امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Elrond و تاریخچه آن

Elrond پروتکل بلاکچین می باشد که با هدف ایجاد سرعت معاملات بسیار سریع با استفاده از sharding ایجاد شده است. هدف این پروژه به عنوان اکوسیستم فناوری در راستای اینترنت جدید می باشد که امور مالی غیرمتمرکز و اینترنت اشیا را شامل می شود. لازم به ذکر است که بستر اجرای قراردادهای هوشمند آن قادر به 15000 تراکنش در ثانیه، تأخیر شش ثانیه و هزینه معامله 0.001 دلار است.

این زنجیره بلوک یک توکن بومی دارد که EGLD نامیده می شود و برای پرداخت هزینه های شبکه، اعتبار سنجی و پاداش دادن استفاده می گردد. این رمز ارز برای اولین بار در آگوست 2019 اعلام شد و شبکه اصلی آن در جولای سال 2020 پخش گردید. الروند در اواخر سال 2017 توسط برادران بنیامین و لوسیان مینکو به عنوان راه حلی برای مساله مقیاس پذیری بلاکچین که به نظر آنها مهم ترین مشکل پیش روی صنعت است، بنیانگذاری شد.

می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل و جامع تر در خصوص این ارز رمزنگاری شده، با کارشناسان صرافر در تماس باشید.

برتری های Elrond

Elrond خود را به عنوان یک بستر بلاکچین برای اقتصاد جدید اینترنت، برنامه های غیرمتمرکز توصیف می کند. نقطه اصلی کاربرد آن مقیاس پذیری بالای آن است و طبق مقاله اقتصادی آن، این شرکت در تلاش است تا اکوسیستم خود را ایجاد کند و EGLD را به عنوان یک دارایی با ارزش ذخیره نماید.

برای دستیابی به این هدف ، شبکه بر روی 2،169 گره اعتبارسنج بوده و به چهار خرد تقسیم می شود. سه خرد اجرا، هر کدام 5400 تراکنش در ثانیه و یک خرد هماهنگی، معماری تقسیم حالت تطبیقی، معاملات و شبکه را کاملاً خرد می کند. هنگامی که تقاضای توان برآورده نمی شود می تواند با افزودن یک خرد اضافی مقیاس بندی کند.

این آزمایش Elrond برای اجرای 263000 TPS در یک محیط عمومی با 1500 گره از 29 کشور گروه بندی شده در 50 خرده ریز انجام شده است. همچنین به منظور افزایش تصویب، این پروژه از توسعه دهندگان سازگار بر روی سیستم عامل پشتیبانی می کند و به آنها امکان می دهد 30٪ از هزینه های قرارداد هوشمند را به عنوان حق امتیاز دریافت کنند. این شرکت در طول سال اول عرضه، توکن های EGLD را برای مشارکت در شبکه حفظ کرده و گره های اعتبارسنج سالانه 36 درصد نرخ سال دریافت می کنند.

سکه های در گردش الروند

مدل اقتصادی Elrond دارای محدودیت است که از 20،000،000 EGLD شروع می شود که با علامت های جدید ضرب شده برای پاداش دادن به اعتبار سنج های شبکه همراه است. رمز بومی الروند برای اولین بار از طریق فروش خصوصی در دسترس خریداران قرار گرفت که در آن 19٪ از عرضه اولیه آن فروخته شد و 7.5٪ بلافاصله پس از تولید رمز و 15.41٪ دیگر هر سه ماه منتشر شد. همچنین پیشنهاد اولیه مبادله را در Binance برگزار کرد که در آن 25٪ فروخته شد و بلافاصله در دسترس قرار گرفت.

توکن های الروند برای اولین بار در Binance Chain با نام ERD با عرضه کل 20 میلیارد توزیع شد. 500 میلیون در نوامبر 2019 سوزانده شد و به عنوان نشانه های ERC-20 در بلاک چین اتریوم ضرب شد و این شرکت یک رویداد مبادله رمز را در سپتامبر سال 2020 برای دارندگان توکن برای تعویض نشانه های ERC-20 و BEP-2 خود برای توکن های اصلی EGLD راه اندازی کرد.

امنیت در شبکه Elrond

Elrond از الگوریتم اجماع اثبات سهام سودمند استفاده می کند که در آن گره ها برای شرکت در فرایند اعتبار سنجی، علائم EGLD خود را در معرض خطر قرار می دهند و به هر اعتبار سنجی براساس فعالیت گذشته امتیازی اختصاص داده می شود که بر روی بودن یا نبودن آنها نیز تأثیر می گذارد. اگر درجه اعتبار سنجی خیلی کم شده و باید جریمه پرداخت کند.

اعتبارسنج ها در صورتی که به طور مداوم به روشی مغایر با یکپارچگی شبکه عمل کنند، می توانند از شبکه حذف شوند و سهام آنها کاهش یابد. آن ها به طور تصادفی به روشی انتخاب می شوند که نه می توان براساس دور قبلی اعتبار سنجی ها پیش بینی کرد و نه آن را اصلاح نمود. علاوه بر این، اعتبار سنج ها به طور دوره ای بین خرده ها جابجا می شوند تا راهی برای جلوگیری از تبانی باشد. ضمن آنکه گره ها با استفاده از چندین امضا اصلاح شده، برای محافظت از رمزنگاری قوی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

Elrond بهترین بلاکچین قرارداد هوشمند

ارزهای رمزپایه موارد استفاده زیادی دارند. برخی به عنوان ذخیره ارزش عمل می کنند، برخی دیگر بلاک چین هایی را ایجاد می کنند که ایجاد قراردادهای دیجیتالی بی اعتماد و برنامه های غیرمتمرکز غیرمجاز را امکان پذیر می کند. برخی از ارزهای رمزنگاری شده به ارزهای فیات وابسته هستند تا امکان انتقال پایدار ارزش و حتی چند پروتکل اساسی را فراهم کنند که ذخیره سازی غیرمتمرکز داده را ارائه می دهند.

هر یک از این موارد استفاده، به مجموعه مشخصی از ویژگی های بلاکچین و پاداش ها نیاز دارد. به همین دلیل است که اغلب گفته می شود هیچ پروژه ارز رمزنگاری شده ای وجود ندارد که بتواند همه کارها را انجام دهد. این ممکن است درست باشد، اما برخی از آن ها به تکامل نزدیک تر هستند.

رمز eGold بومی الوند طی سال گذشته از نظر ارزش، پرش زیادی داشته است و به نظر می رسد برای بازی های بیشتری آماده است. مقاله سفید Elrond در نوامبر 2018 منتشر شد که رقیب اصلی Ethereum به شمار آمده و به دنبال ایجاد بنیادی برای اقتصادی جدید می باشد. برخلاف بسیاری از رمزنگاری های قرارداد هوشمند، الروند دارای رشد به هر قیمتی است و هیچ وقتی را برای استفاده از افراد و موسسات تلف نکرده است.

زنجیره بلوک الروند از Adaptive Stake Sharding برای دستیابی به توان عملیاتی باورنکردنی استفاده می کند و از مکانیزم اجماعی قوی به نام Secure Proof of Stake برخوردار است و به لطف ماشین مجازی Arwen با قرارداد هوشمند سازگار است.

سوالات متداول

شما می توانید الروند را در اکثر صرافی های ارز رمزنگاری شده تهیه کنید یا مستقیماً به وب سایت الروند مراجعه کنید، جایی که می توانید با ارز فیات پرداخت کنید.

سازوکار اجماع SPoS که توسط الروند مورد استفاده قرار گرفت برای بهبود راه حل های اثبات موجود در سهام ارائه شده است که این امر تأخیر در شبکه را کاهش می دهد

Elrond (ERD) ارز رمزی است که در بستر Binance Coin فعالیت می کند.

قیمت EGLD در حال حاضر 189.04 دلار است و دارای 5.1 از 10 رتبه ایمنی و بیش از 25.1٪ سود پیش بینی شده می باشد.

به https://wallet.elrond.com بروید و بر روی Delegate در منوی سمت چپ کلیک کنید و مبلغی را که می خواهید نقد نمایید، وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *