امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بررسی شبکه BEP-20 و کاربرد آن

شبکه BEP-20 یک استاندارد توکن در Binance Smart Chain است که می تواند رایج ترین استاندارد رمز اتریوم را گسترش می دهد. این شبکه به عنوان طرحی برای نشانه ها متصور می شود که نحوه مصرف آن ها و کسانی که می توانند آنها را خرج کنند و سایر قوانین استفاده از آنها را،  مشخص می کند. به دلیل شباهت آن به Binance Chain’s BEP-2 و Ethereum’s ERC-20 ، با هر دوی آنها سازگار است.

BEP-20 به عنوان مشخصات فنی برای Binance Chain طراحی شده است و با هدف ارائه یک قالب انعطاف پذیر برای توسعه دهندگان جهت راه اندازی طیف وسیعی از توکن های مختلف ایجاد شده است. اینها می توانند از سهام در یک کسب و کار گرفته تا دلار ذخیره شده در یک خزانه بانکی باشد.

البته، می توان به همان اندازه، یک دارایی بومی به عنوان رمز BEP-20 یا حتی نشانه های ثابت از سایر بلاکچین ها ایجاد کرد تا آنها را در زنجیره هوشمند Binance قابل استفاده کند. این همان کاری است که با سکه هایی Pegged که در اصل نسخه های شبکه BEP-20 سایر دارایی های رمزنگاری مانند LINK یا XRP هستند، انجام شده است.

مانند توکن های BEP-2 در Binance Chain ، انتقال رمزهای BEP-20 با BNB تأمین می شود. این یک انگیزه برای اعتبارسنجان فراهم می کند تا معاملات را در زنجیره بلوک انجام دهند ، زیرا آنها BNB را به عنوان هزینه ای برای مسائل خود جمع می کنند.

شاید بدانید که Binance Smart Chain به نوعی گسترش دهنده Binance Chain در نظر گرفته شده بود. با معماری دو زنجیره ای، هر دو زنجیره مکمل یکدیگر بوده و Binance Smart Chain بدون گرفتگی زنجیره اصلی که برای تجارت فوق العاده سریع بهینه شده است، به برنامه های غیرمتمرکز پاسخ می دهد.

به دلیل این معماری، تأکید زیادی بر سازگاری بین زنجیره ای شد. به همین دلیل، می توان نشانه های BEP-2 را با معادل نشانه های شبکه BEP-20 خود عوض کرد. ساده ترین راه برای انجام این کار شاید از طریق افزونه Binance Chain Wallet باشد، اگرچه بدون شک روش های بیشتری با گذشت زمان ایجاد می شوند.

توکن BEP 20

گزینه BEP 20 اکنون برای دارایی های اصلی مانند BTC ، ETH ، USDT ، LINK ، DOT ، DAI ، EOS ، LTC ، XRP ، XTZ ، BCH ، BAND ، ADA ، ONT و غیره در دسترس است. بنابراین اکنون هنگام واریز یا برداشت هر یک از این سکه ها، از شما خواسته می شود نوع شبکه را انتخاب کنید.

پس از وارد کردن آدرس کیف پول یا آدرس گیرندگان برای برداشت، مبادله به طور خودکار شبکه را براساس آدرس وارد شده انتخاب می کند. اما آنچه گیج کننده است این است که هر دو BEP 20 و ERC 20 قالب آدرس یکسانی دارند. همچنین آنها ETH را به عنوان ERC20 لیست کرده اند.

ETH یک سکه بومی در زنجیره خود است و در حقیقت  ERC 20 یک نشانه از زنجیره ETH بوده و نشانه ای از زنجیره هوشمند Binance است. بنابراین تفاوت این دو شبکه چیست، چرا BEP 20 از آدرس مشابه ERC 20 استفاده می کند و هنگام انتقال ETH یا سکه های دیگر کدام یک را انتخاب کنم؟ در اینجا اصول شبکه BEP-20 را توضیح خواهیم داد .

شبکه BEP-20 و زنجیره هوشمند Binance

زنجیره هوشمند Binance یک زنجیره موازی است که برای ایجاد قراردادهای هوشمند طراحی شده است و دارای یک محیط سازگار با Ethereum است. البته لازم است توجه داشته باشید که این هرگز به معنای رقابت با اتریوم یا جایگزینی ETH نیست.

 BSC فقط یک زنجیره سازگار با ETH است و به گونه ای طراحی شده است که گزینه های بیشتری مانند زمان بلوک سریع، هزینه معاملات ارزان و غیره را به کاربران ارائه می دهد. اکنون کاربران می توانند همان دارایی ERC-20 را در زمان کوتاه تر و هزینه کم در زنجیره هوشمند Binance انتقال دهند که به این نشانه های Pegged می گویند.

نشانه های Pegged

نشانه های Pegged نوعی رمز است که ارزش خود را به رمزنگاری اصلی گره می زند. به عنوان مثال رمز Chain Link (ERC-20) با توکن Chain Link (BEP-20) با نسبت 1: 1 پیوند می خورد. نه تنها رمزهای شبکه BEP-20 ، بلکه حتی نسخه های توکن شده بیت کوین، اتریوم، لایت کوین نیز در زنجیره هوشمند Binance موجود است.

هدف این رمزها، اجازه تجارت دارایی در DEX ها و بهره مندی از سرعت و کارایی معاملاتی بلاکچین جدید است. این سکه ها و نشانه ها توسط Binance با نسبت 1: 1 به ارز رمزپایه بومی مربوط متصل می شوند. این رمزها در حال حاضر در Binance و Binance DEX معامله می شوند. می توانید به Binance.com منتقل شده و هر زمان که بخواهید می توانید آن را با دارایی های بومی آنها عوض کنید.

همچنین کیف پول Trust تنها کیف پول است که در حال حاضر از استانداردهای شبکه BEP-20 پشتیبانی می کند. غیر از این می توانید زنجیره هوشمند Binance را روی کیف پول Metamask خود فعال کنید که در راهنمای دیگری توضیح خواهیم داد.

تفاوت بین BEP-20 و ERC-20 چیست؟

امروزه بیشتر توکن های محبوب توکن های ERC-20 هستند که بر روی Ethereum ساخته شده اند. این درحالی است که  BEP-2 یک استاندارد فنی جهت پیاده سازی و راه اندازی توکن در بلاکچین Binance است و BEP- 20 یک استاندارد رمز در زنجیره هوشمند Binance است.

به عنوان مثال اگر BEP-20 را به عنوان شبکه انتخاب کرده و رمز ERC-20 خود را پس بگیرید، در اسکن Bsc و نه Etherscan قابل مشاهده خواهد بود. به این دلیل که آن را در زنجیره Binance و نه زنجیره Ethereum پس گرفتید. بنابراین هنگام واریز یا برداشت حتماً شبکه مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که از زنجیره صحیحی که پلتفرم پشتیبانی می کند، استفاده کرده اید.

کیف پول BEP-20

کیف پول Smart Chain خود را باز کنید، برای دریافت آدرس شبکه BEP-20 خود بر روی گزینه Receive ضربه بزنید. خواهید دید که BNB در تصویر نشان داده می شود، به این دلیل است که Binance Coin  رمز اصلی استفاده شده در Binance Smart Chain است. برای کپی یا اشتراک گذاری کد QR خود آدرس Smart Chain را انتخاب کنید.

نحوه برداشتن نشانه های BEP20 در Trust Wallet

برخی از DAI ها را به عنوان رمز BEP20 برداشت خواهیم کرد. به کیف پول حساب Binance خود دسترسی پیدا کنید، روی DAI ضربه بزنید، سپس برداشتن را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که Binance چندین گزینه در دسترس دارد. شبکه BEP-20 را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که ERC-20 در شبکه Ethereum است در حالی که BEP-20 در Binance Smart Chain است. ارسال به یک شبکه اشتباه ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود. آدرس Smart Chain خود را در Trust Wallet دریافت کرده و آن را در آدرس Binance جایگذاری کنید. مراحل برداشت را تکمیل کرده و منتظر بمانید تا نشانه ها به کیف پول شما ارسال شوند.

شبکه ای محبوب

هر ساله ارزهای رمزنگاری شده، پیشرفت های ابتکاری و به روز شده ای را تولید می کند که سیستم فعلی را به چالش می کشد و به ویژه در فضای غیرمتمرکز، ارتقا می دهد. یکی از این تحولات اخیر Binance Smart Chain  معادل Binance Chain است که مزایایی را ارائه می دهد که قبلاً در طیف ارز غیرمتمرکز دیده نشده است.

محصول مورد علاقه جامعه رمز ارزها، علامت استاندارد رویBinance Smart Chain (BSC) ، شبکه BEP-20 است. رمز BEP-20 دارای مزایای زیادی است که آن را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل می کند. می توان گفت که مشاغلی که به دنبال راه اندازی توکن BEP-20 خود هستند، در مسیر درست قرار دارند.

نشانه های BEP20

BEP-20 نشان دهنده یک استاندارد رمزگذاری است که در Binance Smart Chain  وجود دارد. شبکه BEP-20 مشابه نشانه هایERC-20  است که در بلاکچین Ethereum  صادر و اجرا می شود. Binance Smart Chain یک زنجیره بلوک سازگار با ماشین مجازی اتریوم است که به پروژه های DeFi و سایر بلاکچین ها امکان می دهد تا در قابلیت همکاری بین زنجیره ای مشارکت داشته باشند.

Binance سپرده ها و برداشت های توکن های BEP-20 را باز کرده است. اگر دارایی پشتیبانی شده را در حساب Binance خود دارید، می توانید آنها را در یک کیف پول سازگار با BSC برداشت کنید. توجه داشته باشید هنگام تلاش برای واریز یا برداشتن توکن های BEP-20 ، شبکه BEP-20 را انتخاب کنید.

یک استاندارد نشانه مبتنی بر Binance

استاندارد توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند Binance معرفی شده و استاندارد رایج ERC-20 را گسترش می دهد. لازم به ذکر است که نشانه های BEP-20 کالاهای وابسته Binance هستند. این اساساً تضمین می کند که مبادلاتی مانند Binance.com که نسخه های دارایی BEP-20 را تأیید می کند می توانند از شبکه BEP-20 سپرده گذاری و برداشت کنند و این مبادلات در واقع مربوط به عملیات در بورس همان رمز می شوند. البته معاملات زنجیره هوشمند Binance ممکن است فقط در گره های Binance Chain انجام شود.

درباره Binance Smart Chain و Binance Chain

یکی از برجسته ترین صرافی های ارزهای رمزنگاری شده امروز، صرافی Binance دارای حجم بالای معاملات برای هزاران ارز رمزپایه مانند بیت کوین، اتریوم ، Litecoin و اکنون Altcoin است. این نرم افزار مزایایی مانند نقدینگی بالا، هزینه معامله کم و تخفیف اضافی برای کسانی که با ارز رمزنگاری شده BNB خود تجارت می کنند به کاربران خود ارائه می دهد.

 Binance با ارائه خدماتی مانند تجارت، برداشت و جمع آوری کمک مالی، شبکه بلاک چین خود را با نام Binance Chain راه اندازی کرده است که میزبان مجموعه ای از ویژگی ها و امکانات است. Binance Chain به طور خاص برای پشتیبانی از Binance DEX طراحی شده است.

 هدف اصلی آن تسهیل معاملات سریعتر بود. جدا از این، این شبکه به کاربران اجازه می دهد تا توکن های جدیدی را در این زنجیره صادر کنند، آن ها را بفرستند، دریافت کنند و از آن استفاده نموده و برای ایجاد چند جفت تجاری بین دو توکن مختلف ایجاد کنند. با استفاده از این شبکه ، Binance DEX توانایی مدیریت حجم معاملات بسیار بالاتر از مبادلات متمرکز را دارد.

Binance Smart Chain که در کنار Binance Chain ایجاد و راه اندازی شده است، شبکه ای را برای معامله گران، اعتبارسنجان، دارندگان توکن و توسعه دهندگان ایجاد می کند که می توانند از سودمندی هر دو شبکه Binance Network و رمز BNB بهره مند شوند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه Binance Smart Chain یکپارچه سازی EVM  به عنوان ماشین مجازی Ethereum است که به کاربران و توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز Ethereum یا dApp ها را در شبکه Binance مستقر کنند.

به دنبال سازوکار اثبات رضایت از اقتدار (PoA) و 5 ثانیه زمان بلوک، BSC معاملات پرسرعت را برای کاربران خود  فراهم می کند که برای شرکت کنندگان در شبکه کم و یا بی هزینه است. شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی جامع تر در خصوص این صنعت نوپا که با سرعتی بی سابقه در حال رشد است، با کارشناسان صرافر در تماس باشید.

سوالات متداول

ERC20 در زنجیره اتریوم، BEP 2 در زنجیره Binance و BEP 20 در زنجیره هوشمند Binance ساخته می شوند.

کیف پول Smart Chain به محض ایجاد کیف پول جدید به طور پیش فرض فعال می شود. سعی کنید جستجو کرده و به دنبال Smart Chain باشید.

آدرس توکن های BEP-20 همان قالب آدرس توکن های ERC-20 است ، اما اینها کاملاً شبکه های جداگانه ای هستند.

ایجاد دارایی بومی یا توکن BEP-20 برای استفاده در زنجیره هوشمند Binance کاملاً امکان پذیر است و همچنین اتصال نشانه های دیگر بلاکچین ها برای استفاده از آنها در زنجیره هوشمند Binance مقدور می باشد. معاملات توکن BEP-2 در Binance Chain توسط BNB تأمین می شود. به همین دلیل، اعتبارسنجان فرصت دارند معاملات را در بلاکچین قرار دهند. زیرا BNB را به عنوان پاداش شغل خود بدست می آورند.

شبکه BEP-20 از مزیت های بسیاری برخوردار است که آن را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *