امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی حساب اسکریل

Skrill یک سرویس انتقال پول عالی است. حساب اسکریل هزینه ها و نرخ های بسیار رقابتی را ارائه می دهد. این شرکت معتبر و با سابقه مورد اعتماد بسیاری از مشتریان خود قرار گرفته و یکی از حساب های پرداخت آنلاین ساده و سریع می باشد. در صرافر تصمیم داریم معرفی حساب اسکریل را داشته و نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم.

خدمات Skrill

حساب اسکریل یک شرکت پرداخت آنلاین است که به شما امکان می دهد معاملات خود را انجام دهید و به بسیاری از کشورهای جهان پول انتقال دهید. Skrill در سال 2001 تأسیس شد و اکنون متعلق به گروه Paysafe است که یک خدمات پرداخت آنلاین، حضوری و کانال های دیگر ارائه می دهد.

 Skrill به عنوان یک درگاه پرداخت تجارت الکترونیک، متخصص در شرط بندی آغاز به کار کرد اما اکنون خدمات خود را گسترش داده و شامل یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد پول را به سراسر جهان ارسال کنید.

شما می توانید از طریق Skrill Money Transfer به صورت بین المللی پول ارسال کنید و بسته به محل استقرار خود و ارز مورد استفاده، از طریق کارت اعتباری، کارت نقدی ، SOFORT یا انتقال بانکی، پول پرداخت کنید. صاحب حساب Skrill می تواند وجه را مستقیماً در حساب بانکی خود دریافت کند، اگرچه دریافت پول از طریق کیف پول همراه، برای تعداد کمی از کشورها امکان پذیر است.

نکاتی مهم در خصوص انتقال پول در حساب Skrill

اگر این اولین انتقال پول Skrill شما است و حساب Skrill ندارید، با کلیک بر روی ثبت نام از شما خواسته می شود که حساب کاربری خود را ایجاد کنید. به سادگی یک ایمیل، رمز ورود و اطلاعات شخصی خود که شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و اطلاعات تماس است را اضافه کنید و یک حساب Skrill بصورت خودکار برای شما ایجاد می شود. واحد پول حسابی خواهد بود که شما هنگام شروع انتقال انتخاب کرده اید. قبل از پایان ثبت نام می توانید آن را ویرایش کنید.

می توانید مبلغی را که دریافت می شود با ضربه زدن روی قسمت They Receive تنظیم کنید. مبلغی که باید پرداخت کنید به طور خودکار به روز می شود. نرخ تبدیل ارز در زمان واقعی در بالای درخواست پرداخت نمایش داده می شود. این نرخ به طور مستقل توسط رویترز ارائه شده است. در هر زمان می توانید جزئیات پرداخت خود را با کلیک کردن روی ویرایش در قسمت MY TRANSFER تغییر دهید.

اگر قبلاً نقل و انتقالات انجام داده اید، گیرندگان ذخیره می شوند، بنابراین شما مجبور نیستید جزئیات آنها را دوباره ارسال کنید.

اگر می خواهید روش پرداختی را که قبلاً انتخاب کرده اید تغییر دهید، می توانید با کلیک روی پرداخت روش دیگر این کار را انجام دهید. همچنین می توانید ابزار پرداخت خود را ذخیره کنید تا مجبور نباشید جزئیات خود را برای نقل و انتقالات بعدی ارائه دهید.

شرایط استفاده از حساب Skrill

این شرایط حاکی از افتتاح حساب اسکریل، استفاده و بسته شدن حساب Skrill شما و سایر خدمات پرداخت است که است. همراه با ضوابط ذکر شده، آنها توافق نامه ای را ایجاد می کنند.. برای استفاده از خدمات اضافی، ممکن است مجبور باشید شرایط و ضوابط دیگری را که هنگام سفارش یا استفاده از این خدمات به شما اطلاع داده می شود، بپذیرید. به شما توصیه می شود نسخه ای از این شرایط استفاده را برای مراجعه بعدی چاپ یا بارگیری کرده و نگه دارید.

حساب Skrill یک حساب پول الکترونیکی است که شما را قادر به ارسال و دریافت پرداخت الکترونیکی می کند. این حساب به یک ارز دلخواه شما تبدیل می شود، که توسط ارزهایی که Skrill هر از چند گاهی در دسترس شما قرار می دهد، انتخاب می شود. این مبلغ ارز حساب Skrill شما برای مدت زمان توافق در حساب باقی خواهد ماند.

پول الکترونیکی نگهداری شده در حساب اسکریل منقضی نمی شود اما سود خاصی نخواهد داشت. شما حق دارید در هر زمان وجهی را از حساب خود برداشت کنید. با این حال، ممکن است از شما خواسته شود قبل از آن هویت خود را تأیید کنید.

پول الکترونیکی حساب اسکریل متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی است که به عنوان دارنده حساب Skrill ثبت شده است. هیچ شخص دیگری غیر از دارنده حساب Skrill در مورد وجوه نگهداری شده در یک حساب هیچ حقی ندارد. شما نمی توانید حساب Skrill خود را به شخص ثالث اختصاص دهید یا منتقل کنید.  

عملکرد مناسب Skrill

برای انتقال سریع پول، حساب چند ارز، سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Skrill ممکن است یک راه حل خوب برای تأمین بسیاری از نیازها باشد. پرداخت آنلاین اسکریل، کارها را آسان کند و دارای یک پلتفرم آنلاین کاربر پسند است که از 40 ارز فیات در بیش از 200 کشور پشتیبانی می کند.

به طور کلی، در موارد زیر می توانید به Skrill اعتماد کنید :

ارسال پول به دوستان و خانواده : شما می توانید با استفاده از Skrill حتی با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی به راحتی و به سرعت وجه را به دوستان و خانواده خود انتقال دهید.

فریلنسری : افراد مستقل و انفرادی همچنین می توانند Skrill را برای درخواست و دریافت پرداخت انتخاب کنند. برخی از بازارهای آزاد (مانند Freelancer.com) نیز از حساب Skrill پشتیبانی می کنند.

 فروشنده آنلاین : صاحبان مشاغل می توانند از حساب اسکریل برای ایجاد درگاه های پرداخت استفاده کنند. بازرگانان تجارت الکترونیکی می توانند Skrill را استفاده کنند تا انواع روش های پرداخت را به مشتریان ارائه دهند.

معاملات فارکس : حساب Skrill هنگامی که نیاز به جابجایی سریع پول در سیستم عامل های فارکس در سراسر جهان دارید، ایده آل است.

مسافرت در خارج از کشور و هزینه آنلاین : شما می توانید از کارت اعتباری Skrill MasterCard برای برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز خارج از کشور و همچنین پرداخت هزینه محصولات و خدمات هنگام مسافرت استفاده کنید.

راه اندازی حساب Skrill حساب های شخصی و تجاری

با ورود به سایت Skrill یک صفحه جدید باز می شود که یک روند ساده است. ثبت نام را در صفحه ثبت نام آنلاین انتخاب کنید یا برنامه Skrill را در دستگاه iOs / Android خود بارگیری کنید. سپس مشخصات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، کشور، ارز و آدرس ایمیل را وارد کنید.

گذرواژه تنظیم کنید و روی “اکنون ثبت نام کنید” کلیک کنید. پس از ورود به سیستم، از شما خواسته می شود پین امنیتی خود را تنظیم کنید. حساب اسکریل خود را با واریز وجه تأمین کنید. تأیید حساب شما به این معنی است که می توانید از خدمات اسکریل بدون وقفه استفاده کنید و محدودیت های پرداختی مرتبط با حساب خود را افزایش دهید.

در حساب های شخصی، یک کپی رنگی از شناسنامه (مانند گواهینامه رانندگی یا گذرنامه) و اثبات آدرس (به عنوان مثال، قبض تسهیلات یا بیانیه بانکی صادر شده در سه ماه گذشته) نیاز است.

علاوه بر این، ممکن است از شما درخواست تأیید هویت “زنده” شود، به عنوان مثال، تصویری از شما که شناسنامه خود را بالا نگه داشته اید. همچنین می توانید شناسه خود را با پیوند دادن با فیس بوک تأیید کنید.

در حساب های تجاری، شناسه ملی سازنده حساب Skrill ، اثبات آدرس شرکت ثبت شده، گواهی اثبات اینکه شما یک کسب و کار عملیاتی دارید به همراه مشخصات سهامداران (امضا شده و مهر شده)، همراه با پرسشنامه بازرگان که تکمیل کرده اید، باید ارائه نمایید. اگر روند کار را به درستی دنبال کنید و اسناد درستی را ارائه دهید، حساب شما ظرف 5 دقیقه تأیید شود.

انتقال پول Skrill چگونه است ؟

با Skrill Money Transfer می توانید سریع، به راحتی و با اطمینان پول را به خارج از کشور بصورت رایگان به کیف پول موبایل یا حساب بانکی شخص ثالث خود با ارزهای مختلف ارسال کنید. این سرویس برای تمامی مشتریان در سراسر جهان در دسترس است.

هر زمان تصمیم بگیرید می توانید از صفحه هشدارهای نرخ انتقال پول Skrill هشدارهای جدید ایجاد کنید یا اشتراک خود را لغو کنید. همچنین با عضویت در برنامه Skrill Money Transfer Refer-a-Friend می توانید با استفاده از این خدمات پاداش دریافت کنید.

همچنین با کلیک بر روی شروع به کار در صفحه اختصاصی  یا روی دکمه انتقال پول بین المللی در بخش Send حساب Skrill خود می توانید انتقال پول را آغاز کنید. شما می توانید انتقال پول Skrill را در 4 مرحله ساده و سریع انجام دهید :

  1. مبلغ ارسال یا دریافت را وارد کنید، سپس ارز ارسال یا دریافت را از فهرست کشویی انتخاب کرده ، روش پرداخت را انتخاب و بر روی ادامه کلیک کنید.
  2. انتخاب کنید که برای چه کسی پول ارسال می کنید. می توانید به یکی از حساب های خود یا حساب اسکریل دیگری، انتقال پول داشته باشید. در این شرایطمشخصات وی را وارد کنید (نام گیرنده، حساب بانکی یا شماره تلفن همراه، حساب بانکی یا کیف پول تلفن همراه) سپس کلیک کنید ادامه هید.
  3. خلاصه معامله خود را بررسی کنید و روی CONFIRM کلیک کنید.
  4. روش پرداخت را انتخاب کنید و فرآیند را کامل کنید.

پس از انجام انتقال، خلاصه ای از آن به ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود. لیستی از کلیه نقل و انتقالات وجهی شما در بخشی تحت عنوان انتقال من در دسترس خواهد بود.

دریافت وجوه از حساب شخصی اسکریل

دریافت هزینه با Skrill رایگان است. سه روش برای پرداخت با Skrill در یک حساب شخصی وجود دارد. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود که در Skrill ثبت شده است و بدون نیاز به به اشتراک گذاشتن جزئیات مالی،  به راحتی از مشتریان یا دوستان و خانواده خود پول دریافت کنید.

این صندوق به کیف پول Skrill شما واریز می شود و می توان آن را به حساب بانکی خود در همه کشورهایی که خدمات پرداخت را ارائه می دهد، واریز کرد. همچنین می توانید پول را به کارت Visa برگردانید، اگرچه هزینه های بالاتری را به شما تحمیل می کند.

همچنین می توانید از طریق واریز مستقیم به حساب بانکی خود پرداخت کنید. می توانید با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن ثبت شده خود، به تعدادی کیف پول موبایلی که Skrill با آنها همکاری کرده است، پرداخت کنید. سپس این وجوه را می توانید با ارز محلی خود برداشت کنید.

دریافت وجوه از حساب تجاری اسکریل

همچنین مشاغل می توانند با به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل ثبت شده خود مستقیماً به کیف پول Skrill خود پرداخت داشته باشند. بازرگانان آنلاین می توانند Skrill را هنگام پرداخت ادغام کنند تا از طریق انتقال کیف پول Skrill ، نقل و انتقالات بانکی یا کارت های اعتباری و نقدی پول دریافت کنند.

هزینه حساب Skrill

در حالی که افتتاح حساب اسکریل رایگان است، هزینه های متعدد دیگری نیز وجود دارد که بالاتر از انتقال ارز و هزینه های مبادله ارز می باشد و لازم است از آن ها مطلع باشید.

اگرچه نمی توانید هزینه ها را کاملاً از بین ببرید، اما می توانید با ثبت نام در برنامه های وابسته آنها، مبالغ قابل توجهی را پس انداز کنید. این برنامه ها شامل، برنامه وفاداری Knect، برنامه VIPو  Paysafe Affiliates می شوند.

هزینه های سپرده : مهم نیست که کدام روش واریز را برای شارژ حساب خود انتخاب کنید، از شما هزینه کسر می شود. برای بررسی هزینه های مرتبط با روش شارژ انتخابی خود، به بخش “سپرده” حساب آنلاین خود بروید.

هزینه های برداشت : هزینه های برداشت به گزینه برداشت بستگی دارد. به عنوان مثال در منطقه یورو برداشت از حساب بانکی، هزینه ثابت 5.50 یورو را شامل می شود.

هزینه ارسال پول : Skrill معمولاً 1.45٪ از مبلغ انتقال را برای ارسال پول به یک حساب Skrill دیگر دریافت می کند، اما این می تواند بسته به مکان متفاوت باشد. سپرده مستقیم به حساب های بانکی از طریق Skrill رایگان است.

MasterCard پیش پرداخت Skrill : برای درخواست کارت فیزیکی 10 یورو و سالانه 10 یورو دیگر برای نگهداری کارت پرداخت خواهید کرد.

همچنین می توانید یک کارت Skrill مجازی رایگان و بدون هزینه نگهداری سالانه در دست داشته باشید. هزینه هر کارت برای مراحل بعدی 2.50 یورو است.

خرید و فروش ارز رمزپایه : خرید و فروش ارز رمزنگاری نیز بسته به مبلغ معامله کارمزدی را به خود اختصاص می دهد. به طور معمول می توانید انتظار داشته باشید که برای معاملات 1-99 یورویی بین 0.99-1.99 یورو پرداخت کنید. معاملات بالاتر از 100 یورو هزینه ثابت 1.5٪ از مبلغ را دارد.

سوالات متداول

خیر، نمی توانید از موجودی Skrill با انتقال پول Skrill استفاده کنید زیرا به دلایل امنیتی و انطباق باید جداگانه نگه داشته شود.

خیر، برای دریافت پول با استفاده از سرویس انتقال پول Skrill به حساب اسکریل نیازی نیست.

خیر، فقط می توانید به حساب بانکی شخصی یا کیف پول موبایل پول ارسال کنید.

اگر کارت یا سپرده بانکی شما ناموفق باشد، یک ایمیل خودکار با جزئیات معامله دریافت خواهید کرد.

بله، ارسال پول با استفاده از Skrill Money Transfer امن است. هنگام ارسال پرداخت با استفاده از Skrill ، گیرنده اطلاعات مالی حساس مانند کارت اعتباری / نقدی یا شماره حساب بانکی شما را دریافت نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *