امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

درباره خدمات پرداخت آنلاین MoneyGram

MoneyGram دومین ارائه دهنده انتقال پول در جهان است و خدمات انتقال پول، حواله، پرداخت قبض، شارژ تلفن همراه و خدمات بارگیری مجدد کارت اعتباری را ارائه می دهد. مانی گرام به کاربران امکان می دهد متناسب با سرویس مورد نظر، از روش های مختلف پرداخت که شامل وجه نقد، اعتبار، کارت بدهی یا حساب بانکی است استفاده کنند.

در واقع این شرکت،  دومین شرکت انتقال پول در جهان پس از Western Union با ارائه سابقه طولانی خدمات است. این شرکت نه تنها پایین ترین نرخ ها را برای ارزهای خاص ارائه می دهد، بلکه سابقه خدمات و پوشش گسترده ای را نیز برای مدت زمان طولانی ارائه می دهد.

مانی گرام به شما امکان ارسال و دریافت پول در بیش از 20 کشور از طریق برنامه تلفن همراه با استفاده از کارت نقدی، کارت اعتباری یا حساب بانکی و خدمات آنلاین را می دهد. در کشورهای خاص، انتقال پول می تواند به حساب بانکی، کیف پول تلفن همراه یا کارت اعتباری گیرنده واریز شود. یا حتی به صورت نقدی مستقیماً به گیرنده تحویل گردد.

شبکه بزرگ MoneyGram با توجه به  مکان های نمایندگی و در دسترس بودن آن به صورت آنلاین و آفلاین، آن را به یک سرویس بسیار مناسب تبدیل کرده است که نیاز اکثر افراد را پوشش می دهد.

تاریخچه مانی گرام

این شرکت کار خود را با عنوان Travellers Express Co.، Inc. در سال 1940 در مینیاپولیس شروع کرد و به سرعت به یکی از بزرگ ترین پردازنده های سفارش پول و پرداخت الکترونیکی در جهان تبدیل شد. در سال 1998، Travellers Express را خریداری کرد و این دو با یکدیگر متحد شده و مانی گرام شکل گرفت و خیلی زود به برندی تبدیل شد که در سراسر جهان مورد اعتماد بوده  و شناخته شده است. اما در سال 2004 ، ویاد MoneyGram را فروخت. این کار منجر به تبدیل شدن آن به یک شرکت مستقل و با معامله عمومی در حال حاضر شد.

مانی گرام دارای یک شبکه جهانی گسترده با حدود 350،000 مکان نمایندگی در بیش از 200 کشور است. خدمات ارائه شده برای انتقال پول به صورت آنلاین و یا حضوری در سرتاسر دنیا ، به شکلی مناسب بوده و برای انتقال های فوری، در عرض چند دقیقه صورت می گیرد.

انتقال به خارج از کشور با MoneyGram

امروزه با رابط کاربری آنلاین مانی گرام که بسیار قابل جستجو و کاربرپسند است، می توانید با خیالی آسوده از طریق وب سایت انتقال پول انجام دهید. علاوه بر این، وب سایت MoneyGram  شامل گزینه ای مفید و آسان برای دسترسی افرادی است که مایلند پول خود را ردیابی کرده و بر روی زمان دریافت آن نظارت داشته باشند.

ثبت نام در سرویس آنلاین این سرویس پرداخت نیز ساده بوده و با راهنمایی ها و توضیحات روشن و آسان قابل درک است. کافیست برای ثبت نام قسمت های درخواستی را پر کنید که شامل شماره تلفن همراه، آدرس و مشخصات فردی می باشد.

آیا می توانید به خدمات MoneyGram اعتماد کنید؟

مانی گرام یک سرویس انتقال پول مشابه Western Union است. این سرویس خدماتی مانند انتقال پول، حواله و پرداخت قبض را به افرادی که حساب بانکی ندارند یا نمی خواهند از حساب بانکی عادی خود استفاده کنند ارائه می دهد.

اما لازم به ذکر است، یکی از اصلی ترین MoneyGram ، این است که اکنون روش های آسان زیادی برای انتقال پول به خارج از کشور وجود دارد. با این اوصاف، بخش کلیدی بازار که مانی گرام به دنبال حفظ آن است، حواله وجوه به کشورهای سوم و اقتصادهای نوظهور است. دلیل این امر آنست که دسترسی به خدمات بانکی سنتی در مکان های دورافتاده هنوز تا حدودی محدود است و بنابراین، این سرویس هنوز حضور نسبتاً پررنگی دارد.

MoneyGram International Inc یک شرکت چند ملیتی غول پیکر است که با سرمایه گذاری 175 میلیون دلاری در سپتامبر 2020 در بورس نزدک معامله می شود. این شرکت که بیش از 2500 کارمند در سراسر جهان دارد، نزدیک به 80 سال سابقه داشته و چندین ادغام را پشت سر گذاشته و تخصص قابل توجهی در صنعت انتقال پول نشان داده است.

این شرکت اعتبار خود را از طریق کیفیت خدماتش ایجاد کرده است که راهی آسان و ایمن برای ارسال پول از تقریباً به همه کشورهای جهان فراهم می کند. نام تجاری آن در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و مورد اعتماد است که بخشی از آن به لطف شبکه مکان های نمایندگی این شرکت است که غیر از Western Union ، با هیچ یک از رقبای خود قابل مقایسه نیست.

برخی از ضوابط قضایی که MoneyGram در اعمال مجوز یا سایر الزامات نظارتی ایجاد می کند، شامل حداقل سرمایه مورد نیاز، انطباق با رویه های عملیاتی، نظارت نماینده و نگهداری ذخایر است و به طور خاص برای محافظت از وجوه مصرف کنندگان طراحی شده است. این سیستم پرداخت، مطابقت قانونی خود را بسیار جدی می گیرد و به طور متوسط ​​سالانه 50 میلیون دلار در برنامه انطباق خود سرمایه گذاری می کند.

بنابراین، می توان گفت، استفاده از این سیستم پرداخت، بی خطر است و به همین دلیل است که دومین تأمین کننده انتقال پول در جهان شناخته می شود.

هزینه های MoneyGram

کارمزد و نرخ ارز MoneyGram ممکن است در مکان های آنلاین و محلی متفاوت باشد. برای صرفه جویی در هزینه، چند روش پرداخت برای انتقال پول وجود دارد. به عنوان مثال ارسال دو انتقال کوچک تر ممکن است ارزان تر از یک انتقال بزرگ باشد.

هزینه ها مطابق با مبلغی را که برای شما ارسال می شود، تعیین می گردد. پرداخت از طریق بانک و تحویل وجه به حساب بانکی اغلب ارزان ترین روش ارسال پول از طریق MoneyGram است. این در حالی است که پرداخت از طریق کارت اعتباری و در اختیار داشتن پول برای انتقال نقدی، اغلب گران ترین روش انتقال در این سیستم است.

مانی گرام علاوه بر کارمزد دریافتی، با افزودن حاشیه به نرخ ارز، درآمد کسب می کند. این نرخ ارز ممکن است بسته به نحوه پرداخت و نحوه دریافت پول تغییر کند، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ارسال پول خود از طریق این سیستم، به کل مبلغ منتقل شده توجه کنید. یافتن تعادل بین کارمزد پایین و نرخ ارز قوی برای صرفه جویی در هزینه  انتقال شما موثر است.

انتقال پول MoneyGram چه مدت طول می کشد؟

سرعت انتقال به میزان هزینه ای که پرداخت می کنید و سرعت پرداخت بستگی دارد. می توانید هزینه انتقال خود را با کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید. هنگام استفاده از کارت، هزینه بالاتری پرداخت خواهید کرد اما پول شما در کمتر از 10 دقیقه می رسد. با این حال، کارت اعتباری شما ممکن است هزینه پیش پرداخت نقدی را دریافت کند و این باعث افزایش بیشتر کل هزینه انتقال می شود.

استفاده از یک حساب بانکی برای پرداخت هزینه انتقال معمولاً ارزان ترین راه برای ارسال پول است، اما تقریباً همیشه کندترین راه است. برای اولین انتقال از طریق MoneyGram ، ممکن است مجبور شوید حساب خود را تأیید کنید، که ممکن است چهار روز کاری طول بکشد. پس از تأیید، انتقال شما ممکن است پنج روز کاری بیشتر زمان نیاز داشته باشد.

مدارک لازم برای ارسال آنلاین پول 

برای ارسال پول با مانی گرام به ارائه اطلاعاتی احتیاج دارید که از آن جمله نام کامل و اطلاعات تماس شما است. علاوه بر این، اگر در حال انتقال پول از حساب بانکی خود هستید، به اطلاعات بانکی خود نیز نیاز خواهید داشت. همچنین ارائه مدرک هویتی مانند شناسنامه صادر شده توسط دولت یا گواهینامه رانندگی یا گذرنامه باید ارائه شود.

از سویی دیگر اطلاعات گیرنده را نیاز دارید. اگر در حال انتقال به یک حساب بانکی هستید، به نام بانکی، کد SWIFT و شماره حساب آنها نیز احتیاج دارید.

نحوه پیگیری انتقال MoneyGram

در صورت ثبت سفارش آنلاین، مجوز یا شماره مرجع خود را در رسید یا در ایمیل خود پیدا کنید. برای ردیابی، می توانید با وارد کردن نام خانوادگی خود با مجوز یا شماره مرجع، از ابزار آنلاین Track a Transfer استفاده کنید. و یا آن که با خدمات مشتری تماس بگیرید و مجوز یا شماره مرجع را به همراه نام خانوادگی خود برای بررسی وضعیت سفارش خود به آنها ارائه دهید.

همچنین می توانید به یکی از نمایندگی های این سرویس پرداخت مراجعه کنید و اطلاعات خود را در اختیار نماینده قرار دهید تا ردیابی کند که سفارش شما کجاست و آیا تحویل گرفته شده است یا خیر.

برنامه MoneyGram

MoneyGram هم در Google Play و هم در App Store برنامه دارد. برنامه مانی گرام این امکان را برای شما فراهم می کند تا کارت خود را اسکن کنید، از دوربین تلفن خود برای اسکن سریع کارت اعتباری، کارت نقدی و شناسه عکس خود استفاده کنید. با استفاده از بیومتریک وارد شوید و برای ورود به سیستم می توانید از تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده کنید.

همچنین می توانید نرخ ارز را در حال حرکت بررسی کنید. جزئیات سفارش را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. ارسال اطلاعات کلیدی سفارش، مانند شماره PIN ردیابی، برای گیرنده شما فقط با چند ضربه می تواند انجام شود. این امکان را دارید تا با استفاده از GPS مکان نمایندگی مانی گرام را پیدا کنید. از نقشه درون برنامه ای استفاده کنید تا مکان های نمایندگی را بر اساس GPS یا در سراسر جهان بیابید.

انتقال MoneyGram چگونه کار می کند؟

MoneyGram به عنوان واسطه شخص ثالث بین فرستنده ها و گیرنده ها عمل می کند. اگرچه مدل اصلی کسب و کار آن تسهیل انتقال های نقدی به صورت حضوری است، اما از آن زمان این شرکت به چهار حوزه دیگر تقسیم شده است. قابل ذکر است که این شامل ارسال پول بصورت آنلاین، ارسال مستقیم پول به حساب های بانکی، ارسال پول به کیف پول موبایل را دارد.

نقل و انتقالات غیر حضوری :

اولین گزینه شما یافتن نزدیک ترین مکان نمایندگی مانی گرام است. می توانید نزدیکترین نمایندگی را پیدا کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، باید شخصاً به محل رفته و ملزم به پر کردن سندی در مورد انتقال وجه خود هستید. این فرم شامل نام کامل، نام گیرنده، محل گیرنده و مبلغی است که می خواهید ارسال کنید، به علاوه هزینه مربوطه می شود.

برای انطباق با مقررات AML نمایندگی ، کپی شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی شما را دریافت می کند. هنگامی که مبلغ انتقال را به صورت نقدی تحویل می دهید، نماینده MoneyGram به شما یک شماره پین ​​8 رقمی می دهد. سپس باید شماره پین ​​8 رقمی را به شخصی که پول را برای او می فرستید، بدهید. متناسب به مکان دریافت کننده پول، پردازش می تواند در کمتر از 10 دقیقه طول بکشد.

سپس گیرنده باید به نمایندگی محل خود  مراجعه کرده و شماره پین ​​8 رقمی را  تحویل دهد. گیرنده لازم است که شناسنامه خود را ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات اصلی با مشخصات درج شده در فرم، مطابقت دارد. در نهایت، هنگامی که نماینده دریافت کننده انتقال را تأیید می کند، وجه نقد را به گیرنده تحویل می دهد.

نقل و انتقالات آنلاین :

شما می توانید وجه را بصورت آنلاین انتقال دهید. روند کار تا حد زیادی همان روش حضوری است، با این تفاوت که باید فرم آنلاین را با جزئیات اطلاعات مربوط به خود و گیرنده و همچنین مبلغی که در آن جابجا می کنید، تکمیل نمایید.

می توانید از کارت نقدی یا اعتباری استفاده کنید، فقط MoneyGram  ، کارت های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت را می پذیرد. توجه داشته باشید، این سرویس اطلاعات شما را بصورت آنلاین بررسی و تایید می کند. با این حال، اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند، پرداخت شما در حالت انتظار باقی خواهد ماند. به طول معمول این شرکت، برای تأیید اطلاعات شما از طریق تلفن با شما تماس خواهد گرفت. پس از تأیید جزئیات، یک شماره پین ​​8 رقمی به شما داده می شود که باید آن را به گیرنده منتقل کنید.

انتقال به یک حساب بانکی :

همچنین مانی گرام به شما امکان می دهد پول را مستقیماً به حساب بانکی گیرنده ها ارسال کنید. این کار را می توانید به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. با این حال، هزینه ها هنگام انجام انتقال بانکی تا حدودی گران است، بنابراین پیشنهاد می کنیم از یک راه جایگزین استفاده کنید.

گزینه جدیدی که در دسترس مشتریان MoneyGram است ارسال پول به کیف پول موبایل است. این امر به ویژه در جهان سوم که صنعت پرداخت تلفن همراه در حال رونق است، محبوبیت زیادی دارد. شما می توانید در خصوص این سرویس محبوب، اطلاعات کامل تری را از کارشناسان صرافر دریافت نمایید.

سوالات متداول

یکی از سریع ترین خدمات جانبی MoneyGram ارائه خدمات پرداخت قبوض آنلاین آن است. از این سرویس می توان برای پرداخت قبض در هزاران شرکت استفاده کرد.

این دو بزرگ ترین سرویس موجود هستند اما Western Union ، که در سال 1851 تأسیس شده است، اولین رتبه را داشته و مانی گرام بعد از آن در دنیا شناخته می شود.

با مانی گرام  می توانید پول را مستقیماً به یک حساب بانکی یا کیف پول موبایل در کشورهای منتخب ارسال کنید.

طبق شرایط و ضوابط این شرکت، در روش پرداخت اصلی بازپرداخت دریافت خواهید کرد. اگر ظرف 30 دقیقه از پرداخت انصراف دهید، بازپرداخت کامل دریافت می کنید.

هنگام ارسال آنلاین با این سرویس، انتقال شما به 10،000 دلار در هر تراکنش محدود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *