امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

همه چیز درباره امریکن اکسپرس

کارت های اعتباری American Express از معتبرترین کارت های موجود در بازار هستند. همه پیشنهادات کارت اعتباری امریکن اکسپرس، برای تأیید حداقل به اعتبار خوب نیاز دارند. به این معنی که بهتر است برای این کارت اعتباری زمانی اقدام کنید که امتیاز اعتبار شما 700 یا بیشتر باشد. این شرکت اکنون کارت های متنوعی را در کاربردهای مختلف ارائه می دهد. در اینجا به بررسی همه چیز درباره امریکن اکسپرس پرداخته ایم.

با پیشنهادهای فوق العاده ای که در کارت های امریکن اکسپرس ارائه می شود، روشن است که چرا American Express بیشترین میزان صدور کارت اعتباری را داشته و ششمین صادرکننده کارت های در گردش است. تقریباً 50 میلیون نفر از سال 2018 کارت اعتباری Amex داشتند. در اینجا می توانید جدیدترین پیشنهادات کارت اعتباری این سرویس پرداخت را مقایسه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین کارت اعتباری American Express با صرافر همراه باشید.

کارت American Express چیست؟

کارت American Express ، معروف به AmEx ، کارت پرداخت الکترونیکی است که توسط شرکت خدمات مالی معامله عمومی American Express (AXP) مارک می شود.  این شبکه کارتهای شارژ و اعتباری را صادر و پردازش می کند. کارت های امریکن اکسپرس، در ایالات متحده و سراسر جهان برای افراد، مشاغل کوچک و مصرف کنندگان شرکت ها در دسترس است.

کارت های American Express توسط امریکن اکسپرس که یک شرکت خدمات مالی با معامله عمومی است، صادر می شوند که امتیازات مختلفی از جمله امتیاز پاداش، بازپرداخت وجه و هزینه های سفر را ارائه دهد. بعضی از کارت ها با مارک تجاری مشترک مانند کارت های Delta و Hilton همراه هستند.

American Express یکی از معدود شرکت هایی است که کارت صادر می کند و شبکه ای برای پردازش پرداخت کارت دارد. Visa و MasterCard هر دو دارای شبکه پردازش هستند، اما کارت صادر نمی کنند.

درباره کارت های امریکن اکسپرس

امریکن اکسپرس یک شرکت بازرگانی عمومی در صنعت خدمات مالی است. این سرویس هم خدمات وام دهی اعتباری و هم پردازش شبکه را ارائه می دهد که به آن طیف گسترده ای در صنعت و در مقایسه با رقبا را می بخشد. مانند وام دهندگان سنتی این امکان را دارد که محصولات اعتباری را که به صورت کارت شارژ و کارت اعتباری ارائه می دهد، صادر کند.

American Express شبکه پردازشی خاص خود را دارد که با مسترکارت و ویزاکارت رقابت می کند. قابل مقایسه ترین رقیب آن Discover Financial Services است که یک شرکت خدمات مالی است که عملکردی مشابه با امریکن اکسپرس دارد. اما نکته مهمی که در این شبکه خدماتی پردازش مطرح است این است که American Express با قابلیت های چند محصولی، هم از طریق محصولات سودآور و هم از طریق خدمات معاملات پردازش شبکه درآمد کسب می کند. لازم به ذکر است که اصطلاح کارت سیاه اغلب به کارت American Express  اشاره دارد که فقط با دعوت نامه دریافت می شود.

کسب درآمد امریکن اکسپرس چگونه است ؟

American Express بخش قابل توجهی از درآمد خود را از طریق پردازش معاملات تأمین می کند. بسیاری از بازرگانان کارت های  این شبکه پرداخت  را می پذیرند و به دلیل مزایایی که به عنوان گزینه پرداخت به مشتریان دارد، مایل به پرداخت هزینه های معاملاتی مرتبط با این شبکه پردازش هستند.

در یک معامله امریکن اکسپرس، بانک بازرگان به عنوان پردازنده و بانک صادر کننده در فرآیند معامله با American Express ارتباط برقرار می کند. بانک های متصرف بازرگان برای انتقال ارتباطات در معاملات باید با این شبکه پردازش کار کنند، همچنین امریکن اکسپرس، صادرکننده معامله را تأیید می کند.

بازرگانان برای خدمات شبکه پردازش خود که بخشی از هزینه های مربوط به یک معامله است، هزینه کمی به American Express پرداخت می کنند. از همین روست که این سیستم پرداختی، به عنوان یک پردازنده و وام دهنده با کیفیت بالا، در صنعت خدمات مالی شهرت خوبی کسب کرده است.

انواع کارت های امریکن اکسپرس

American Express کارت های بدهی و اعتباری پیش پرداختی را به انواع مشتریان خرده فروشی و تجاری ارائه می دهد. این شرکت همچنین ارائه دهنده کارت های شارژ در صنعت است که باید هر ماه پرداخت شود. کارت های اعتباری و شارژ این سیستم پردازشی ، از روش های پذیره نویسی استانداردی پیروی می کنند.

این شرکت به دنبال وام گیرندگان با کیفیت بالا است و به طور کلی وام دهنده ای با قیمت پایین در این سیستم وارد نخواهد شد. این کارت های American Express دارای مزایای مختلفی به صورت امتیاز پاداش و هدیه سفر هستند. همچنین کارت های نقدی اعتباری مارک دار متعددی را ارائه می دهد. کارت های نقدی اعتباری آن می تواند به عنوان کارت هدیه یا کارت پرداخت قابل بارگیری با هدف خاص استفاده شود.

مشارکت، کارت های مارک مشترک

American Express بسیاری از کارت های خود را مستقیماً برای مصرف کنندگان صادر می کند، اما با سایر موسسات مالی نیز مشارکت دارد. به عنوان مثال، در ایالات متحده ، Bank of America برخی از کارت های امریکن اکسپرس را صادر می کند و Banco Santander کارت های American Express را در مکزیک ارائه می دهد.

 همچنین برای تشویق مصرف کنندگان به درخواست کارت های اعتباری خود با شرکت های دیگر همکاری دارد. به عنوان مثال کارت مارک مشترک آن با خطوط هوایی دلتا، که به مصرف کنندگان امکان می دهد سفرهای مکرر قابل بازپرداخت در دلتا یا هتل های هیلتون با نام تجاری مشترک خود را بدست آورند.

تاریخچه امریکن اکسپرس

American Express Company ، شرکت مالی آمریکایی است که در درجه اول کارت های اعتباری صادر می کند، پرداخت ها را پردازش می کند و خدمات مربوط به سفر در سراسر جهان را ارائه می دهد. دفتر مرکزی این سیستم پرداختی معتبر در نیویورک است.

این شرکت در 18 مارس 1850 ، از طریق ادغام سه شرکت فعال در حمل و نقل سریع کالا ، تاسیس شد. امریکن اکسپرس در ابتدا یک انجمن سرمایه گذاری غیر شرکتی بود که رئیس آن ولز به عنوان رئیس و فارگو به عنوان دبیر بود. با پایان جنگ داخلی آمریکا، تجارت آن با داشتن 900 دفتر در 10 ایالت رونق گرفت.

با درگذشت فارگو ، برادر کوچکترش، جیمز کاندل فارگو، ریاست را بر عهده گرفت و شرکت را برای 33 سال اداره کرد و نوآوری هایی زیادی را در امریکن اکسپرس ایجاد نمود. گسترش بین المللی با افتتاح دفاتر در سایر کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان  ادامه یافت و در اوایل دهه 1900 این شرکت خدمات خود را در آرژانتین، برزیل، چین، ژاپن، مصر و هند آغاز کرد.

کارت شارژ American Express کلاسیک در سال 1958 معرفی شد. طی بیست سال، امریکن اکسپرس با خرید شرکت هایی در زمینه هایی مانند بانکداری سرمایه گذاری، بیمه و انتشارات، سهام خود را متنوع کرد.

American Express صادرکننده اصلی کارت های اعتباری شخصی، مشاغل کوچک و شرکتی است. پیشنهادات مربوط به سفر این شرکت شامل چک مسافرتی، کارت های اعتباری، خدمات برنامه ریزی سفر شرکتی و شخصی، بسته های تور و آژانس های رزرو هتل و کرایه اتومبیل است. در همان سال های اولیه این سیستم پردازشی، در بیش از 40 کشور فعالیت کرده و  دارای یک بخش انتشارات بود که مجله هایی مانند Travel & Leisure و Food & Wine را تولید می کرد.

بهترین کارت های American Express

 تقریباً برای همه افراد کارت دارد، اما نکته این جاست که با وجود طیف وسیعی از کارت های عالی برای انتخاب در دسته های سود و مزایا، چگونه کارت Amex مناسب خود را انتخاب کنید. در این جا 16 پیشنهاد برتر امریکن اکسپرس را جمع آوری کرده ایم.

Platinum Card : بهترین کارت برای مزایای سطح بالا

Blue Cash Preferred : بهترین حالت برای حداکثر بازپرداخت وجه

Blue Cash Everyday : بهترین گزینه برای مبتدیان برگشت پول

American Express طلایی : بهترین مورد برای سوپرمارکت ها و غذاخوری های ایالات متحده

Green Express : بهترین گزینه برای مسافران مبتدی

Amex EveryDay : بهترین انتخاب برای هزینه های روزمره

 Hilton Honors Aspire: بهترین برای هدیه های سطح بالای هیلتون

Hilton Honors Surpass : بهترین حالت برای اقامتگاه های هیلتون

 Hilton Honors American Express: بهترین کارت هیلتون بدون هزینه سالانه

Marriott Bonvoy Brilliant  : بهترین برای هدیه های سطح بالای ماریوت

 Delta SkyMiles Platinum: بهترین برای استفاده در دلتا معمولی

Delta SkyMiles Gold: بهترین برای استفاده گهگاهی در دلتا

Business Platinum Card : بهترین گزینه برای افراد پر سفر تجاری

 American Express Bestکسب و کار : بهترین کارت برای هزینه های انعطاف پذیر در تجارت

Blue Business Plus  : بهترین برای هزینه های روزمره کسب و کارش

تاریخچه انواع کارت

در سال 2016 ، کارت های اعتباری با استفاده از شبکه American Express   از کل دلار معاملات کارت اعتباری در ایالات متحده 22.9% را به خود اختصاص داد. در سال 2019 ، این شرکت 114.4 میلیون کارت در حال اجرا داشت،

آرم  امریکن اکسپرس در سال 1890 یک دیده بان را نشان می دهد که بالای یک صندوق حمل و نقل قرار دارد و نمادی از اعتماد و امنیت است. اما در سال 1958 آرم جدید به تصویب رسید و به یک گلادیاتور یا یک سانتور تبدیل شد. اکنون تصویر آن در چک های مسافرتی، کارت های شارژ و کارت های اعتباری شرکت وجود دارد.

در سال 1966 ، American Express کارت طلایی را معرفی کرد. و در سال 1984 ، این شرکت کارت Platinum Card را راه اندازی نمود ، بخش های مختلف بازار را در تجارت خود مشخص کرد، روشی که در طیف وسیعی از صنایع گسترش یافته است.

کارت Platinum با دعوت از مشتریان امریکن اکسپرس با حداقل دو سال تصدی، هزینه های قابل توجه و سابقه پرداخت عالی ارائه شده است. در سال 1987، امریکن اکسپرس کارت Optima ، اولین محصول کارت اعتباری خود را که در پایان ماه نیازی به پرداخت کامل نداشت، معرفی کرد.

هزینه های امریکن اکسپرس

از اوایل دهه 1980، American Express به بازرگانان و رستوران ها، تخفیف قابل توجهی در مبادلات ارائه نمود. در شرایطی که آن ها تنها از کارت اعتباری و شارژ امریکن اکسپرس استفاده کرده و کارت دیگری را از مشتریان خود نمی پذیرفتند.

این امر باعث شد رقبا مانند ویزاکارت و مسترکارت برای مدتی نگران شوند زیرا با این تکنیک، گروه زیادی از رستوران ها و بازرگانان را جذب خود کرده بود. امریکن اکسپرس با بهره گیری از این ایده خلاقانه، اغلب در تبلیغات خود از چنین مشارکت های انحصاری نام می برد. البته این شرایط مدت زیادی طول نکشید و خیلی زود ویزاکارت و مسترکارت، جایگاه خود را در میان بازرگانان در سراسر جهان تثبیت کردند.

می توان گفت American Express  در هر کاری که در سیستم پردازشی خود انجام می دهد، یک استاندارد عالی و بی نظیر ارائه داده و در بزرگ ترین فرصت های جذب رضایت مشتریان متمرکز شده است. از محصولات نوآورانه گرفته تا خدمات به مشتریان در سطح جهانی، مشتریان امریکن اکسپرس انتظار بهترین خدمات را دارند. مزایای بی نظیر این سیستم پرداختی باعث شده است که مشتریان زیادی به آن ها اعتماد کرده و از آن در تجارت خود استفاده نمایند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز دارید می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان Sarafer دریافت نمایید.

سوالات متداول

آمریکن اکسپرس یکی از صادرکنندگان برجسته کارت در ایالات متحده است. این سرویس پرداخت، دارای کارت های اعتباری است که انتخاب خوبی برای بسیاری از انواع مختلف دارندگان کارت است.

یکی از معتبرترین کارت های اعتباری سفر که می توانید داشته باشید، کارت Platinum Cardum از American Express است. کارت اعتباری Amex Platinum دارای مزایای فوق العاده سفر و یک پاداش خوب است. Amex Platinum هزینه بالایی سالانه 550 دلار دارد.

از آنجا که کارت های American Express پاداش های برگشت وجه و سفر را ارائه می دهند، بهترین گزینه برای مشتریانی است که می توانند هر ماه مانده خود را به طور کامل پرداخت کنند. کارت های پاداش نسبت به کارت های غیر جوایز دارای نرخ بهره بالاتری هستند و هنگام پرداخت سود، هر ارزشی که از پاداش کارت اعتباری بدست می آید به سرعت از بین می رود.

متأسفانه نمره اعتباری 450 نمره اعتباری بدی است، زیرا نسبت به بالاترین امتیاز اعتباری (850) بسیار کمتر است. در نتیجه، امتیاز 450 اعتباری صلاحیت دریافت وام یا کارت اعتباری بدون ضمانت را دشوار می کند.

آمریکن اکسپرس به دلیل هزینه های بالاتری که نسبت به Visa ، Mastercard از تاجران می گیرد، کمتر مورد توجه خرده فروشان واقع می شود. اما در بسیاری از کشورها و از سوی تعداد زیادی از بازرگانان مورد پذیرش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *