امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بررسی شبکه BEP-2 و کاربرد آن

شبکه BEP-2 یک استاندارد فنی برای صدور و اجرای توکن در Binance Chain است. این شبکه مجموعه قوانینی را تعریف می کند که نشانه ها برای عملکرد در این اکوسیستم، باید از آنها پیروی کنند. می توان گفت استاندارد قابل مقایسه برای صدور توکن در بلاکچین اتریوم ، ERC-20 است.

BEP-2 یک نرم افزار نیست، بلکه مجموعه ای از مشخصات فنی است. این قوانین اطمینان می دهد که نشانه های موجود در اکوسیستم Binance Chain می توانند به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. توکن های BEP-2 این قابلیت را دارند که طیف وسیعی از دارایی های دیجیتال و کالاهای قابل تجارت را نشان دهند. این شبکه تضمین می کند که همه آنها می توانند به راحتی با یکدیگر و اکوسیستم اطراف ترکیب شوند.

شبکه BEP-2 همچنین برخی از اساسی ترین ویژگی های توکن های صادر شده روی Binance Chain را تعریف می کند و درعین حال، نشانه های مختلفی همچنان برای موارد استفاده خاصی که برای آنها ایجاد شده اند، پیاده سازی های مختلفی خواهند داشت. لازم به توضیح است که ایجاد استانداردی از این دست، میزان تلاش مورد نیاز توسعه دهندگان برای صدور رمز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

در نهایت می توان گفت، BEP-2 یک مجموعه مشترک از قوانین برای مدیریت رمزها در Binance Chain است و مشخص می کند که چه اطلاعاتی رمز را در Binance Chain ایجاد می کند و چه اعمالی را می توان با یک رمز در Binance Chain انجام داد.

عملکرد شبکه BEP-2

دارایی بومیBinance Chain ،  BNB است که برای پرداخت هزینه ها استفاده می شود. این بدان معناست که هنگامی که می خواهید نشانه های BEP-2 خود را منتقل کنید، باید مقدار کمی BNB نیز در کیف پول خود داشته باشید. همچنین توکن های شبکه BEP-2 را می توان در Binance DEX معامله کرد، یک صرافی غیرمتمرکز که در بالای Binance Chain در حال اجرا می باشد.

شما می توانید نشانه های BEP-2 را در کیف پول های مختلف ذخیره کنید. اگر دوست دارید از کیف پول موبایل استفاده کنید، Trust Wallet گزینه بسیار خوبی است ، اما بسیاری از کیف پول های نرم افزاری دیگر از شبکه BEP-2  پشتیبانی می کنند. BEP-2 همچنین توسط کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano X ، Ledger Nano S ، Trezor Model T یا Coolwallet S نیز پشتیبانی می شود.

چشم انداز زنجیره ای Binance

Binance تقریباً از زمان آغاز فعالیت خود یکی از برترین مبادلات رمزنگاری در جهان بوده است. جای تعجب نیست که ، مدیرعامل Binance ، Changpeng Zhao ، سریعاً به هدف خود برای تبدیل شدن به وب سایت مبادلات در طی یک سال رسید و اهداف خود را در برنامه های بزرگتری قرار داد.

با راه اندازی موفقیت آمیز شبکه اصلی Binance Chain در 18 آوریل 2019 ، این شبکه مبادلات، اهداف خود را به جهانیان جهت هدایت Binance برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین موسسات غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین در جهان اعلام کرد.

این یک مبادله متمرکز است که به شما امکان می دهد بیش از 100 ارز رمزپایه را با سرعت فوق العاده بالا (1.400.000 سفارش در یک ثانیه) و نقدینگی قابل تأیید بی سابقه تجارت کنید. انجام چنین کاری در چارچوب ساختار تبادل غیرمتمرکز کاملاً کار دیگر و فوق العاده ای است.

اکنون، زیرساخت جدید بلاکچین برای عملکرد، نقدینگی و سهولت استفاده ساخته شده است.  این زنجیره در ساختار اولیه غیر متمرکز نبوده و قابلیت همکاری ندارد. اما فناوری قدرتمند، به آن امکان می دهد تا در یک بازه زمانی مناسب به این اهداف دست یابد. Binance Chain یک نمونه کامل از بلاکچین مورد خاص است که ایجاد یکپارچه دارایی دیجیتال را در یک بازار مبادله جایگزین و به طور فزاینده غیرمتمرکز امکان پذیر می کند.

مزایای پروتکل شبکه BEP-2

برای انتقال مقدار در Binance Chain ، توکن ها باید با Binance Chain Evolution Proposal 2 (BEP-2) سازگار باشند. BEP-2 مجموعه ای از قوانین و معیارهای از پیش تعریف شده مدیریت رمز برای اجرای دارایی های زنجیره ای در Binance Chain است.

هر روزه، پروژه ها انتقال توکن یا بخشی از منبع توکن خود را به BEP-2 از شبکه اصلی ، ERC-20 یا NEP-5 (پروتکل رمز اصلی در بلاکچین عمومی NEO) اعلام می کنند. حتی بیت کوین نیز نسخه تابعی از BEP-2 را منتشر کرد که می تواند از سرعت، امنیت و کارایی معاملاتی این بستر جدید بلاکچین بهره مند شود. انواع سکه های ثابت مانند TrueUSD و Stably تجارت خود را وارد این زنجیره کرده اند. اکنون 133 دارایی در Binance Chain ذکر شده است.

توصیه می شود هر زمان که وجهی را به هر صرافی یا خدماتی ارسال می کنید ، یک معامله آزمایشی کوچک ارسال کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها با خیال راحت به آدرس تعیین شده می رسند. در این خصوص می توانید از کارشناسان صرافر راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در صرافی Sarafer شما می توانید در خصوص مبادله ارزهای دیجیتال مشاوره های لازم را دریافت کرده و برای سرمایه گذاری در این صنعت، از طریق صرافر اقدام نمایید.

جایگزینی مناسب در دنیای ارزهای رمزنگاری

Binance Chain از ترکیبی از (Proof-of-Stake (DPos و Practical Byzanine Fault Tolerance (Pbft) برای تعیین اینکه چه کسی می تواند هر بلوک را در Binance Chain استخراج کند، استفاده می نماید. این مکانیسم حاکمیت، جایگزینی برای سازوکار Proof-of-work پر انرژی است که توسط بیت کوین استفاده می شود. بسیاری از توسعه دهندگان بلاکچین معتقدند که این الگوریتم اجماع Tendermint بسیاری از نکات منفی را که بیشتر روش های مبتنی بر بلاکچین برای تعیین حالت توزیع شده حذف می کند.

به عنوان مثال بیت کوین کند است و در مقیاس بندی مشکل دارد و از سویی دیگر و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، EOS تمایل به ایجاد کابل های شخصی دارد. در pBFT ، لازم نیست که همه گره های شبکه برای تایید یک تراکنش اتفاق نظر داشته باشند و این به طور قابل توجهی شدت محاسبات را کاهش می دهد.

لازم به ذکر است که شبکه BEP-2 به پروتکل استاندارد قدیمی ERC-20 اجازه می دهد تا پول خود را جمع آوری کند. این روزها بسیاری از هیاهوها در مورد بلاکچین به برنامه های تعریف شده  مالی غیرمتمرکز مانند MakerDAO و Celsius مربوط می شوند.

با پشتیبانی جدیدی از فناوری قوی مانندTendermint Core ، Cosmos SDK و پروتکل ارتباطات بین Blockchain (IBC) ، توکن های BEP-2 ممکن است یک گزینه جایگزین رمزگذاری بهتر باشد.

انتقال در شبکه BEP-2

به عنوان یک توسعه دهنده، می توانید رمز BEP-2 خود را در Binance راه اندازی کنید. این راهنما نحوه ساخت DApp ساده را نشان می دهد که نشانه های شبکه BEP-2 را منتقل می کند. به عنوان پیش نیاز، شما به Node.js 10 یا بالاتر احتیاج دارید، توصیه می شود v10.15.3 را انتخاب کنید. برای بررسی اینکه Node.js در رایانه شما نصب شده است، یک ترمینال را خاموش کنید و دستور گره –v  را تایپ کنید. اگر Node.js از قبل نصب شده باشد، چیزی مانند نسخه 10.15.3 را مشاهده خواهید کرد.

اگر Node.js نصب نشده است یا نسخه قدیمی تری را اجرا می کنید، لازم است آن را نصب نمایید. برای ایجاد یک حساب کاربری در Binance ، دستورالعمل های موجود در صفحه Binance Register را دنبال کنید. صدور رمز جدید در Binance TestNet مستلزم پرداخت هزینه 500 نشانه TestNet BNB است.

 بنابراین، قبل از حرکت به جلو، باید حداقل 500 TestNet BNB را دنبال کنید، به صفحه Binance Create New Wallet بروید و کیف پول Binance TestNet ایجاد کرده و فراموش نکنید که اطلاعات را در جایی امن ذخیره کنید.

به صفحه Unlock Page بروید و کیف پول را باز کنید. این صفحه اصلی Binance DEX را به شما می دهد. حساب خود را از نوار بالای فهرست انتخاب کرده و آدرس خود را کپی کنید. بعد، آن را در یک سند جدید جایگذاری کنید.

خارج از مبحث شبکه BEP-2 ، هر زمان که از کیف پول انتقالی را انجام می دهید، لطفاً مطمئن شوید که این کار را با استفاده از بلاکچین بومی انجام می دهید ، به عنوان مثال، BTC فقط با استفاده از بلاکچین BTC ارسال می شود و نشانه های ETH و ERC20 فقط باید با استفاده از بلاکچین Ethereum ارسال شده باشد.

ویژگی های BEP-2 Bitcoin

سفارشات خرید بزرگ در معاملات Binance با گسترش قیمت حدود 0.1٪ حفظ شده است. این روشی را برای هرکسی فراهم می کند تا بتواند دارایی خود را از رمز علامت گذاری شده به سکه بومی تبدیل کند. اگر این سفارش خرید پر شود، در حالی که مقدار مساوی وجوه از آدرس ذخیره به Binance واریز می شود، سفارش جدیدی ثبت می شود.

مجموع سفارش خرید و وجوه موجود در آدرس ذخیره منتشر شده، بیشتر از کل عرضه توکن متصل خواهد بود که از نظر تئوری 100٪ پشتوانه را تضمین می کند. بدین ترتیب، شبکه و اعضای جامعه آن از مزایای نقدینگی اضافی، یک جفت معاملاتی دیگر و امنیت و استقلال بیشتر بر دارایی های خود از طریق شبکه BEP-2 بهره مند خواهند شد.

تفاوت بین BEP-2 و ERC-20

رمز ERC-20 با نسبت 1: 1 با رمز BEP-2 پیوند می خورد. در کل 10 میلیارد نشانه به طور همزمان در هر دو زنجیره در هر زمان وجود خواهد داشت. در حال حاضر، یک پل دو طرفه بین رمز ERC-20 و BEP-2  اجرا شده است. این پل قبل از فهرست بندی پویا خواهد بود و Matic مقدار مشخصی از نشانه ها را برای نقدینگی اولیه منتقل خواهد کرد.

آیا Coinbase از Binance Chain (BEP-2) پشتیبانی می کند؟

Coinbase در حال حاضر از (Binance Chain (BEP-2 پشتیبانی نمی کند. زیرا این یک بلاکچین جداگانه است که با سیستم عامل Coinbase یکپارچه نیست. شبکه BEP-2 زنجیره بلوکی است که توسط Binance به طور خاص برای مشتریان خود ایجاد شده است تا دارایی های خود را سریع تر ارسال کنند. بنابراین توجه داشته باشید که هرگونه واریزی که از Binance Chain به حساب Coinbase ارسال شود، واریز نمی شود و وجوه شما از بین می رود. توصیه می شود در این خصوص با کارشناسان مجرب صرافر مشورت نمایید.

کیف پول BEP2

در اینجا لیستی از برخی کیف پول های سازگار با BEP-2 ارائه شده است. Ledger Nano گزینه مناسبی به عنوان کیف پول سخت افزاری است که همیشه از ایمن ترین راه حل ها می باشد. Trustwallet نیز کیف پول موبایلی است که برای iOS و Android طراحی شده است. همچنین کیف پول رسمی Binance نیز می باشد.

کیف پول Enjin نیز از دیگر کیف پول های موبایلی است که با دستگاه های iOS و Android سازگار بوده و برای آن ها طراحی شده است. همچنین Binance DEX Wallet که به عنوان یک کیف پول بومی وب سایت Binance DEX است و یک رابط امن و مبتنی بر بلاکچین می باشد که به کاربران امکان می دهد کلیدهای شخصی خود را کنترل کنند.

شما می توانید برای دریافت آموزش نحوه راه اندازی این کیف پول های شبکه BEP-2 ، با صرافر تماس بگیرید. این مجموعه با بهره گیری از ساختار ارزی و مبادلاتی گسترده در سرتاسر دنیا، موفق به راه اندازی دفاتری مدیریتی خود در دیگر کشورها، همچون روسیه، آلمان، مالزی و ترکیه نموده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان خدمات ارزی مناسبی را در زمانی کوتاه و خارج از تحریم ها انجام داد.

سوالات متداول

 اگر Etherscan هنگام انتخاب پیوند Block Explorer در صفحه تأیید ارسال باز شود، این یک رمز پشتیبانی شده Ethereum ERC20 است.

شبکه BEP-2 مجموعه ای از قوانین و ضوابط از پیش تعریف شده مدیریت است که برای راه اندازی دارایی های زنجیره ای در Binance Chain اجرا می شود.

BEP2 و ERC20 هر دو دارای رمزی یکسان اما در یک بلاکچین متفاوت هستند.

این کیف پول بومی وب سایت Binance DEX است و یک رابط امن و مبتنی بر بلاکچین محسوب می شود و کاربران می توانند از طریق آن کلیدهای شخصی خود را کنترل کنند.

افزونه Binance Chain Wallet را نصب کرده و نشانه های TWT BEP2 را آماده کنید. سپس آدرس زنجیره هوشمند Binance را دریافت کرده و نشانه ها را ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *