یک و نیم میلیون سفارش را در هر ثانیه پشتیبانی کند. استفاده از BNB انجام معاملات را سریع تر و قابل اعتماد تر می کند.

امن و قابل اعتماد : در Binance Coin در حال حاضر کاربران زیادی به این سیستم عامل اعتماد می کنند و به پوشش های امنیتی و حفاظتی این صرافی اطمینان یافته اند. این صرافی از یک چارچوب امنیتی بالا برای کاربران  استفاده می کند تا سرمایه شما را ایمن نگه دارد.

تجارت چند ارز رمزپایه شده : با استفاده از BNB این امکان را دارید که با استفاده از سیستم تطبیق، سرعت، امنیت و با هزینه ای اندک به بیش از یکصد و پنجاه ارز رمزپایه در صرافی دسترسی پیدا کنید.

تخفیف معاملاتی : درBNB می توانید پنجاه درصد در هزینه معاملات تخفیف بگیرید.

سوالات متداول

از سکه Binance برای تجارت ارزهای رمزپایه و پرداخت هزینه های صرافی Binance می توان استفاده کرد.

Binance یکی از امن ترین صرافی های بازار در این شرایط است. خدمات کیف پول ایمن بوده و هزینه معاملات آنها نیز بسیار پایین است. Binance یک گزینه امن برای معامله گران و کاربران ارزهای رمزپایه است.

این صرافی هزینه سپرده یا برداشت را دریافت نمی کند. زیرا Binance فقط تجارت رمزنگاری را ارائه می دهد. رسیدگی به معاملات ارزهای رمزپایه بسیار ارزان تر از انجام معاملات ارزی فیات است و برای همه معاملات کارمزد 0.1٪ اخذ می کند.

هدف اصلی BNB تأمین سوخت در مبادله ارزهای رمزنگاری شده و تقویت اکوسیستم بینانس کوین است. در حال حاضر، از این رمز برای تخفیف های تجاری، پرداخت هزینه های خدمات مسافرتی و … می توان استفاده قرار گیرد.

از آنجا که زنجیره بلوک غیرمتمرکز است، هیچ مرکزی وجود ندارد که بتواند برای به خطر انداختن داده ها هک شود. جدا از آن، مبادله ارز رمزنگاری Binance با ویژگی های امنیتی خود، نام قابل اعتمادی در فضای رمزنگاری است که برای ایمن نگه داشتن اطلاعات و سرمایه ، پوشش های امنیتی همانند احراز هویت دو عاملی و رمزگذاری اس اس ال را ایجاد کرده است. همچنین برای ایمن نگه داشتن BNB می توانید از کیف پول نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *