امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج کدام اند و چرا ؟

با ورود ارزهای دیجیتال به بازار در سال 2017 ، افراد از سراسر جهان شروع به کشف روش های مختلف برای کسب سود از این صنعت جوان کردند. خیلی زود، بهترین ارز دیجیتال برای استخراج، به بازار جهانی ارز دیجیتال معرفی شده و توانستند از دیگر رقبای خود پیشی بگیرند.

 به طور طبیعی، موج اول علاقه مندان به ارزهای رمزپایه، سوداگری را به عنوان مکانیزم پول سازی انتخاب کردند. با این حال، نوسانات شدید این بازار، دست بسیاری از آنها را خالی گذاشت. گروهی دیگر تصمیم گرفتند که به استخراج رمز ارز بپردازند.

به عبارت دیگر، اضافه کردن بلوک های جدید به زنجیره و پاداش گرفتن از ارزهای دیجیتال را پیش گرفتند. از همین روست که افرادی که تصمیم دارند به استخراج رمز ارز بپردازند، می بایست ابتدا در خصوص استخراج ارز رمزنگاری شده، نحوه محاسبه سود استخراج و انواع استخراج ارزهای رمزپایه اطلاعات کافی را کسب نمایند. می توانید در این خصوص و دریافت اطلاعات کامل تر با صرافر همراه باشید.

برترین ارزهای رمزپایه برای استخراج

یکی از مواردی که لازم است به آن اشاره کنیم این است که اولین ارز رمزنگاری شده بیت کوین بود که در سال 2009 اختراع شد. با ظهور بیت کوین، زمینه برای سایر ارزهای دیجیتال هموار شد. اما می توان گفت همچنان به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می باشد.

این امر همچنین منجر به استقبال روز افزون ارزهای رمزپایه به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری شد و به عنوان یک وسیله مبادله، راهی برای انتقال ایمن پول از یک مالک ارز به مالک دیگر به صورت دیجیتالی و بدون استفاده از بانک ها یا موسسات مالی سنتی شد.

ارزهای دیجیتال  به عنوان پول طراحی شده اند و جایگزینی برای ارزهای ناشناخته جهان که بسیاری از آنها از طریق تورم در مراحل مختلف فرسایش قرار دارند یا در معرض تصرف دولت قرار گرفته اند. یونان، کشوری با نرخ مالیات بر درآمد 45٪ ، روزانه بیش از 900 حساب بانکی را تصرف می کند.

جزیره قبرس، یک مرکز مالی نوپا، عواقب بدهی یونان را متحمل شد و دولت قبرس را مجبور به تصرف وجوه سپرده گذار برای پرداخت بدهی کرد. نرخ تورم ونزوئلا در حال حاضر بیش از 46٪ است که بحران مالی را ایجاد می کند که بقای خانواده ها را در این کشور تهدید می کند.

مزایای ارز دیجیتال

ارزهای رمزپایه در مقایسه با بانکداری سنتی، انتقال پول و ارزهای فیات، مزایای مختلفی دارند که می تواند در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج موثر باشد. اکنون در این جا به آن ها می پردازیم.

حریم خصوصی :

بسیاری از ارزهای رمزپایه با رعایت حریم خصوصی طراحی شده اند و هویت فرستنده و گیرنده وجوه رمز ارز را پنهان می کنند. تمرکززدایی صاحبان ارزهای دیجیتال، برای دسترسی به ارز خود و دریافت و ارسال وجوه از آدرس کیف پول مشخصی که دارای کلید مخفی برای دسترسی است، استفاده می کنند. برخی نیز برای ذخیره ارز از صرافی استفاده می کنند، اگرچه این عمل خطر زیادی را به همراه دارد.

به طور کلی سوابق ارز در بلاکچین با کپی ذخیره شده در هر گره کامل و رایانه ای که دفتر را به صورت محلی نگه می دارد و با سایر رایانه ها بصورت آنلاین همگام سازی می شود، وجود دارد. پول شما در یک بانک یا حتی چند بانک نیست. ماهیت غیرمتمرکز دفترهای ارز رمزپایه باعث می شود آنها در برابر تشنج یا خطرات محلی مانند آتش سوزی یا خرابی سخت افزار آسیب پذیر نباشند. داده ها فقط خارج از سایت ذخیره نمی شوند، بلکه در سراسر جهان در همه گره های کامل کپی می شوند.

قراردادهای هوشمند :

برخی از ارزهای دیجیتال، یک ویژگی منحصر به فرد دارند که نمی توان آنها را با ارزهای فیات کپی کرد. اتریوم با پشتیبانی قوی از قراردادهای هوشمند از جمله بهترین نمونه هاست. تمامی برنامه هایی که در بلاکچین هستند و می توانند برای مدیریت تراکنش ها و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند، این مزیت را دارند. در سطح پایه، از این قراردادها می توان برای جایگزینی داوران یا خدمات محافظت کننده استفاده کرد. قرارداد هوشمند می تواند جزئیات یک معامله را مدیریت کند و فقط در صورت تحقق شرایط از پیش تعیین شده، پرداخت را آزاد می کند.

هزینه نقل و انتقالات :

هزینه مربوط به انتقال ارز رمزنگاری شده بسته به نوع ارز، نوع انتقال و سرعت انتقال می تواند یک طرفدار یا یک معامله باشد. به عنوان مثال بیت کوین در صورت نیاز به ترخیص سریع برای یک معامله، می تواند بسیار گران شود. هزینه ها برای معاملات حساس به زمان کمتر مشکل ساز می شوند. انتقال انواع دیگر ارزهای رمزپایه مانند ریپل سریع و ارزان است که منجر به افزایش پذیرش معاملات مبتنی بر ریپل و فناوری مربوطه توسط موسسات مالی می شود.

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم، می توانیم بر اساس عملکرد، آن ها را سنجش کرده و بهترین آن ها را انتخاب نمود. در این جا لیستی از برترین ارزهای دیجیتال را آورده ایم.

بیت کوین

با وجود هزینه های زیادی که برای استخراج بیت کوین در نظر گرفته شده است، BTC همچنان یک گزینه برتر برای استخراج کنندگان در سراسر جهان است. فضای رقابتی میان ارزهای دیجیتال در حال افزایش است زیرا یک حرکت رو به بالا می تواند در آینده نزدیک دنبال شود. با این حال، کاهش پاداش استخراج به 6.25 BTC ، انتخاب استخرهای رمزنگاری برای استخراج کنندگان متوسط را دشوارتر می کند. در حال حاضر، استخراج بیت کوین به طور گسترده ای توسط استخراج کنندگان ASIC تحت سلطه قرار گرفته است و روش های استاندارد استخراج GPU هیچ سودی ندارند.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : SHA-256

پاداش فعلی استخراج :  12.5 BTC

بیت کوین کش

Bitcoin Cash ، پروژه اصلی بیت کوین، یکی از مواردی است که باید آن را بررسی کنید، زیرا این چهارمین ارز رمزنگاری شده بزرگ است. یکی از مواردی که در این ارز دیجیتال مطرح است، سرعت کند معاملات از جمله چالش های اصلی آن است.

بیت کوین کش، با استفاده از کد اصلاح شده از پروژه بیت کوین ایجاد شده است که اجازه می دهد اندازه بلوک های بزرگ تر، زمان معاملات سریع تر و مقیاس پذیری بهتر را ایجاد کرده و آن ها را ارتقاء دهد.

اگرچه هنوز به اندازه بیت کوین پذیرفته نشده است یا به اندازه آن شناخته نشده است ، اما Bitcoin Cash هنوز یک گزینه امیدوار کننده برای بیت کوین است که مشتاقان بازار در پی آن هستند.

ارز دیجیتال اتریوم

Ethereum نیازی به معرفی ندارد. این ارز رمزپایه در سال 2019 جایگاه دوم خود را در میان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در جهان بازیابی کرده است و انتظار می رود پس از کاهش پاداش از 3 به 2 ETH ، یک بهبود عمده رو به بالا داشته  باشد. استخراج اتریوم گران تر از سایر ارزهای رمزپایه موجود در بازار است و ممکن است نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی داشته باشد.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : Ethash

پاداش فعلی : 2ETH

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

Ethereum Classic در هاردفورک متولد شد. این ارز رمزنگاری شده را می توان از طریق GPU استخراج کرد و برای هر بلوک 4 جایزه ETC ارائه می دهد. با این حال، ETC می تواند تحت تورم و کمبود بالاتری قرار گیرد.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : Ethash

پاداش فعلی : 4ETC

ارز دیجیتال ZCash

برای کسانی که واقعا به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند، ZCash یک همراه عالی است. این ارز دیجیتال در سال 2016 به بازار عرضه شد و از آن زمان به بعد به دلیل انتخاب غیرممکن ردیابی آن، برای کاربران سنگین وب، به یکی از گزینه های اصلی تبدیل شده است.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : Equihash

پاداش فعلی : 10ZEC

ارز دیجیتالRavenCoin

RavenCoin بعنوان یکی ارزهای رمزنگاری شده، از ابتدای ظهورش، به لطف مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند مانند کیف پول موبایل، پیام رسانی، سازگاری پیشرفته و غیره، در حال افزایش محبوبیت است. RaveCoin در حال حاضر در بسیاری از سیستم عامل ها معامله می شود و آن را به یک گزینه کاملاً رایج و کاربردی تبدیل کرده است.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : X16R

پاداش فعلی : 5000RVN

ارز دیجیتال مونرو

Monero رمز ارز دیگری است که به عنوان سکه حریم خصوصی طبقه بندی می شود. این ارز دیجیتال،سطح ناشناخته منحصر به فردی را فراهم می کند، اما هزینه ها در مقایسه با گزینه های فوق الذکر رقابتی نیستند. یک جنبه متمایز از استخراج Monere این است که شما می توانید GPU و حتی روش CPU را انتخاب کنید. Monero

 به طور مداوم الگوریتم خود را تغییر می دهد تا از استخراج ASIC جلوگیری کند. این سکه هر دو دقیقه یک جایزه 3.38 XMR ایجاد می کند و آن را به یک ارز رمزپایه بسیار سودآور تبدیل می کند.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : CryptoNightR

پاداش فعلی : 2.47XMR

ارز دیجیتالLitecoin

Litecoin به دلیل بسیار خوبی یکی از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج است. تقریباً در همه جا معامله می شود و بسیار پایدار می باشد. به راحتی می توانید آن را عوض کنید، خرج کرده و پس بگیرید. همچنین، برای کسب سود، سرمایه گذاری زیادی لازم نیست.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش : Scryp

پاداش  فعلی : 12.5LTC

ارز دیجیتال الکترون

درست مانند Monero ، Electroneum یک رمز ارز مقاوم در برابر ASIC است. این ارز رمزنگاری شده در سال 2017 منتشر شد و می توان آن را با CPU یا GPU استخراج کرد. ETN همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است که کیف پول ارز رمزنگاری شده را در اختیار شما قرار می دهد و در آن می توانید پاداش استخراج بلوک خود را مستقیماً منتقل و ذخیره کنید.

الگوریتم : اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : CryptoNight

پاداش فعلی ETN : ،7000 ETN

ارز دیجیتال Dogecoin

DOGE با محدودیت بازار بیش از 300 میلیون دلار در میان 30 ارز رمزپایه برتر جهان است. این سکه با پروتکل Scrypt اجرا می شود و استخراج آن چندان گران نیست، بنابراین یک انتخاب عالی دیگر برای استخراج کنندگان سطح متوسط ​​است و می تواند به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج به شمار آید.

الگوریتم: اثبات کار (PoW)

عملکرد هش کردن : رمزگذاری شده

پاداش فعلی :  10000 DOGE

انتخاب مناسب در یافتن بهترین ارز دیجیتال

بیت کوین، ارز رمزنگاری شناخته شده و بدون شک استاندارد طلای فعلی برای سرمایه گذاری ارزهای رمزپایه است که  بیش از 1300٪ سود دهی در سال 2017 را به دست آورد. بیش از ده ارز رمزنگاری شده دیگر از با سودهای مختلف از 3300٪ تا سود حیرت انگیز 36000٪ توانستند عملکردهای عالی را به نمایش بگذارند.

از آن زمان، علاقه مندان به رمزنگاری در تلاشند بهترین ارز رمزنگاری شده را که می توانند در اختیار داشته باشند، کشف کنند. شاید کمتر کسی باشد که ادعا کند، استخراج ارزهای رمزپایه آسان است. اما اگر به درستی انجام شود، می تواند بسیار ارزشمند باشد.

قبل از اینکه مسیری را که همگان طی می کنند، را دنبال کنید، زمانی را برای انجام تحقیقات خود اختصاص دهید، هزینه های استخراج مربوط به ارزهای رمزنگاری شده خاص را تخمین بزنید و برنامه ریزی کنید. کارشناسان Sarafer می توانند در این خصوص شما را یاری کنند.

ارزهای رمزپایه هنوز در سال های شکل گیری خود هستند. اگر تازه وارد ارزهای دیجیتال شده اید، ممکن است با سرمایه گذاری در معرض خطر و دارای ریسک مواجه شده باشید و ساخت نمونه کارهایی از ارزهای رمزپایه شده که به طور گسترده معامله می شوند، را در اختیار بگیرید. پیشنهادات اولیه رمز ارز می تواند وسوسه انگیز باشد، به ویژه با افزایش سهم مشترک در ICO که تقریباً به همان اندازه که رخ می دهد یک افت شدید به دنبال آن رخ خواهد داد.

سوالات متداول

بهترین کاری که می توانید در این زمینه انجام دهید، این است که به صورت مداوم و پیوسته سرمایه گذاری نمایید. این موضوع می تواند تاثیر مناسبی بر قیمت های بدون ثبات رمز ارز بگذارد.

قیمت تمامی ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین یا اتریوم، متناسب با میزان تقاضای بازار و عرضه آن ها مشخص می شود.

هنگامی که قیمت رمز ارز به حدود بیش از 25% از خرید خودتان رسید، بهترین و مناسب ترین زمان برای فروش است. از آن جایی که بازار ارز دیجیتال دارای ثبات نمی باشد، در صورتی که قیمت ها پایین بود، لازم است کمی صبر کنید.

به طور کلی ارزهای دیجیتالی بیت کوین، اتریوم ، ریپل و لایت کوین از برترین و پرطرفدارترین آن ها هستند.

متناسب با معاملات و خرید و فروش های انجام شده و سرمایه گذاری که انجام می شود، ارزش گذاری ارزهای دیجیتال نیز صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *