امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

آشنایی با TradingView

TradingView تمام ابزارهای نمودارسازی را که برای به اشتراک گذاری و مشاهده ایده های معاملات تجاری نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. داده های مناسب و نمودارهای مبتنی بر مرورگر، به شما امکان می دهند بدون نیاز به نصب پیچیده ای، از هرجایی تحقیق کنید. فقط کافیست تریدینگ ویو را روی هر مرورگری باز کنید و شروع به یادگیری و به اشتراک گذاری ایده های تجاری کنید. در این جا در جهت آشنایی با  TradingView مطالب مفیدی را ارائه کرده ایم. در صورتی که در این خصوص نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با Sarafer در ارتباط باشید.

TradingView به شما امکان می دهد ایده های سرمایه گذاری را کشف کرده و استعدادهای خود را در معرض دید یک جامعه فعال و بزرگ بازرگان قرار دهید. می توانید با استفاده از این برنامه با هزاران شرکت کننده در بازار، آزادانه بحث و گفتگو کرده، مطالب خود را به اشتراک بگذارید و از دیگران بیاموزید.

TradingView چیست؟

تردینگ ویو یک نرم افزار جمع آوری سهام آنلاین و نمایشگر برای معامله گران فعال مبتدی و باتجربه است که شامل ابزار گسترده نمودار مبتنی بر ابر برای تحقیق بوده و به کاربران امکان می دهد توانایی به اشتراک گذاری و همکاری با دیگر معامله گران فعال آنلاین را داشته باشند. توجه داشته باشید که برخی کارگزاری های بزرگ هنوز به طور مستقیم با TradingView ادغام نشده اند، بنابراین شما باید معاملات جداگانه را با کارگزاری دلخواه خود انجام دهید.

این برنامه در ژوئن 2012 به عنوان یک بستر اجتماعی برای معامله گران فعال منتشر شد و دارای زبان اسکریپت نویسی خاص خود است که به کاربران امکان می دهد نمودارها و شاخص ها را شخصی سازی کنند. همچنان به دلیل کاربردی بودن، همچنان در بین معامله گران فعال و شرکت های نرم افزاری مالی به عنوان یک انتخاب محبوب شناخته شده است.

کاربران می توانند مفاهیم جدید، نوسانات بازار تحقیق، نتایج احتمالی نمودار را بیاموزند، با دیگر معامله گران همکاری کنند، گفتگو کرده و سوال بپرسند و با بستر TradingView در هر دستگاهی تجارت کنند.

انتشار ایده های معاملاتی

شما می توانید به آسانی در TradingView، ایده های معاملاتی را منتشر کنید و در این مسیر بهتر شوید. با دیدن کاری که دیگران انجام می دهند، در تجارت و سرمایه گذاری خواهید شد. ایده های منتشر شده را مرور کرده و روی Play کلیک کنید تا ببینید که پیش بینی ها چگونه انجام شده است.

ایده های معاملاتی را در نمایه تردینگ ویو منتشر کنید و آنها را به سمت توییتر، وبلاگ خود یا هر مکان دیگر در وب هدایت کنید. همچنین می توانید شروع به ساختن نام خود در جامعه تجارت کرده تا توسط شرکت های بازرگانی کشف شوید.

این کاملا روشن است که بازارهای سریع به ابزارهای ساده، شهودی و قدرتمندی نیاز دارند. انجمن TradingView به ایده های شما نیاز دارد. می توانید انتقاد، استدلال، اظهار نظر جزئیات مهم را فعالانه در این برنامه مطرح کنید. این تعاملات قطعات ارزشمند دانش را تشکیل می دهند که می توانند توسط معامله گران مختلف در سراسر جهان استفاده شوند.

تریدینگ ویو صرفاً بر اساس تعاملات سرمایه گذاران با استعداد ساخته شده است که به پیشرفت و رونق یکدیگر کمک می کنند. در اینجا به نویسندگان پول داده نمی شود و مقاله ای خریداری نمی شود. هر آنچه در TradingView می بینید تحلیل اصلی است که توسط اعضا شکل می گیرد.

ساخت نرم افزار تجارت تریدینگ ویو

TradingView ، کار نوآورانه ای توسط گروهی از توسعه دهندگان و بازرگانان با تجربه است. ساخت نرم افزار تجارت دیدگاه مشترکی است که فناوری تجارت باید آسان، قدرتمند و برای همه قابل دسترسی باشد. با استفاده از جدیدترین پیشرفت ها در رایانش ابری و زبان های مرورگر، ایجاد ایده با نمودارهای تعاملی از طریق هر مرورگری برای افراد در سراسر جهان عملی شده است.

 همچنین یک اجتماع برای معامله گران ایجاد شده است تا برای تعامل و یادگیری، به اشتراک گذاشتن ایده ها و همکاری برای بهبود مهارت هایشان از آن استفاده بهینه داشته باشند. روشی منحصر به فرد و ساده برای به اشتراک گذاشتن نمودارهای زنده فوری با ایده های تجزیه و تحلیل فنی، بازرگانان را دور هم جمع می کند و این اولین قدم برای داشتن یک بستر تجارت کامل در یک مرورگر وب است.

پلتفرم نمودار برای معامله گران فعال

آیا شما یک سرمایه گذار سهام جدید هستید و می خواهید قبل از هر اقدامی، نمودارها آن را تحلیل کنند، یا شاید شما یک تاجر باتجربه هستید که از پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای نرم افزارهای گران قیمت اسکن سهام دوری می کنید. TradingView در تحلیل و نمودارهای کم هزینه به درستی کمک می کند.

تریدینگ ویو یک نرم افزار مبتنی بر ابر و شبکه اجتماعی برای معامله گران فعال و مبتدی فعال در زمینه سرمایه گذاری است. اطلاعات اولیه نمودار، تحقیق و تجزیه و تحلیل با یک حساب رایگان در دسترس است.  البته بیشتر معاملات باید در خارج از سیستم عامل انجام شود، زیرا در حال حاضر فقط کارگزاری های منتخب به TradingView مرتبط هستند. این برنامه از طریق App Store در هر دسکتاپ و همه دستگاه های iOS در دسترس است.

امکانات TradingView

نمودارهای HTML5 : متناسب به نیاز خود، می توانید نمودارهای ساده ای برای ردیابی یک یا دو سهام ایجاد کنید یا چندین نمودار پویا بسازید که بازارهای مختلف را ردیابی کند. حتی می توانید نمودارهای خود را ترسیم کنید.

هشدارهای سرور : هشدارهایی را تنظیم کنید که به دسکتاپ یا تلفن سازگار باشند، تا در مواردی که شرایط خاصی خارج از ضوابط تعیین شده شما هستند، به شما اطلاع دهند. دوازده حالت مختلف هشدار وجود دارد که می تواند برای شاخص ها یا ابزارهای ترسیم اعمال شود.

تجزیه و تحلیل سفارشی : برای کاربران پیشرفته، TradingView یک زبان برنامه نویسی به نام Pine script ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نمودارها و شاخص های خود را از ابتدا ایجاد کنید.

 انجام معاملات : شما می توانید سهام، ارزهای رمزپایه یا فارکس را معامله کنید. بنابراین می توانید مهارت های خود را تقویت کنید.

پوشش گسترده : متناسب با برنامه خود، می توانید به بیش از 50 صرافی در سراسر جهان دسترسی داشته و ساعت های معاملاتی طولانی داشته باشید.

جامعه اجتماعی معامله گران فعال : این امکان وجود دارد که مشاهده کنید سایر معامله گران فعال چه کاری انجام می دهند، ایده های خود را جمع آوری کرده و با دیگران در بازارهای مشابه همکاری کنید.

پایگاه دانش گسترده : در صورتی که با مورد یا مفهومی جدید مواجه شدید ، این برنامه دارای پوشش های اطلاعاتی کشویی و شناور در سراسر وب سایت است.

ثبت نام TradingView

هنگامی که برای یک حساب رایگان تردینگ ویو ثبت نام کنید، اطلاعات زیادی در صفحه اصلی دریافت می کنید. می توانید هر سهام، ایده های معاملاتی، ایده های آموزشی، اسکریپت ها را جستجو کنید. با ثبت نام در این برنامه به انجمن TradingView و ویژگی های اساسی نمودار دسترسی خواهید داشت، جایی که می توانید هشدارهای سهام و شاخص های بازار را ایجاد کنید.

تریدینگ ویو چهار برنامه دارد که یکی از آنها رایگان بوده و سه برنامه پولی می باشد. پرداخت ها بصورت ماهانه، سالانه و هر دو سال ارائه می شود. هر طرح پرداخت شده با 30 روز استفاده آزمایشی رایگان همراه است. شاید بتوان گفت هزینه های TradingView بطور قابل توجهی کمتر از برخی از رقبا است.

اشتراک برنامه TradingView

اگر مبتدی هستید، حساب رایگان می تواند مناسب باشد. ویژگی ها در نسخه رایگان محدود است. شما در هر طرح یک نمودار و یک هشدار با سه نشانگر برای استفاده در هر دستگاه دریافت می کنید. اما به انجمن ، داده جهانی و تقویم درآمد اقتصادی دسترسی دارید، اما به پشتیبانی مشتری دسترسی ندارید.

اما در نوع دیگر، حساب حرفه ای، امکانات بیشتری به شما می دهد تا بتوانید تحقیقات سهام خود را مدیریت کنید، اما شما همچنان فقط یک نمودار در هر طرح دارید و می توانید همزمان فقط از یک دستگاه استفاده کنید. هزینه اشتراک این نوع از برنامه 9.95 دلار در ماه است.

 

 

نوع دیگر حساب حرفه ای، به شما ده هشدار و پنج شاخص در هر نمودار می دهد اما دسترسی منظم به خدمات مشتری یا اعلان های پیامکی را ندارد. با این وجود، شما یک تجربه بدون تبلیغات و دسترسی به جامعه رسانه های اجتماعی دریافت می کنید.

اگر خرید عضویت ماه به ماه را انتخاب کنید، ماهیانه 14.95 دلار پرداخت خواهید کرد. اگر اشتراک یک ساله می خواهید، هزینه آن 155.40 دلار است و برای اشتراک دو ساله، هر 24 ماه 238.80 دلار پرداخت خواهید کرد.

در نوع حساب Pro +  تریدینگ ویو ، قیمت گذاری افزایش یافته و خدمات سریع مشتری و هشدارهای بیشتری را به شما می افزاید و به شما امکان می دهد تا حداکثر از چهار طرح نمودار استفاده کنید، همزمان در دو دستگاه متصل شوید و حداکثر 10 طرح نمودار ذخیره کنید. با این وجود هنوز با این طرح قیمت گذاری اعلان پیامکی دریافت نمی کنید. برای این طرح ماهانه مبلغ 19.95 دلار و 24.95 دلار در ماه برای برنامه یک ساله و 19.95 دلار در ماه برای برنامه دو ساله پرداخت خواهید کرد.

طرح برتر به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های TradingView را می دهد. می توانید در هر طرح، هشت نمودار دریافت کنید، همزمان از پنج دستگاه استفاده کنید، 200 هشدار و 25 شاخص در هر نمودار تنظیم کنید و دسترسی نامحدود به الگوهای نشانگر، لیست تماشای پیشرفته و طرح های ذخیره شده نمودار داشته باشید. برچسب قیمت در اینجا 59.95 دلار در ماه ، 599.40 دلار برای اشتراک 12 ماهه و 958.80 دلار به مدت دو سال است.

شاخص ها و نمودارها

در نسخه رایگان می توانید هر بار در هر برگه یک نمودار باز کنید، در حالی که TradingView Premium حداکثر از 8 نمودار در هر برگ پشتیبانی می کند. کسانی که حداقل برای نسخه رایگان ثبت نام می کنند، می توانند نمودارهای خود را در هر طرح ذخیره کنند و از بین دوازده نوع نمودار مختلف یکی را انتخاب کنند.

بیش از 50 ابزار طراحی هوشمند در همه برنامه ها موجود است که شامل خطوط و روندها، اشکال هندسی، الگوها و حاشیه نویسی است. این ابزار طراحی تجزیه و تحلیل فنی است. TradingView به شما کمک می کند جنبه های فنی بازارها را بهتر درک کنید.

با TradingView ، فقط با چند کلیک ماوس می توانید این کار را انجام دهید. حتی نسخه رایگان به شما امکان می دهد از هشدارهای سمت سرور استفاده کنید. هر چه بیشتر برای اشتراک خود بپردازید، هشدارهای بیشتری را می توان تنظیم کرد.

یک ویژگی خوب این است که می توان آن هشدارها را بر اساس قیمت خاص یا حتی نشانگرها تنظیم کرد. در کل، شما از بین 12 شرایط مختلف هشدار انتخاب می کنید. از طریق پیامک، از طریق تلفن یا ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

Forex TradingView

در این برنامه یک قابلیت تریدینگ ویو وجود دارد که کاربران می توانند بازارهای فعلی فارکس را نمایش دهند. می توانید در زیر صفحه بازارها، گزینه ارزها را بیابید. بازارهای محبوب فارکس به بازرگانان و سرمایه گذاران ارائه می شود.

سوالات متداول

TradingView نمودارهای سهام در زمان حقیقی را ارائه می دهد که از نظر بصری جذاب هستند و می توانند با صدها شاخص فنی سفارشی شوند. TradingView همچنین یک سایت رسانه های اجتماعی است.

اعتبار یک شماره رتبه بندی است برای پیگیری اینکه کاربران فعال چگونه زمان و دانش خود را برای بهبود جامعه اختصاص می دهند. برای افزایش اعتبار خود، بیشتر فعال باشید، نظر دهید و ایده ها را منتشر کنید. می توانید با نظرات موافق یا مخالف باشید. اینها می تواند امتیازات را اضافه کند.

TradingView به شما امکان می دهد ایده های سرمایه گذاری را کشف کرده و استعدادهای خود را در معرض دید بازرگانان قرار دهید.

TradingView یک نرم افزار مبتنی بر ابر و شبکه اجتماعی است. اطلاعات اولیه نمودار  تحقیق و تجزیه و تحلیل با یک حساب رایگان در دسترس است. برای خرید تریدینگ ویو در سایر سطوح، می توانید از طریق صرافر اقدام کنید.

کارگزاری می تواند در بستر وب این برنامه پشتیبانی شود. بنابراین کاربران می توانند به حساب کارگزاری خود وارد شده و اطلاعات کارگزار را دریافت کرده و سفارشات را مستقیماً به کارگزار ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *