امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

درباره پرداخت آنلاین Perfect Money

در سال 2007  پرداخت آنلاین Perfect Money  به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی، برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت ایجاد شده است. این شبکه که بر اساس قانونی، در پاناما ثبت شده است، در ابتدا به عنوان ابزاری برای پرداخت تسویه حساب های فوری و ایمن در محیط کسب و کار و بین کاربران خصوصی ایجاد گردید.

در حقیقت شما می توانید با پرفکت مانی، بین کاربران انتقال پول داشته و درگاه پرداخت آن را در سایت خود داشته باشید تا از طریق آن بتوان برای پرداخت خدمات و کالا به صورت آنلاین اقدام نمود. همچنین می توانید برای خرید بیت کوین، طلا، دلار آمریکا و یورو نیز استفاده کرده و برای دریافت وام در داخل سیستم اقدام کرد.

پرفکت مانی، یک سیستم انتقال آنلاین است که مبتنی بر ارز الکترونیکی خاص خود است. کاربران می توانند چندین ارز و دارایی را در حساب های خود نگه دارند. ضمن آنکه این شرکت تلاش کرده است تا سهم بیشتری از بازار را در میان رقابت های خود بدست آورد، اگرچه رقبای قدرتمندی همچون پی پال را نیز در سر راه خود دارد.

این شرکت که در روسیه تاسیس شده است، تلاش می کند تا یک بازیگر اصلی در صحنه بین المللی باشد. علیرغم آن که لیست ارزهای پذیرفته شده و شرکت هایی که از سیستم پرداخت آنلاین Perfect Money استفاده می کنند، چندان زیاد نیست و تا رسیدن به جایگاه اول فاصله زیادی دارد، اما تلاش های موثری را نیز در مسیر راه خود قرار داده است.

مزیت های پرداخت آنلاین پرفکت مانی

برای افتتاح حساب پرفکت مانی ، هزینه ای نیاز نیست پرداخت کنید. هزینه های مربوط واریز نیز صفر است. اما برای هزینه برداشت یا دریافت بین 0.5 تا 2.85 درصد را می بایست پرداخت نمایید. در صورتی که حساب پرفکت مانی داشته باشید، به صورت سالانه در حساب خود چهار درصد سود دریافت می کنید. این حساب دارای سرعت معامله در هنگام سپرده و برداشت است. ضمن آن که این یک روش ایمن بوده و برگشت نا پذیر می باشد.

Perfect Money چگونه کار می کند؟

Perfect Money Units در داخل سیستم به عنوان ذخیره ارزش استفاده می شود. این یکی از دلایلی است که پرفکت مانی مستقیماً به سپرده ها یا برداشت ها رسیدگی نمی کند. زیرا کل سیستم بر اساس ارز رمزنگاری شده خودشان است. هنگام ارسال یا دریافت پول از پرفکت مانی یا به این حساب، پول توسط ارائه دهندگان خدمات و صرافی های مجاز که ارزهای فیات را به واحدهای Perfect Money تبدیل می کنند، اداره می شود.

ارائه دهنده خدمات تبادل

ارائه دهندگان خدمات تبادل به کاربران پرداخت آنلاین Perfect Money کمک می کنند تا حساب های خود را از طریق روش های مختلف پرداخت مانند کارت های اعتباری یا نقدی، نقل و انتقال پول، پول نقد و سایر راه حل های پرداخت، شارژ کنند. این وجوه به حساب Perfect Money Units به حساب های مشتری واریز می شود و در زیرمجموعه های حساب هایی که با دارایی سپرده شده مطابقت دارند، ذخیره می شود.

مشتریان می توانند از طریق ارائه دهنده خدمات، وجه را انتخاب کنند، زیرا هر کدام کیف پول الکترونیکی، سیستم پرداخت، کارت اعتباری، حساب بانکی یا پول نقد متفاوتی را ارائه می دهند.

آیا پرفکت مانی ایمن است ؟

به جهت آن که امنیت در یک حساب پرداخت آنلاین اولویت اصلی به حساب می آید، پرفکت مانی، یک سیستم ایمن است. اگر با IP جدید یا مرورگر بخواهد وارد حساب شود، دسترسی در ابتدا رد می شود و پیامی با کد PIN به آدرس ایمیل کاربر ارسال می شود تا تأیید کند که مالک حساب به سیستم وارد شده است. کاربر سپس باید برای دسترسی به کد، از ایمیل خود استفاده کند. این یک روش اتوماتیک است که در هر حساب فعال می شود.

ثبت نام در Perfect Money

برای ثبت در سیستم پرداخت آنلاین Perfect Money ، روی پیوند ثبت نام در بالای صفحه اصلی کلیک کنید و سپس اطلاعات درخواستی را وارد نمایید. این اطلاعات شامل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و غیره می باشد. حساب شخصی یا تجارت را می توانید انتخاب کنید. حساب بیزنسی یا تجارت، برای کسانی است که از حساب خود برای تراکنس های زیاد استفاده می کنند. در غیر این صورت حساب پرسونال برای پرداخت آنلاین، مناسب است.

برای تأیید حساب خود در پرفکت مانی، به تنظیمات رفته و مدیریت تأیید را برای شروع سه مرحله آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که مدارکی که پیوست می کنید، لازم است که به زبان انگلیسی و با تایید دفتر اسناد رسمی باشد. شما لازم است که برای تایید نام خود، ابتدا یک نسخه اسکن شده از مدارک هویتی خود که عکس دار باشد مانند گذرنامه را آپلود نمایید.

در صورتی که اطلاعات ثبت شده با مدارکی که پیوست می کنید، مطابقت داشته باشد، حساب شما تایید می شود. سپس لازم است که برای تایید آدرس خود اقدام نمایید. همچنین لازم است که برای تایید شماره تلفن خود را با کد ارائه شده در پرفکت مانی وارد کنید.

نحوه واریز و برداشت پول به پرفکت مانی

در سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی به همه سپرده ها و برداشت ارزهای فیات رسیدگی نمی کند و عمدتا کاربران خود را به تعامل با ارائه دهندگان خدمات Exchange تشویق می کند. این حساب های Perfect Money Units نوعی ارز رمزنگاری شده را در خود دارند، به همین دلیل برای بارگذاری حساب ها نیاز به صرافی است. همچنین تبدیل ارز الکترونیکی Perfect Money به ارز فیات یا سایر ابزارهای پرداخت، ساده است. پول را می توان از طریق کارت اعتباری پرفکت مانی، ارز الکترونیکی، بیت کوین در صرافی های آنلاین برداشت نمود.

سپرده گذاری در پرفکت مانی

اگر کارگزاری که با آن تجارت می کنید به شما امکان می دهد از Perfect Money استفاده کنید، باید تصمیم بگیرید که آیا از آن برای سپرده گذاری، برداشت یا هر دو استفاده کنید. شما می توانید برای افتتاح حساب، سپرده گذاری و برداشت از این حساب، از صرافی صرافر کمک بگیرید.

برای سپرده گذاری در پرداخت آنلاین پرفکت مانی، به صفحه بانکی بروید و آن را به عنوان روش سپرده خود انتخاب کنید. از آنجا به وب سایت Perfect Money هدایت شده و پس از ورود، پول را به حساب خود ارسال کنید. برای زمان برداشت نیز، باید شماره حساب خود را ارائه دهید تا وجوه به حساب شما منتقل گردد. سپس می توانید آنها را از طریق کیف پول الکترونیکی در حساب بانکی خود برداشت کنید.

Perfect Money در هنگام ذخیره سازی و انتقال وجوه بصورت آنلاین انعطاف پذیری خوبی را ارائه می دهد. بسیاری از کاربران آن را انتخاب می کنند زیرا هم از فیات و هم از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می کند. حتی می توانید در حساب خود مستقیماً از یک ارز به ارز دیگر تبدیل کنید.

حساب ها سالانه 4 درصد سود کسب می کنند و هزینه ها کاملا رقابتی هستند. چند ردیف حساب برای استفاده شخصی یا حرفه ای در دسترس است که هرکدام دارای ویژگی ها و هزینه های مختلف هستند. هنگام انتخاب یک صرافی مناسب که پرداخت آنلاین Perfect Money را ارائه می دهد، باید هم کیفیت کلی کارگزار و هم نکات خاص نقل و انتقال با استفاده از خدمات را در نظر بگیرید.

رویکردهای امنیتی مناسب

ابزار امنیتی PM مشتری شامل موارد زیادی است. این ابزار برای شناسایی مشتری حساب پرفکت مانی استفاده می شود و نوعی چشم مصنوعی برای Perfect Money است که ممکن است نتواند چهره مشتری را زنده نشان دهد اما امکان شناسایی رایانه مورد استفاده برای ورود به حساب را فراهم می کند.

درصورتی که احراز هویت مشتری از شبکه آدرس های IP انجام شود که مربوط به مالک حساب نیست، سیستم ورود به حساب را مسدود کرده و کد ایمنی اضافی را به ایمیل مشخص شده در هنگام ثبت نام حساب می فرستد. تغییر IP به طور جداگانه با استفاده از مرکز پشتیبانی پرفکت مانی انجام می شود.

 تأیید اعتبار پیامکی این سیستم برای ایجاد ارتباط منطقی بین حساب مشتری و شماره تلفن وی است که سیستم کد تأیید را برای شناسایی مالک حساب، ارسال می نماید. سامانه SMSLogin کاملترین و مطمئن ترین روش محافظت از مشتری در برابر ورود غیر مجاز حساب است. زیرا زمان صرف شده برای کل عملیات مبادله کد و در نظر گرفتن آن بسیار کوتاه است.

همچنین با استفاده از روش CodeCard Protection مشتری کارتی با تصویر گرافیکی کد ارسال شده به ایمیل دریافت می کند. برای تأیید معامله، سیستم درخواست تحویل کد مشخص شده آن کارت را به مشتری ارسال می کند. CodeCard یک اقدام محافظتی راحت و قابل اعتماد برای تأیید معاملات است که در اکثر موسسات مالی برجسته جهان به کار گرفته شده است.

چگونه می توان کوپن Perfect Money ایجاد کرد؟

E-Vouchers کدهای ویژه ای هستند که می توانند برای واریز یا برداشت از حساب های پرداخت آنلاین Perfect Money از آنها استفاده نمود. همچنین می توان آنها را فروخت یا به کاربران دیگر داد و بلافاصله در قسمت برداشت حساب ایجاد می شود. هنگام ایجاد کوپن الکترونیکی، مشتریان تایید نشده 1.9٪ از مبلغ را می پردازند، در حالی که اعضای Premium فقط 0.5٪ را پرداخت می کنند.

این کوپن الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتالی است که کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار است. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. ووچر Perfect Money در بیش از 100 کشور در سراسر جهان بدون دردسر قابل استفاده است.

برای ایجاد کوپن Perfect Money ، چندین مرحله را لازم است انجام دهید. ابتدا وارد سیستم پرداخت Perfect Money شوید. وارد قسمت برداشت در حساب سیستم خود شده و برچسب کوپن الکترونیکی ظاهر می شود. در صفحه سپرده گذاری کوپن الکترونیکی، خرید کوپن الکترونیکی جدید را انتخاب کنید.

برای بدست آوردن کوپن پرداخت آنلاین پرفکت مانی، روش پرداخت را انتخاب کنید. این گزینه فقط درصورت ایجاد بیش از یک حساب در واحد پول معامله بوجود می آید. مبلغی را انتخاب کرده و بر روی بررسی خرید کلیک کنید. وقتی اطلاعات مربوط به عملیات را به دست آوردید، خرید کامل کوپن الکترونیکی پرفکت مانی را انتخاب کنید.

بررسی های نهایی کوپن پرفکت مانی

 هنگامی که ساخت کوپن به پایان رسید، یک پیام متنی دریافت می کنید که شامل یک کد فعال سازی است. این کد را در مکان امنی نگهداری کنید که هیچ شخص ثالثی به آن دسترسی نداشته باشد. اگر در اعتبار کوپن کد پرداخت آنلاین Perfect Money تردید دارید، قبل از استفاده یک بار آن را چک کرده اید.

البته لازم است که با دقت کد 16 رقمی و کد فعال سازی منحصر به فرد را وارد کنید. حتی بعد از اینکه همه جزئیات را به درستی وارد کردید، و آن را نامعتبر نشان می دهد، لازم است که از پشتیبانی این پرداخت آنلاین استفاده کنید.

سوالات متداول

بله، بیش از 200 مبدل مجاز Perfect Money در سراسر جهان در دسترس است. می توانید کوپن خود را با هر ارز رمزنگاری شده یا ارز مبادله کنید.

کوپن Perfect Money شامل چک الکترونیکی است که می تواند برای انتقال و برداشت وجوه با یک کلیک به خوبی استفاده شود.  که شامل کد دیجیتال 16 رقمی منحصر به فرد است که ده رقم کد منحصر به فرد بوده و کد فعال سازی است.

هدف Perfect Money کمک به همه کاربران در انتقال پول در سراسر جهان است. این به کاربران کمک می کند تا بصورت ایمن و محرمانه هزینه خدمات و کالاها را بصورت آنلاین پرداخت کنند. به راحتی می توانید کوپن الکترونیکی را با هر ارز الکترونیکی یا حتی پول نقد دیگری مبادله کنید.

می توانید از آن برای انتقال پول استفاده کنید. گیرنده می تواند کد فعال سازی کوپن را از طریق پیام کوتاه دریافت کند، حتی اگر حساب کاربری نداشته باشد. امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به مطمئن ترین روش امکان پذیر می کند و می تواند برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین استفاده شود.

هر حساب کاربر یک حساب چند ارزی است. کوپن پرفکت مانی USD ، کوپن پرفکت مانی یورو ، طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *