امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

درباره پرداخت آنلاین Payoneer

Payoneer ارائه دهنده پرداخت آنلاین است و به شما امکان ارسال و دریافت پرداخت در بازار و کسب و کارهای مختلف در تمامی کشورهای جهان را می دهد. این سرویس، خدماتی را برای صاحبان مشاغل، متخصصان، فریلنسرها و خرید وفروش محصولات و خدمات در نظر گرفته شده است. آنها راه حل های پرداخت مستقیم و تبدیل ارز را ارائه می دهند و روش هایی را برای پرداخت حقوق کارمندان و پیمانکاران ارائه می دهند. پرداخت آنلاین Payoneer، امروزه مورد توجه بسیاری از فروشگاه های معتبر جهانی همچون آمازون قرار گرفته است.

این روش پرداخت توانسته است در صنایع مختلفی وارد شده و یک تجارت بزرگ و موفق با بیش از 4 میلیون کاربر را راه اندازی نماید که در 200 کشور در دسترس است و امکان پرداخت با 150 ارز را فراهم می کند.

خدمات پرداخت جهانی Payoneer

این حساب به شما امکان می دهد پرداخت ها را با چندین ارز بپذیرید، همانند آنکه یک حساب بانکی محلی داشته باشید. هنگامی که پرداخت انجام می شود، به حساب Payoneer شما وارد می شود. می توانید به صورت رایگان به سایر مشتریان در سراسر جهان پرداخت کنید.

شما می توانید به راحتی تنها با چند کلیک درخواست پرداخت کرده و آن را برای مشتریان خود ارسال کنید. سپس آنها می توانند قبض یا فاکتور را با کارت اعتباری، کارت بدهی یا حساب بانکی پرداخت نمایند بدون آن که نیازی به حساب Payoneer داشته باشند. سپس پرداخت به حساب گیرنده منتقل می شود.

این روش پرداخت به شما امکان می دهد به صورت رایگان به سایر حساب های Payoneer پرداخت کنید. می توانید برای پرداخت هزینه به تأمین کنندگان، پیمانکاران، فریلنسرها و سایر افرادی که با آنها ارتباط تجاری دارید، از این طریق استفاده کنید.

تبدیل ارز Payoneer

پرداخت آنلاین Payoneer در تمام ارزها کاربرد دارد. به راحتی می توانید یک ارز را به ارز دیگری تبدیل کنید. پایونیر ارز را با نرخ بین بانکی مبادله می کند و هزینه کمیسیون اضافی 0.5٪ از مبلغ تبدیل شده را دریافت می کند. برداشت وجوه به بانک با ارز دیگر، کارمزد حداکثر 2٪ بالاتر از نرخ بهره بین بانکی را برای تبدیل وجه به ارز دیگر و برداشت آن ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که در این سیستم، تبدیل پول از قبل در حساب دریافت کننده Payoneer ارائه می شود. نمی توانید حساب پایونیر را با کارت شخصی یا حساب بانکی عادی خود تأمین کنید. در این موارد، ذینفع باید حساب Payoneer ایجاد کرده و از شما وجوه را درخواست کند. این امر می تواند فرآیند مبادله ارز را دچار هزینه های پرداخت کند.

برداشت وجوه از Payoneer

وقتی می خواهید به وجوه Payoneer خود دسترسی پیدا کنید، می توانید آنها را به حساب بانکی خود با ارز محلی خود در بیش از 150 کشور و ارزهای مختلف منتقل کنید. همچنین می توانید وجوه خود را با یک کارت اعتباری در خودپرداز بردارید.

برنامه تلفن همراه Payoneer

Payoneer یک برنامه تلفن همراه با قابلیت های محدود ارائه می دهد. این برنامه برای دستگاه های Apple و Android در دسترس است و به شما امکان می دهد بتوانید تمام مانده ارز و کارت را بررسی کنید. همچنین معاملات کلیدی را برای معیارهای از پیش تعیین شده فیلتر کنید و برای دسترسی به اطلاعات به سیستم به سرعت وارد شده و ازدیگر خدمات پایونیر استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در سایت پایونیر

برای شروع مراحل ثبت نام در پرداخت آنلاین payoneer لازم است که ابتدا به آدرس سایت آن مراجعه کرده و مشخصات خود را در آن کامل کنید. در آدرس https://www.payoneer.com/ بایستی یک شناسه صادر شده توسط دولت مانند گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا شناسه ملی را پیوست کنید.

روی ثبت نام در وب سایت پایونیر کلیک کنید، از شما سوال می شود که آیا برای استفاده حرفه ای یا شخصی حساب کاربری ایجاد می کنید. مشخصات شخصی خود مانند نام، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن را وارد کنید.

با استفاده از آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری، یک گذرواژه وارد کنید و به سوالات امنیتی پاسخ دهید. سپس جزئیات حساب خود را وارد کنید. لازم است که حساب خود را با کلیک روی پیوند ارسال شده به ایمیل ثبت شده خود تأیید کنید. به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی، از شما خواسته می شود دو سوال امنیتی دیگر انتخاب کنید. Payoneer سپس یک چک اعتبار انجام می دهد. تأیید هویت و اجرای چک های اعتباری ممکن است تا 2 روز طول بکشد

پس از تأیید، می توانید درخواست و ارسال پرداخت را از طریق پرداخت آنلاین Payoneer شروع کنید. به محض تأیید برنامه، کارت را دریافت خواهید کرد. کل مراحل درخواست، از ثبت نام آنلاین تا دریافت کارت، معمولاً فقط چند روز کاری طول می کشد. پس از دریافت کارت، آن را فعال کرده و از هر جای جهان، از خدمات پرداخت و  دریافت این حساب استفاده کنید.

انتقال بانکی Payoneer

برای این روش، باید جزئیات حساب بانکی خود را وارد کرده و آن را به حساب Payoneer خود پیوند دهید. بنابراین پول در مدت 2 ساعت در دسترس و قابل برداشت خواهد بود. پس از راه اندازی این روش، می توانید با حداقل هزینه و با کارمزد کم وجوه خود را با ارز محلی خود برداشت کنید.

نکاتی مهم در استفاده از حساب پایونیر

در بسیاری از شرایط پرداخت آنلاین Payoneer یک انتخاب برتر به عنوان یک ارائه دهنده پرداخت آنلاین است. با این حال ممکن است برای شما مناسب نباشد. بهتر است پیش از ثبت نام ، این نکات را در نظر داشته باشید.

از جمله مزیت های استفاده از این حساب این است که به صورت گسترده در 200 کشور حضور داشته و فاکتورهای سفارشی آن به شما امکان می دهد از مشتری های فردی درخواست پرداخت کنید. این سرویس پرداخت آنلاین دارای پشتیبانی مشتری بسیار مناسبی بوده و پرداخت رایگان بین حساب های Payoneer دارد که می تواند برای بسیاری از کسب و کارها مناسب باشد. البته شما در پایونیر چندین نوع مختلف هزینه را خواهید داشت که عمدتا هزینه های معاملات کارت بالا می باشد.

عملکرد حساب پایونیر

هنگامی که پرداخت آنلاینVIP Payoneer  را انتخاب می کنید، شما فقط 1.2 درصد به جای 2 درصد برای انتقال از حساب بانکی خود پرداخت می کنید. این از جمله بهترین خدمات پرداخت موجود است، با این وجود ممکن است برای همه مفید نباشد. به طور گسترده، Payoneer در موارد زیر به خوبی کار می کند :

ارائه دهندگان خدمات یا فریلنسرها : اگر برای خدمات خود نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان خود دارید، Payoneer می تواند گزینه مناسبی باشد.

مشاغل کوچک : کسب و کارهایی که برای کالاها یا خدمات خود نیاز به پرداخت پول دارند می توانند از پایونیر برای کلیه معاملات بین المللی خود استفاده کنند.

فروشندگان آنلاین : اگر شما فروشنده آنلاین هستید و باید پرداخت هزینه کالاهای خود را از بازارهای تجارت الکترونیکی بپذیرید، Payoneer بسیار مناسب شما خواهد بود.

بازارهای عمده :  برای ارسال بازپرداخت انبوه به پرداخت کنندگان در سراسر جهان عالی است.

به طور خلاصه، پایونیر گزینه خوبی برای ارسال یا دریافت پرداخت های تجاری است. می توان گفت که پایونیر رقیب بزرگی برای پی پال بوده است. اما خدمات خود را فقط برای استفاده تجاری در نظر گرفته است.

اگر به دنبال خدمات انتقال پول برای ارسال یا دریافت وجه بین خانواده و دوستان یا به عنوان یک روش اصلی برای پرداخت هزینه با استفاده از کارت بدهی پیش پرداخت آنها هستید، پرداخت آنلاین Payoneer نمی تواند گزینه ای مناسب باشد.

همچنین در معاملات خاص محدودیت هایی دارد. در صورت پرداخت برای درخواست های که توسط سایر مشتریان این سرویس ایجاد شده است، اگر با کارت اعتباری باشد،  15000 دلار سقف محدودیت وجود دارد. از طرفی برای پرداخت از دیگر مشتریان پایونیر، محدودیت ماهانه 100000 دلار وجود دارد. بنابراین اگر قصد انجام معاملات بزرگتر را دارید، شاید لازم باشد سرویس های پرداخت آنلاین دیگری را جستجو کنید.

مقررات در پرداخت آنلاین پایونیر

Payoneer حلقه های زیادی برای جستجوی جهانی در جهت تایید حساب دارد. هنگامی که کپی شناسنامه را برای تأیید کردن، ارسال می کنید، به این نکته باید توجه داشته باشید. این می تواند کاملاً مهم باشد، شما باید انواع شواهدی را ارائه دهید که نشان می دهد چه کسی به شما پول می دهد. که می تواند شامل یک فاکتور، دلیل تأیید پرداخت، سوالاتی در مورد پرداخت و آدرس آنها باشد که به طور معمول مدتی طول می کشد.

هزینه های Payoneer چقدر است؟

افتتاح حساب با Payoneer رایگان است و روش های مختلفی برای ارسال، دریافت پول و رسیدگی به پول را ارائه می دهد. با توجه به پیچیدگی ساختار هزینه در این سیستم، آن را به روش های اصلی استفاده از پایونیر تبدیل کرده ایم.

اگر برای دریافت و پرداخت به عنوان مشتری Payoneer استفاده می کنید، هزینه ای نداشته و رایگان می باشد. اما این روش پرداخت می توانید به راحتی به فریلنسرها و سایر ارائه دهندگان خدمات در هر جای دنیا با نرخ های کاملاً رقابتی پول ارسال کنید.

هزینه ها برای انتقال الکترونیکی، یک درصد، کارت اعتباری سه درصد و انتقال بانکی یک درصد می باشد. هنگام پرداخت به ارائه دهنده خدمات، از شما پرسیده می شود که آیا هزینه را پرداخت می کنید یا به عهده گیرنده است. در صورت مستقر بودن ارائه دهنده خدمات در یکی از کشورهای EEA ، هزینه به طور خودکار از آنها دریافت می شود.

اگر در سرویس پرداخت جهانی Payoneer ثبت نام کرده باشید، حساب های دریافتی یورو ، دلار آمریکا ، ین ژاپن و پوند انگلیس دریافت خواهید کرد. با این کار می توانید ارزهای مختلف دریافت کنید. این مانند داشتن یک حساب بانکی محلی در انگلستان، ایالات متحده، کانادا، ژاپن، مکزیک و استرالیا است. برای ارزهای EUR ، GBP ، JPY ، AUD ، CAD ، MXN بدون هزینه می باشد و برای دلار آمریکا یک درصد هزینه دارد.

اما اگر از خدمات صورتحساب از طریق Payoneer استفاده می کنید، باید هزینه های مختلفی را برای پرداخت توسط eCheck یا کارت اعتباری پرداخت کنید. در این حالت با دلار آمریکا یک درصد هزینه و از طریق کارت های اعتباری تمامی ارزها می بایست سه درصد هزینه بپردازید.

نرخ های پایونیر در سیستم های عامل

اگر نیاز به مبادله از یک ارز به ارز دیگر دارید، باید 0.5٪ کارمزد بالاتر از نرخ بازار بپردازید. این هزینه بسیار رقابتی است و یکی از دلایل اصلی یافتن پایونیر به عنوان راهی مناسب برای انجام این کار است.

Payoneer توسط بسیاری از بازارهای پیشرو و سیستم عامل های فریلنسری مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم عامل ها از جمله Upwork ، Fiverr و Airbnb هزینه های خود را برای برداشت پول تعیین می کنند. بنابراین، شما باید نرخ ها را با سیستم عامل های مربوطه بررسی کنید.

اگر از Payoneer Mastercard برای خرید با ارز دیگری غیر از ارز درج شده کارت استفاده کنید، مبادله با نرخ رسمی ارز Mastercard انجام می شود. علاوه بر این، شما باید هزینه تبدیل ارز تا 3.5 درصد را پرداخت کنید.

Payoneer چقدر سریع است؟

ارسال و دریافت وجوه با پرداخت آنلاین Payoneer تقریباً فوری است. بسته به روش های پرداختی ، ممکن است معاملات با حساب های غیر پایونیر بیشتر طول بکشد. انتقال وجه به حساب بانکی معمولاً 2-5 روز کاری طول می کشد. این بدان معناست که به محض دریافت نامه تأیید از پایونیر، ممکن است 2-5 روز طول بکشد تا وجه به حساب شما برسد. البته انتقال در داخل ایالات متحده معمولاً 2-3 روز کاری طول می کشد. می توانید برای استفاده از این خدمات پرداخت آنلاین، از کارشناسان صرافر یاری بگیرید. 

سوالات متداول

Payoneer یک شرکت آمریکایی قانونی و کاملاً منظم است که به عنوان یک تجارت خدمات پولی ایالات متحده ثبت شده است و دارای یک استاندارد امنیت داده PCI سطح یک هستند که دارای سطح بالایی از امنیت در شبکه و سیستم های خود می باشند.

Payoneer یک انتخاب جذاب برای فریلنسرها، متخصصان و مشاغل کوچک است که به دنبال یک روش ساده مقرون به صرفه برای ارسال و پذیرش پرداخت ها هستند.

هنگام انتقال پول، ممکن است هزینه های خاصی توسط بانک ها دریافت شود. این هزینه ها خارج از کنترل Payoneer است.

پایونیر یک تجارت بزرگ، معتبر و قابل اعتماد است که توسط سرمایه گذاران پشتیبانی مالی فیس بوک، Dropbox و Expedia پشتیبانی می شود. هزاران شرکت، بازرگان و افراد از خدمات پرداخت آنلاین Payoneer برای پرداخت و دریافت و ارسال وجوه به سراسر جهان استفاده می کنند.

از جمله ارزهایی که توسط این حساب پشتیبانی می شود می توان به دلار استرالیا، روپیه اندونزیایی، کرون نروژی، روپیه سریلانکا، یورو، کرون چک، روپیه پاکستان، کرون دانمارکی، ین ژاپن، پزوی فیلیپین، پوند انگلیس، دلار کانادا و کرون سوئد اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *