امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی بهترین رمز ارز ها

سرمایه گذاری یا تجارت در بیت کوین یا ارزهای رمزپایه می تواند در ابتدا نگران کننده باشد. برخی اوقات اخباری درباره کلاهبرداری و از دست دادن پول افراد به گوش می رسد. اگرچه این موضوع درست بوده و بسیاری از کلاهبرداری ها اتفاق افتاده است و همچنان نیزادامه دارد، اما سرمایه گذاری در ارز رمزپایه هرگز به این سادگی نبوده است. در چند سال گذشته پیشرفت های زیادی صورت گرفته است که تجارت رمزنگاری را ایمن و آسان کرده است. در این جا می خواهیم با معرفی بهترین رمز ارز ، به شما کمک کنیم تا بتوانید با دیدی باز و آگاهی کامل، در این مسیر وارد شده و فعالیت نمایید.

مهمترین نگرانی هنگام خرید و فروش بیت کوین یا سایر رمز ارزها، امنیت آن ها است. در صورتی که قصد خرید و نگهداری طولانی مدت رمز ارز را دارید یا می خواهید مرتباً تجارت کنید، رمز ارزهای معرفی شده در این جا، بهترین گزینه خواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعاتی کامل تر در این خصوص و دریافت مشاوره های لازم، با صرافر همراه باشید.

بهترین رمز ارز های موجود در بازار

بیش از یک دهه است که Satoshi Nakamoto ، Bitcoin اولین و محبوب ترین شکل رمز ارز در جهان را ایجاد کرده است. علی رغم شهرت بیت کوین، اما این ارز دیجیتال، حرف آخر ارز رمزنگاری شده نیست. امروزه مبتکران زیادی ظهور کرده اند و بیش از 7000 ارز رمزپایه در بازار به وجود آمده است.

با وجود طیف گسترده ای از رمز ارزها، سرمایه گذاران چطور می توانند دریابند که بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری کدام یک است؟ محبوب ترین ارزهای رمزپایه ای که در سرتاسر جهان استفاده می شود تا ارزهای دیجیتالی کمتر شناخته شده ای که ممکن است هرگز نشنیده باشید، در حال فعالیت در سرتاسر دنیا هستند. ما در این جا به معرفی هفت مورد از بهترین رمز ارز برای خرید در سال 2020 پرداخته ایم.

بیت کوین (BTC)

از زمان استخراج اولین بیت کوین در ژانویه 2009 ، این رمز ارز توانسته است بر بازار مسلط شود. اما این بدان معنی نیست که همیشه مسیری یکنواخت و متعادل وجود داشته است. قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 نزدیک به 20 هزار دلار و به بالاترین سطح رسید و در پایان همان سال به 3،234 دلار تغییر یافت.

 با این وجود، از آن زمان به بعد، بیت کوین با بازگشت مجدد قیمت ها به بیش از 10 هزار دلار، دارای سوددهی بالایی است و با افزایش بیش از 200 میلیارد دلار ، بیش از 57 درصد از بازار ارزهای رمزپایه را در اختیار دارد. بیت کوین سهم انعطاف پذیری دارد و شهرت و ایمن بودن آن باعث استقبال جهانی می شود که رقبای کمتر شناخته شده آن را ندارند. از همین روست که می توان آن را بهترین رمز ارز برای خرید سرمایه گذاران جدید دانست.

بیت کوین کش (BCH)

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین با فناوری بلاکچین همراه است که اطلاعات مربوط به معاملات رمزنگاری را در داخل بلوک داده ای ذخیره می کند که می تواند حاوی یک مگابایت داده باشد. با محبوبیت بیشتر رمز ارز، این بلوک های داده پر می شوند و باعث کندی معاملات بیت کوین و افزایش کارمزد معاملات می شوند.

برخی از توسعه دهندگان بیت کوین راه حلی را پیشنهاد کردند که به طور موثر میزان داده های مورد نیاز در هر بلوک را کاهش می دهد، اما برخی دیگر معتقد بودند که این یکپارچگی ارز رمزنگاری شده را به خطر می اندازد. بنابراین آنها نسخه خود را از بیت کوین در آگوست 2017 ایجاد کردند و آن را Bitcoin Cash نامیدند.

بیت کوین کش بلوکی دارد که می تواند 8 مگابایت داده را ذخیره کند و امکان معاملات سریع تر و مکرر با کارمزد کمتر را فراهم می کند. از رمز ارز، ممکن است جدیدتر بوده و محبوبیت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد، اما مقیاس پذیری آن به این معنی است که پتانسیل خارق العاده ای برای رشد دارد و آن را در لیست بهترین رمز ارز قرار می دهد.

(Litecoin (LTC

شاید ارزهای رمزنگاری شده برای کسانی که از فناوری سر در نمی آورند، مبهم و پیچیده به نظر می رسند، اما لایت کوین برای کمک به رفع آن ایجاد شده است. در واقع، چارلی لی، تصمیم گرفت تا نسخه lite بیت کوین را ایجاد کند و ارز رمزنگاری شده ای تولید کند که می تواند نقش نقره بیت کوین را بازی کند.

لی این کار را با Litecoin در سال 2011 انجام داد و ارز رمزنگاری شده ای ایجاد کرد و بهترین ویژگی های بیت کوین را به کار گرفت. به عنوان مثال، در حالی که تأیید معاملات بیت کوین حدود 10 دقیقه به طول می انجامد، معاملات لایت کوین بسیار سریع تر انجام می شوند و در کمتر از سه دقیقه طول می کشد.

 علاوه بر این، در حالی که سخت افزار تخصصی و قدرت محاسباتی خام قابل توجهی برای استخراج بیت کوین صرف می شود، Litecoin سیستم مورد نیاز بسیار کمتری دارد و رایانه های شخصی معمولی قادر به استخراج آن هستند. لایت کوین را می توان به عنوانی یکی از بهترین رمز ارز، سریع تر و آسان تر و ترکیبی قدرتمند برای کاربران و سرمایه گذاران دانست.

اتریوم (ETH)

یکی از اصلی ترین فلسفه هایی که در پشت ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد عدم تمرکز ارز است. Ethereum این مرحله را یک قدم جلوتر برد. به جای تمرکز پول، هدف Ethereum این است که اینترنت را با جایگزینی سرورها با یک سیستم گره ای در سراسر جهان، غیر متمرکز کند.

اتریوم یک بستر نرم افزاری مبتنی بر فناوری بلاکچین است که در آن کاربران می توانند ارز رمزنگاری شده ای به نام اتر را مبادله کنند. اتر با حدود 40 میلیارد دلار به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزپایه در جهان تبدیل شده است که پس از بیت کوین رتبه دوم را کسب می کند. اما نکته مهم و واقعی، خود پلتفرمی است که به عنوان میزبان سایر ارزهای رمزپایه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به عبارت دیگر، سرمایه گذاران از یکی از بهترین رمز ارز های بازار سود برده و از کاربردهای وسیع آن نیز بهره می گیرند.

(Binance (BNB

مانند اتریوم ، Binance Coin چیزی فراتر از ارز رمزنگاری شده است. در حقیقت، بینانس کوین در ابتدا در Ethereum میزبانی می شد تا اینکه مبادله غیرمتمرکز Binance یا DEX ، در سال 2017 آنلاین شد. Binance DEX یک پلتفرم بسیار شبیه اتریوم است که با یک ماموریت متفاوت، به صورت یک پلتفرم غیرمتمرکز ارائه شده است که در آن کاربران نه تنها می توانند سکه های Binance را خرید و فروش کنند، بلکه می توانند از BNB برای تبدیل ارزهای رمزپایه استفاده کنند.

این امر باعث شده است تا Binance DEX بزرگترین مبادله رمز ارز روی کره زمین تبدیل شده و به محبوبیت دارایی دیجیتال کمک نماید. از همه مهم تر ، Binance DEX به کاربرانی که هزینه معاملات را در بورس با BNB پرداخت می کنند، تخفیف می دهد. این یک استراتژی هوشمند است که کاربران را در سیستم عامل نگه می دارد و به رشد Binance Coin کمک می کند.

ترون (TRX)

درست در دوران آشفتگی شدید در صنعت ارزهای دیجیتال، فرصتی مناسب برای بنیانگذاران Tron ایجاد شد که تا به ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاکچین برای به اشتراک گذاشتن محتوا امیدوار شوند. در حالی که بسیاری از بزرگ ترین شرکت ها در جهان از جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران خود سود می برند، استفاده از Tron هیچ رد پایی از خود بر جای نمی گذارد.

در حالی که از کاربران محافظت می کند، ترون همچنین به سازندگان اجازه می دهد تا از محتوای خود به طور مستقیم از طریق Tronix که شکل ارز رمزنگاری شده Tron است، درآمدزایی کنند. این پلتفرم در چند سال گذشته به دلیل سیاست گذاری های بنیانگذار ترون، جاستین سان، به شهرت رسیده است. غیرقابل انکار است که ترون یک ایده بلند پروازانه است و این یک سرمایه گذاری عالی است.

در صورتی که تصمیم دارید بهترین رمز ارز را تهیه کرده و در این خصوص سرمایه گذاری نمایید، می توانید از خدمات Sarafer بهره بگیرید.

Chainlink

بستر اتریوم با قراردادهای هوشمند یا توافق نامه های دو طرف در یک شبکه بلاکچین با معامله ثبت شده در بلوک داده پیش بینی شده است. مشکل این است که این معاملات فقط در یک بستر مانند Ethereum امکان پذیر است و آنها برای اجرای قراردادهای هوشمند در صورت تحقق برخی شرایط به روشی برای جذب داده ها، به سیستم عامل نیاز دارند. راه حل ارائه دهندگان، oracles است.

در حالی که چندین سیستم عامل رمزنگاری برای بازیابی داده ها برای شبکه خود روش هایی ایجاد کرده اند، Chainlink با یک سیستم مشخص که داده ها را دقیق تضمین می کند، از اعتبار قراردادهای هوشمند که یک بار نیز با داده های اوراکل تأیید می شوند، با ارز رمزنگاری شده Chainlink پرداخت می شوند. این روش اعتماد را در سیستم عامل ایجاد می کند و محبوبیت روزافزون مالی غیرمتمرکز یا DeFi به وجود می آورد که کمک می کند تا Chainlink یک مدعی قدرتمند به عنوان بهترین رمز ارز باشد.

سوالات متداول

شاید لازم باشد بدانید که ارزهای دیجیتال و بلاکچین ها، در بازار مالی، جوان بوده و مراحل نخستین خود را می گذرانند. به نظر می آید در آینده ای نزدیک، بتوان کاربری های بیشتری را از آن ها شاهد بود. رمز ارزها در کل توسط هیچ مرجع نظارتی مانند دولت، بانک و یا موسسات مالی، کنترل نشده و قابل ردیابی نیستند. این گونه ارزها در فضای تجاری معامله شده که کاربران بدون هیچ محدودیت و وابستگی به مرکزی، به صورت مستقل معاملات خود را انجام می دهند.

رمز ارزها از فناوری غیر متمرکز بهره می گیرند و این امکان را برای کاربرانشان ایجاد می کنند که بتوانند با استفاده از یک روش مطمئن پرداخت داشته و ذخیره سازی پول را بدون هیچ وابستگی به سازمان یا بانکی انجام دهند. به طور معمول این ارزها روی بلاکچین اجرا شده و توسط یک فرآیند استخراج توسط ماینرها تولید خواهند شد. شما می توانید بهترین رمز ارز ها را از صرافی ها خرید کرده و با بهره گیری از کیف پول هایی که رمزنگاری شده است، از آن استفاده لازم را ببرید.

برای تولید و استخراج رمز ارز در تمامی دنیا، توسط رایانه های شبکه، تراکنش ها ضبط می شوند. تراکنش های ذخیره شده در بلاکچین ها ثبت می شود که از طریق آدرس ها این کار صورت می گیرد. بدین ترتیب هر یک از دو طرف، دارای یک آدرس خواهد بود.

شاید بتوان گفت تفاوت چندانی میان توکن و رمزارز نیست. توکن ها به طور معمول توسط توسعه دهندگان صادر شده و کاربران می توانند آن را خریداری کنند. هنگامی که با توکن ها تجارت صورت می گیرد، به یک رمزارز تبدیل می شوند.

رمز ارزها در حقیقت ارزهای رایانه ای می باشند که بر مبنای تایید تراکنش ها و حساب های شناخته شده به بلاکچین طراحی و تولید شده اند. ماینرها هنگامی که مسائل ریاضی را در این فرآیند استخراج، به خوبی و با موفقیت به اتمام برسانند، به عنوان پاداش سکه دریافت می کنند.

رمز ارزی که تولید شده است در کیف پول مطمئنی ذخیره سازی می شود تا شرایط برای هک کردن آن ها ایجاد نشود. می توان سکه ها را میان کیف پول ها جابجا نمود. معاملات صورت گرفته در بلاکچین متصل شده و در سیستم مورد تایید قرار می گیرد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که سکه ها به صورت نامحدود تولید نمی شوند سرعت تولید آن ها متفاوت است. به طوری که تولید اولیه آن ها سریع تر بوده و به مرور زمان سرعت کمتری خواهد داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که بازار رمز ارز ها دچار نوسانات غیر قابل پیش بینی است و تنها برخی از پیش بینی ها می تواند دقیق از آب درآید. بهتر است اگر این کار را تازه شروع کرده اید، با دانش کافی و عاقلانه اقدام به سرمایه گذاری نمایید. در صورتی که سرمایه گذاری ها طولانی مدت می تواند انتخاب بهتر و کم ریسک تری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *