امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معیارهای انتخاب بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال

هنگامی که بیت کوین برای اولین بار در سال 2009 به عنوان جایگزینی بالقوه برای ارزهای دولتی اختراع شد، تعداد کمی از مردم فکر می کردند که دوام آن ادامه خواهد داشت. اما با افزایش قیمت بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده دیگر، افراد علاقه مند بیشتری به این فکر می کنند که معیارهای انتخاب بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال را بیابند، تا بتوانند از بیت کوین و دیگر رمز ارز ها سود بگیرند.

لازم به ذکر است که برای استفاده از بیت کوین و ارزهای رمزپایه دو روش دارید، می توانید آن ها را معامله کرده و یا آن ها را استخراج نمایید. شاید افراد زیادی باشند که با مفهوم خرید، فروش و معاملات سرمایه گذاری و ارزهایی مانند سهام و مبادلات خارجی آشنا هستند، اما ممکن است آگاه نباشند که می توانند بیت کوین شخصی خود را ایجاد کنند. چنانچه در خصوص انتخاب بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با صرافر همراه باشید.

استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال دارای دو قسمت اساسی است که شامل بخش سخت افزار و نرم افزار استخراج می شود. نرم افزار رمز ارز، یک رابط است که شما برای برقراری ارتباط بین سخت افزاری که استفاده می کنید و بلاکچین ارز دیجیتال از آن استفاده می کنید.  شما به نرم افزار کیف پول رمز ارز نیاز دارید تا بتواند ارزهای رمز نگاری شده خود را در امنیت نگهداری کرده و یا آن ها استفاده کنید.

همچنین لازم است که بخشی از یک سیستم عامل تجارت ارز دیجیتال باشید. سیستم عامل های بیت کوین یا مبادلاتی مانند Local Bitcoin و Kraken به شما امکان خرید، فروش و تجارت بیت کوین را می دهند. اینها در ترکیب با کیف پول کار می کنند تا بتوانید از فعالیت های استخراج خود ارزش نقدی دریافت کنید.

قبل از خرید یک نرم افزار استخراج ، حتماً تحقیق خود را انجام دهید تا بدانید که چه نوع سخت افزار فیزیکی را می خواهید و کدام دستگاه ماینر ارز دیجیتال را انتخاب می کنید و سپس در نرم افزار استخراج انتخاب درستی داشته باشید.

معیارهای انتخاب بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال

در زیر، معیارهای انتخابی را که یک ماینر قبل از انتخاب استخر استخراج باید داشته باشد، بررسی می کنیم.

1. سازگاری زیرساخت ها

با توجه به اینکه صدها دستگاه استخراج از قبل در بازار موجود است و هر روز دستگاه های پیشرفته جدید به فروشگاه ها وارد می شوند، مهم است که بررسی کنید آیا دستگاه ماینر ارز دیجیتال که استفاده می کنید با نیازهای استخر سازگار است. به عنوان مثال ، Slushpool ، یکی از قدیمی ترین استخرهای استخراج است که به وضوح توصیه می کند که از CPU ، GPU یا ماینینگ مبتنی بر گوشی های هوشمند بیت کوین استفاده نکنید.

به همین ترتیب، یک استخر ممکن است از همه بسته های نرم افزاری استخراج پشتیبانی نکند و یک استخراج کننده ممکن است نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشد که با استخر سازگار باشد. همچنین ممکن است برخی از استخرها حداقل سرعت اتصال شبکه به سرور استخر را از طریق دستگاه ماینر ارز دیجیتال داشته باشند و این ممکن است نیاز به سرعت اینترنت موجود برای استخراج کننده داشته باشد.

2. مکانیسم تعیین تکلیف

استخرهای استخراج از روش های مختلفی برای تعیین کار به استخراج کنندگان استفاده می کنند. به عنوان مثال استخر A دارای استخراج کنندگان قوی تر و استخر B دارای استخراج کنندگان نسبتاً ضعیف تر است. یک الگوریتم استخر در حال اجرا روی سرور استخر باید به اندازه کافی کارآمد باشد که وظایف استخراج را به طور مساوی در آن زیر گروه ها توزیع کند.

یک روش معمول اختصاص دادن وظایف دشوارتر به استخر قوی تر و کارهای راحت تر به استخر ضعیف تر است که امکان یکنواختی را در فرکانس ارتباطی برای استخراج کنندگان متفاوتی که ظرفیت های مختلفی در شبکه دارند فراهم کند.

به عنوان مثال، از الگوریتمی با طراحی خاص به نام Vardiff استفاده می شود که وظایف دشوارتری را به ماینرهای قوی تر و کارهای کمتری را به دستگاه ماینر ارز دیجیتال با توان کمتر اختصاص می دهد، در نتیجه فرکانس ارتباطی نسبتاً یکنواخت را ایجاد می کند.

همچنین این امکان را برای جریان متعادل داده های هش به سرور استخر فراهم می کند تا اندازه گیری صحیح میزان هش تولید شده توسط استخراج کننده را تضمین کرده و هر استخراج کننده شانس مناسبی برای دریافت پاداش داشته باشد.

3. شفافیت استخر توسط اپراتور

تعهداتی برای متصدی استخر استخراج وجود دارد که باید به منظور اطمینان از شفافیت در بین اعضای استخر، منصفانه انجام شود. به عنوان مثال، تشخیص آن که نرخ هش اعلام شده در سطح استخر عادلانه است یا اینکه اپراتورهای استخر دستگاه ماینر ارز دیجیتال شرکت کننده را با ذکر پرداخت های کمتر، گمراه می کنند.

به طور کلی، استخرهای استخراج اقدامات مختلفی را ارائه می دهند، مانند ارائه یک داشبورد به استخراج کنندگان که در جهت ایجاد شفافیت مورد نیاز می باشد. ماینرها باید به دنبال چنین شفافیت داده ای باشند و به استخرهایی بپیوندند که به روشی شفاف کار می کنند.

4.آستانه و فرکانس پرداخت

اگر دستگاه ماینر ارز دیجیتال ارزان قیمت دارید، باید از استخرهایی که آستانه بالاتری برای پرداخت ندارند، خودداری کنید. خروجی محاسباتی کمتر خواهد بود و منجر به درآمد کمتری می شود و ممکن است برای رسیدن به آستانه برای دریافت پول بیشتر زمان زیادی را منتظر بمانید.

5.پایداری و استحکام استخر

عامل مهم دیگری که باید قبل از عضویت در استخر مورد توجه قرار گیرد، ارزیابی امنیت آن است. آیا استخر یک اتصال ایمن ارائه می دهد؟آیا در برابر حملات DDoS ، که با افزایش فعالیت استخر معمول شده است، آسیب پذیر است؟ اگر توسط هکرها مورد حمله قرار گیرد، استخر استخراج می تواند در برابر حمله مقاومت کرده و آن را لغو کند؟

6.ساختار هزینه استخر

در کنار استخرهایی که برای استفاده از خدمات استخراج، هزینه اسمی از شرکت کنندگان دریافت می کنند، استخرهایی نیز وجود دارند که به هیچ وجه هزینه ای دریافت نمی کنند. با این حال، دارندگان دستگاه ماینر ارز دیجیتال، باید به ساختار هزینه و فرمول ریاضی پرداخت، که ممکن است هزینه های دیگری را نیز شامل شود، توجه کنند.

بهترین سخت افزارهای استخراج ارز دیجیتال

استخراج رمز ارز می تواند سودآوری بالایی داشته باشد، اما این امر به دستگاه ماینر ارز دیجیتال کم مصرف و درک عمیقی از اصول فناوری بلاکچین نیاز دارد. برای استخراج بیت کوین، به سخت افزار تخصصی به نام دستگاه های مدار ویژه برنامه یا ASIC نیاز دارید.

امروزه ASIC های مختلفی در بازار وجود دارد. این دستگاه ها از طریق رقابت استخراج رمز ارز ،  تکامل یافته اند. بلاکچین ارز دیجیتال، از مقدار زیادی قدرت پردازشی برای حل مشکلات ریاضی بسیار پیچیده و امنیت شبکه خود استفاده می کند و سخت افزار را به تدریج قدرتمندتر می کند.

دستگاه های استخراج رمز ارز، در ابتدا می توانند هزینه نسبتاً کمی داشته باشند، در حالی که استخراج کنندگان با کارایی بالا می توانند هزینه ای بیش از 10،000 دلار داشته باشند. هنگام ارزیابی سخت افزار ASIC با هدف استخراج ارز رمزنگاری شده، باید قدرت سخت افزار را در مقابل میزان نیروگاهی که می گیرد، همراه با هزینه برق در منطقه خود بسنجید. در این خصوص می توانید با کارشناسان مجرب Sarafer همراه باشید.

نکات مهم هنگام انتخاب بهترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال

نیاز به سخت افزار با قدرت هش بالا و سرعتی که دستگاه ماینر ارز دیجیتال کار می کند، منجر به ایجاد سخت افزار اختصاصی ASIC شد. ماهیت بسیار تخصصی سخت افزار ASIC به استخراج کنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از برق کمتری سریع تر استخراج کنند.

سخت افزار ASIC اکنون برای استخراج کنندگان رمز ارز ضروری است. هنگام انتخاب بهترین سخت افزار استخراج ، سه فاکتور اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

قیمت : این موضوع براساس کارایی عملیاتی، دوام و قدرت محاسباتی متفاوت است. به عنوان یک قاعده، سخت افزار ارزان تر بازده کم و سودآوری کمتری خواهد داشت. هزینه سخت افزار استخراج باید در هر تجزیه و تحلیل سودآوری لحاظ شود و طول عمر سخت افزار مورد توجه قرار می گیرد.

بهره وری : دستگاه ماینر ارز دیجیتال، اساساً برای تبدیل برق به BTC طراحی شده است. بهترین کار برای شروع تمرکز بر بهره وری انرژی است.

نرخ هش : نرخ هش  نرخی است که در آن سخت افزار استخراج،  قادر به انجام عملیات ریاضی فشرده است. به زبان ساده، هرچه میزان هش سخت افزار بیشتر باشد، احتمال اینکه استخراج کننده یا استخر استخراجی که سخت افزار برای آن کار می کند، مساله بعدی بلاکچین را حل کند، بیشتر است. به طور معمول، سخت افزارهای با نرخ هش بالاتر گران تر هستند.

بهترین ASIC ها برای استخراج ارز دیجیتال

Bitmain AntMiner S5

Bitmain Antminer S5 آخرین پیشنهاد تولید کننده ASIC نیست، اما با این وجود، کارایی خوبی را ارائه می دهد. برخلاف مدل های بعدی مانند S7 و S9 ، AntMiner S5 که با ولتاژ پایین تر 115 ولت کار می کند و به طور متوسط ​​560 وات ترسیم می کند.

کمبود انرژی مورد نیاز S5 ، آن را به عنوان یک سطح ایده آل استخراج معرفی می کند که قادر به ارائه کارایی عملیاتی چشمگیر است. S5 تقریباً به ازای هر 0.51 وات سرعت هش 1GH / s تولید می کند که برابر با 0.51J / GH است.

دستگاه ماینر ارز دیجیتال S5، برای استخراج کنندگان مبتدی و در سطح خانگی  مناسب است و دارای وزن کمتر از 2.5 کیلوگرم است.

Bitmain AntMiner S7

Bitmain AntMiner S7 یکی دیگر از مدل های قدیمی Bitmain است که از واحدهای ASIC بسیار محبوب است که امروزه یکی از محبوب ترین دستگاه های آنلاین است. S7 با مصرف برق کمتر از S5 ، در سراسر مزارع استخراج گسترده شده است و در صورت استفاده در ترکیب با یک منبع تغذیه قوی مانند 1600 وات APW3 ، از قابلیت سازگاری چشمگیری برخوردار است.

در حالی که S7 سود قابل قبولی بسته به قیمت برق دارد، اما بازده واحد به منبع تغذیه مصرفی و به دمای محیط بستگی دارد. S7 به ویژه در محیط های گرم تر از 27 درجه سانتیگراد حساس است. به طور کلی، S7 به عنوان دستگاه ماینر ارز دیجیتال، در آب و هوای خنک تر بسیار مناسب است، زیرا هزینه های خنک کننده می تواند به میزان قابل توجهی به سوددهی در مناطق گرم تبدیل شود.

Bitmain AntMiner S9

Bitmain AntMiner که به عنوان کارآمدترین و قدرتمندترین استخراج کننده در بازار شناخته می شود، نرخ هش بسیار چشمگیر  14TH / s را در یک تساوی بسیار کم قدرت به دستگاه ماینر ارز دیجیتال ارائه می دهد.

قدرت هش بالای S9 توسط یک تابلوی سه تایی تحویل داده می شود. این دستگاه ماینر،  دو برابر کارآیی S7 با 0.1 ژول در هر گیگاگاش را دارا بوده  و فقط 300 وات بیشتر از مدل قبلی است. از نکات مهم S9 می توان به صدای عملیاتی بلند  آن اشاره کرد که در این حالت برای برنامه های خانگی نامناسب است.

AntMiner T9

AntMiner T9 که در آگوست 2017 منتشر شد، همچنان یکی از قدرتمندترین واحدهای ASIC موجود در بازار است و همچنین یکی از گران ترین دستگاه ها می باشد. T9 از نظر عملکرد و کارایی اغلب با S9 مقایسه می شود اما شامل برخی پیشرفت های قابل توجه در کیفیت تراشه است که ثبات سخت افزار را افزایش می دهد. در زمان تجزیه و تحلیل سودآوری بر اساس عملکرد، T9 را در زیر S9 قرار می دهند.

AvalonMiner 741

این دستگاه ماینر ارز دیجیتال، که در آوریل 2017 منتشر شد، نسبت به مدل قبلی Avalon 721 ، یکپارچه سازی یک طراحی خنک کننده جدید و یک چیپ ست قوی تر دارد که یک پیشرفت قابل توجه است.

Avalon 741 با 88 تراشه و مکانیزم خنک کننده جدید همراه است که در کنار هیت سینک های دوتایی نصب شده در اطراف PCB ، کارایی جریان هوا را در دستگاه افزایش می دهد. این ماینر  میزان هش  TH / s 7.3 را ارائه می دهد که  بسیار کارآمدتر از سایر واحدهای ASIC در یک محدوده قیمتی می باشد.

Bitmain AntMiner L3 +

Bitmain’s L3 + یکی از محبوب ترین دستگاه ماینر ارز دیجیتال در جهان برای استخراج کنندگان Scrypt است و صرفاً در استخراج این الگوریتم خاص متمرکز است. L3 + بر اساس تراشه BM1485 ساخته شده است که پیشرفت قابل توجهی را نسبت به چیپ ست مورد استفاده در مدل قبلی L3 ایجاد می کند.

L3 میزان هش  504MH / s را با مصرف برق 800W فراهم می کند. اجرای هش بالاتر با L3 + منجر به کشش زیاد برق می شود، اما پایین آمدن قیمت دستگاه در مقایسه با مدل های گران تر مانند Innosilicon LTCMaster باعث می شود L3 + بهترین استخراج کننده برای Scrypt باشد.

سوالات متداول

یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده دستگاه ماینر در دنیا، بیت مین است. البته کمپانی های موفق دیگری همچون whatsminer ، ebang یا innosilicon نیز دستگاه ماینر ارز دیجیتال را تولید و عرضه کرده اند.

در دستگاه های ماینر، میزان مصرف اینترنت بسیار کم است. استفاده از سرعت 2 مگ می تواند برای ماینر مناسب باشد.

استفاده از رایانه برای اتصال اولیه و راه اندازی نیاز است و پس از آن می توانید فرآیند را با موبایل خود نظارت کنید.

هزینه های برق با توجه به تعرفه های تجاری، خانگی، صنعتی یا کشاورزی دارای تفاوت های معینی است.

به طور معمول می توان در منزل یک دستگاه ماینر ارز دیجیتال را راه اندازی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *