امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره WAVES و تاریخچه آن

Waves بستری چند منظوره در بلاکچین به شمار می آید که قادر است از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز، پشتیبانی لازم را صورت دهد. این شبکه در سال 2016 و همراه با یکی از اولین پیشنهادات اولیه سکه ICO صنعت رمز ارز، راه اندازی شد که در ابتدا قصد داشت با افزایش سرعت، سودمندی و کاربر پسند بودن، اولین سیستم عامل های بلاکچین را بهبود بخشد.

این پلتفرم دستخوش تغییرات مختلفی شده و ویژگی های جدیدی را جهت ساخت طراحی اصلی افزوده است. لازم به ذکر است که WAVES نشانه اصلی این شبکه است که رمزی بدون پوشش بوده و جهت پرداخت های پاداش بلوکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنیانگذاران ویوز

Waves مترادف با بنیانگذار آن، الکساندر ایوانف است که دانشمند متولد اوکراین می باشد. قبل از ایجاد این شبکه، ایوانف در فضای ارزهای رمزنگاری شده فعال بود و اکنون به طور علنی در تبلیغ ویوز فعال است و مصاحبه های مکرری در مورد سیستم عامل و روند گسترده تر صنعت بلاکچین انجام می دهد. این شرکت اکنون بیش از 180 نفر را در مکان هایی از جمله مسکو و سوئیس در استخدام خود دارد.

برتری های Waves

یکی از اولین اهداف شبکه Waves این بود که بتواند پیشرفت قابل ملاحظه ای را در بلاکچین ها و محصولات اولیه آن و سیستم عامل ها داشته باشد. هدف این پلتفرم از ابتدا این بوده است که بتواند مشتریان تجاری آینده را به سوی خود جلب کرده و با بهره گیری از بلاکچین ها برای بهینه سازی فرآیندها اقدام کرده و خدمات جدیدی را ارائه نماید.

 این پلتفرم، از قرارداد هوشمند و توسعه DApp پشتیبانی می کند و اطمینان حاصل می کند سرعت و سهولت استفاده، از رقابت فراتر رفته است. Waves DEX یک ارز مبادله ای غیر متمرکز است که در سال 2020 ، اعلام کرد که با انتشار توکن WAVES ، سیستم عامل آن این قابلیت را دارد که با اتریوم همکاری نماید.

سکه های در گردش ویوز

 به عنوان یک رمز ثابت برای پلتفرم Waves با 100 میلیون نشانه در دسترس بود. در ICO خود که 30،000 BTC افزایش یافته است، 85٪ از این عرضه به شرکت کنندگان در فروش، 4٪ به شرکا و حامیان، 9٪ به توسعه دهندگان و 1٪ به حامیان اولیه و طرح های پاداش که پس از ICO اتفاق افتاده است، تعلق گرفته است.

لازم به ذکر است که سودمندی آن به موقع افزایش یافت و در سال 2019 مطابق با تصمیم توسعه دهندگان و به همراه مشارکت کنندگان شبکه، محدودیت تأمین حذف گردید. در حال حاضر، پاداش بلوک شش نشانه این شبکه است و هر گونه تغییری که به صورت رای در می آید، کاربران باید انتخاب کنند که آیا پاداش بلوک را با 0.5 WAVES در هر 110،000 بلوک کاهش دهند.

امنیت شبکه Waves

Waves از الگوریتم اصلاح شده اثبات خطر استفاده می کند که به نام WavesNG شناخته می شود. این فناوری بر اساس Bitcoin-NG است، پیشنهادی برای مقیاس گذاری می باشد که توسط طرفدار مشهور بیت کوین، امین گون سیرر ارائه شده است. این شبکه بر اساس کد منبع باز بوده و امکان اعتماد و سهولت در نگهداری را نسبت به راه حل های بلاکچین سازمانی منبع بسته فراهم می کند.

نشانه شبکه ویوز

نشانه WAVES ، به عنوان ارز رمزنگاری شده که بیش از چهار سال در بازار رمز ارزها فعالیت دارد، به طور گسترده ای در تعداد زیادی صرافی قابل معامله است. مبادلات میان این نشانه و سایر ارزهای رمزپایه و ارزهای فیات انجام می شود. روش های مختلفی برای خرید Waves وجود دارد که شامل مبادلات ارز رمزنگاری شده به صورت سنتی و متمرکز ، از طریق صرافی غیرمتمرکز (Waves (DEX و حتی از مشتری این شبکه است.

هدف شبکه Waves

این پلتفرم در سال 2016 با هدف اصلی تسهیل سفارشی سازی توکن ها ، تمرکززدایی بیشتر از مفهوم فناوری بلاکچین و اجازه دادن به کارآفرینان برای انجام کارهای خود از طریق یک زیرساخت مشترک تاسیس شد. این زیرساخت یک پلتفرم ساده برای استفاده برای دسترسی هر کس به بلاکچین فراهم می کند.

به بیان بهتر ، بیش از 12000 نشانه در این شبکه منتشر شده است که از ابتدای کار نشانه ها در سیستم عامل Waves DEX قابل معامله هستند. ضمن آن که Waves ’blockchain یک الگوریتم اثبات سهام است که به دارندگان سکه با کارمزد معاملات پاداش می دهد.

پلتفرم ویوز

Waves Platform خود را به عنوان زنجیره بلوکی مردم معرفی کرده است که برای کاربران امکان ذخیره، تجارت، مدیریت و صدور دارایی های دیجیتال سفارشی را به راحتی و ایمن ایجاد نموده و برای هر کسی که درگیر ارزهای رمزپایه است، مناسب است.

پروژه ها یا شرکت ها می توانند برای شروع کار پروژه خود، سرمایه گذاری جمعی، برنامه های وفاداری، رای گیری و موارد دیگر، نشانه های بلاکچین خود را صادر کنند. یک ویژگی اضافی ICOHub است که در آن جامعه Waves رأی می دهد.

پروژه هایی که به دنبال راه اندازی از طریق ICO هستند، با برنده رقابت ICOHub از تیم این شبکه برای میزبانی و راه اندازی ICO در بستر آن کمک می گیرد. توسعه دهندگان می توانند از مزایای ظرفیت بالای شبکه، تأخیر کم و هزینه های معاملاتی پایین بهره مند شوند. در این خصوص می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان با تجربه صرافر دریافت کنید.

سوالات متداول

معامله گران می توانند دارایی را به طور امن ذخیره کنند، در حالی که می توانند آنها را نیز به سرعت و با اطمینان در مبادله غیرمتمرکز داخلی DEX معامله می کنند. برای معامله گران، مزیت تجارت در صرافی غیرمتمرکز Waves این است که هر معامله در بلاک چین Waves ثبت می شود.

پروتکل Waves پردازش هزاران تراکنش در دقیقه را تسهیل می کند و آن را سریع ترین بلاکچین موجود در حال حاضر می نماید.

برای مبتدیان وجود بسترهای نرم افزاری که ایجاد رمزها را بدون نیاز به کدگذاری و توزیع و ساده سازی روند ICO تسهیل می کند، بسیار ارزشمند است و این بر روی پلتفرم Waves انجام شده است.

تجارت فوری ارزهای رمزپایه، با نرخ رقابتی، بدون محدودیت بالاتر در معاملات.

برای شروع استخراج Waves نمودارهای سودآوری استخراج می تواند به شما نشان دهد که برای 1 مگا هکتار بر ثانیه نرخ هش چقدر می توانید دلار کسب کنید. این نمودارها همچنین هزینه های برق را نیز پوشش می دهند. ضمن آنکه توصیه می شود، همواره پیش از هر اقدامی، مشورت های لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *