امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره SushiSwap و تاریخچه آن

SushiSwap (SUSHI) طرحی از AMM به عنوان بازار ساز خودکار می باشد که می توان آن را ابزاری محبوب در بین کاربران ارزهای رمزپایه است و مبادلاتی غیرمتمرکز می باشد که جهت به وجود آمدن بازارهای متفاوت در رمز ارزها، از قراردادهای هوشمند استفاده می نمایند.

این شبکه با هدف ایجاد تنوع در بازار ساز خودکار شکل گرفته و ویژگی هایی که پیش از این در Uniswap قرار نداشته است را افزوده است. مواردی مانند افزایش پاداش شرکت کنندگان شبکه از طریق توکن داخلی آن SUSHI می باشد.

SushiSwap توسط نهادی مستعار که به عنوان Chef Nomi شناخته می شود، تاسیس شده است. درباره آن یا انگیزه وی اطلاعات کمی در دست است. ضمن آنکه اخیراً ، مالکیت شبکه به سام بانکمن فرید، مدیر عامل شرکت مبادله مشتقات FTX و استارت آپ معاملات Alameda Research منتقل شد. Bankman Fried یکی از مشهورترین شرکت کنندگان و مفسران بازار ارزهای رمزنگاری شده است که به طور مرتب در مصاحبه های رسانه ای ظاهر می شود.

برتری های شبکه SushiSwap

سوشی سوآپ در درجه اول به عنوان AMM است که از طریق آن نقدینگی تجارت خودکار بین هر دو دارایی ارز رمزنگاری شده تنظیم می شود. می توان گفت که تجار DeFi و نهادهایی که به آن وابسته هستند از مخاطبان اصلی این شبکه محسوب شده تا بتوانند با استفاده از رونق توکن های پروژه، نقدینگی مناسب را فراهم نمایند.

می توان گفت که این بازار ساز خودکار AMM در کنار ممانعت از مسائلی مانند مشکلات نقدینگی که مانعی بر مبادلات سنتی غیرمتمرکز، توانسته است کتاب سفارش ها را نیز از میان بردارد. SushiSwap قصد دارد با افزایش تأثیری که کاربران می توانند بر عملکرد و آینده آن داشته باشند، پیشنهادات Uniswap را بهبود بخشد.

این نکته را نیز باید افزود که این شبکه می تواند معاملات سه دهم درصدی را در قسمت نقدینگی کاهش داده و رمز سوشی را جهت پاداش قسمتی از هزینه های کاربران استفاده نماید. SUSHI بدین ترتیب حق حاکمیت را به کاربران خود می دهد.

سکه های در گردش سوشی سوآپ

رمز این شبکه در داخل SUSHI با نرخ 100 نشانه در هر بلوک ایجاد می شود. در ابتدای کار یکصدهزار بلوک اولیه از پاداش بلوک یکهزار سوشی برخوردار بودند. البته عرضه این سکه به نرخ بلوک بستگی دارد. تقریباً با 650،000 نشانه جدیدی که روزانه ضبط می شود، تا سپتامبر 2021 ، یک سال پس از اولین راه اندازی SushiSwap ، تقریباً 326 میلیون نشانه در گردش خواهد بود.

امنیت در شبکه SushiSwap

این شبکه سعی دارد با بالا بردن قدرت حاکمیت کاربران خود، خطرات سنتی واریز وجه در قراردادهای هوشمند را کاهش دهد. اکنون می توان گفت که SushiSwap (SUSHI) یک توکن است که آزادانه قابل معامله است و بیشترین حجم مبادلات عمده در صرافی هایی مانند بینانس یا هوبی انجام می شود.. رمز ارزهای دیگر و پول های ثابت نیز در این شبکه فعال می باشند. برای دریافت اطلاعات کامل تر می توانید با کارشناسان صرافر همراه باشید.

روش عملکرد SushiSwap چیست؟

SushiSwap پلتفرمی است که در اتریوم اجرا شده و هدف آن ایجاد انگیزه در شبکه ای از کاربران است تا بتوانند در دارایی های رمزگذاری شده خرید و فروش کنند. این مشابه سیستم عامل هایی مانند Uniswap است. این شبکه از مجموعه ای از منابع نقدینگی برای دستیابی به این هدف استفاده می کند.

کاربران می بایست در مرحله اولیه، دارایی و رمز ارزها را به صورت قفل شده در قراردادهای هوشمند نگاه دارند و بازرگانان نیز بتوانند برای خرید و فروش ارزهای رمزپایه از آن استخرها اقدام کرده و یا برای جابجایی رمزها و تعویض آن ها اقدام کنند. این شبکه به کاربران امکان تجارت ارزهای رمزپایه بدون نیاز به مدیریت اپراتور مرکزی را می دهد.

بدین ترتیب می توان گفت که کسانی که رمز ارز بومی شبکه SushiSwap را دارند، تصمیمات اصلی را خواهند گرفت. هر کسی که موجودی دارایی را در اختیار داشته باشد می تواند تغییراتی در نحوه عملکرد آن پیشنهاد کند و می تواند به پیشنهادهای ارسال شده توسط سایر کاربران رأی دهد.

عملکرد اصلی این شبکه این است که با تسهیل خرید و فروش دارایی های رمزنگاری مختلف بین کاربران، یک مبادله سنتی را منعکس کند. به جای اینکه توسط یک نهاد مرکزی پشتیبانی شود، توکن های معامله شده در سوشی سوآپ توسط قراردادهای هوشمند نگهداری می شوند و کاربران رمزنگاری را بر روی نرم افزاری قفل کرده که سپس توسط معامله گران قابل دسترسی است.

مزارع سوشی سوآپ

ارائه دهندگان نقدینگی با اتصال کیف پول Ethereum خود به نرم افزار مزرعه SushiSwap و قفل کردن دو دارایی در یک قرارداد هوشمند ، به استخرهای آن کمک می کنند. بدین ترتیب خریداران قادر هستند مطابق با ضوابط پروتکل، در داخل شبکه توکن ها را مبادله نمایند. قراردادهای هوشمندی که آن را اجرا می کنند، مقدار توکن را از خریدار می گیرند و با ثابت نگه داشتن کل قیمت استخر ، مقدار معادل توکن را به عقب می فرستند.

در ازای حفظ نقدینگی در این استخرها، ارائه دهندگان با پرداخت هزینه پروتکل به همراه بخشی از یکصد SUSHI تازه ضرب شده روزانه پاداش می گیرند. همچنین تأمین کنندگان می توانند هر زمان که بخواهند وجوه خود را بهمراه محصول خود که ارز رمزنگاری شده حاصل از استخراج است، پس بگیرند.

سوالات متداول

طراحی SushiSwap به کاهش تمرکز در بازار کمک می کند. کاربران مستقیماً با استخرهای نقدینگی و از طریق کیف پول های غیر حضوری تجارت می کنند.

AMM مسائلی مانند کمبود نقدینگی در بازار را حل می کند. این سیستم عامل های منحصر به فرد به هر پروژه ای امکان می دهد نقدینگی را از طریق قراردادهای هوشمند معروف به استخر نقدینگی بدست آورد.

این شبکه برای کاربران DeFi طراحی شده است. می توان نشانه ها را مبادله کرده و به استخرها نقدینگی اضافه کرد. همچنین به روش های کسب درآمد منفعل با ریسک کمتر دست یافت.

یکی از بزرگترین مزایای SushiSwap این است که اکثر هزینه ها به کاربران بازپرداخت می شود.

کاربران هر زمان که نقدینگی لازم برای استخرهای SushiSwap را تأمین می کنند، نشانه های SLP را دریافت می کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *