امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بررسی شبکه TRC20 و کاربرد آن

شبکهTRC20  به عنوان استاندارد توکن مبتنی بر اجرای قرارداد هوشمند، هنگام استفاده از شبکه TRON برای صدور رمز است و کاملاً با Ethereum’s ERC20 سازگار است. لازم به ذکر است که برای ایجاد توکن TRC20 به یک آدرس TRON با قرارداد هوشمند نیاز است.

یک رمز TRC20 در صرافی ها و در بازار قابل معامله است، می تواند در بازار ICO و یا در DApps به عنوان روش پرداخت و برای توسعه پروژه ها توسط یک شرکت ارائه شود. به نشانه های TRC20 نمی توان از طریق API دسترسی پیدا کرد و برای انتقال API و سپرده های ساخته شده توسط کاربران، هزینه های پهنای باند را دارد.

لازم به ذکر است که از نشانه های TRC20 می توان برای تسهیل معاملات مشروط و فوری استفاده کرد. سیستم توزیع پاداش بر اساس اولین سرویس دهی عمل می کند و از سطح انرژی و ظرفیت پهنای باند بالاتری نسبت به TRC10 برخوردار است.

ویژگی های مشترک نشانه های TRC20

برای نشانه های شبکه TRC20 ، می توان مشخصات مشترکی را منظور کرد که در اینجا به نکات مهمی در این خصوص اشاره می کنیم. در این شبکه، پرداخت ها از طریق شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا پردازش ایمن می شوند. همچنین امکان تعویض رمزها و استفاده از خدمات DApps را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که دارندگان رمز می توانند بدون محدودیت از داده ها استفاده کنند و کلیه معاملات انجام شده در سیستم عامل از طریق دفتر عمومی به راحتی قابل پیگیری است. از نشانه های TRC20 می توان در کیف پول های TRON در سیستم عامل های ویندوز، Android ، iOS و Mac استفاده کرد.

همچنین توان عملیاتی بالاتری از طریق اجرای سریع معاملات در ثانیه حاصل می شود. این شبکه بسیار مقیاس پذیر است و می تواند با گسترش کار، تعداد زیادی از کاربران را پشتیبانی کند و سازوکار توزیع پاداش به دلیل درجه بالایی از تمرکززدایی و اطمینان از ارزش ذاتی قابل اعتماد، منطقی تر است.

این یک رابط قابل تنظیم با قابلیت دسترسی به قرارداد هوشمند است و سرمایه گذاران می توانند به راحتی پیچیدگی های ساختار رمز را بیاموزند. با این حال، در صورت گم شدن سرمایه، هیچ گونه حمایتی ارائه نمی شود. همچنین در این شبکه TRC20 از سیستم های ذخیره سازی معروف مانند levelD و KhaosDB استفاده می کنند. ضمن آن که با استفاده از سازوکار توافق اثبات توافق ساخته شده در TRON می توان از مسئله زنجیره های تقلبی جلوگیری کرد.

ایجاد یک نشانه TRC20

برای آن که بتوان یک نشانه را در این شبکه ایجاد کرد، لازم است که مراحلی را دنبال نمایید. ابتدا با کلیک روی دکمه افزودن به hrome ، کیف پول TRONLink را در مرورگرهایی مانند Google Chrome یا Brave نصب کنید.

سپس محیط را به شبکه آزمایشی Shasta به روز کنید و برای صدور رمزها حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از آن لازم است که نام رمز، نماد و مقدار کل را تعیین کنید. گزینه ایجاد کیف پول را فشار دهید. توجه داشته باشید که باید حداقل 10 TRX در حساب شما وجود داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که جزئیاتی مانند نام رمز، نماد رمز و کل منبع را در کد قرارداد وارد کرده و ابزار TRONScan را برای نصب قرارداد TRC20 استفاده کنید. سپس کد قرارداد را بارگذاری کرده و قرارداد را تدوین کنید. برای اجرای قرارداد با استفاده از TRONBox ، روی دکمه تأیید کلیک کنید.

در شبکه TRC20 ، کادر امضای TRONLink در صفحه ظاهر می شود و آدرس قرارداد را همانطور که ذکر شد ضبط می کند. نشانه ها را به TRONLink اضافه کرده و از طریق TRONScan می توان به صفحه اصلی قرارداد نیز دسترسی پیدا کرد. همچنین قرارداد پس از ارسال جزئیاتی مانند آدرس قرارداد، نام قرارداد و مجوز، با موفقیت تأیید می شود.

به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی که وارد می کنید باید با اطلاعات قرارداد TRC20 مطابقت داشته باشد. یک جعبه بازشو نمایش داده می شود که درخواست تأیید صدور رمز را دارد. روی دکمه تأیید کلیک کنید و از طریق پنجره TRONLink امضا را وارد کنید. رمز با موفقیت ضبط می شود بنابراین لازم است که آن را در TRONScan ثبت کنید. ابزار TRONWeb را برای ادغام قرارداد توکن و شروع انتقال رمزها نصب کنید.

کاربرد شبکه TRC20

شما می توانید Blockchain App Factory را برای خدمات توسعه رمزهای TRC20 انتخاب کنید. این ویژگی های پیشرفته در قرارداد هوشمند را تضمین می کند و امنیت و قابلیت اطمینان بالایی را برای نیازهای تجاری شما فراهم می کند. ابزارهای مختلفی مانند TRONStudio ، TRONStation ، TRONGrid و TRONWeb برای توسعه رمزهای TRC20 وجود دارد. همچنین از شبکه TRC20 در صنایع مختلف مانند مدیریت زنجیره تأمین، خدمات مالی، خرده فروشی، بازی، املاک و مستغلات، آموزش، بهداشت و درمان و بیمه استفاده می شود.

Tron چیست ؟

در این عصر دیجیتال، بسیاری از فناوری ها در اطراف ما در حال تکامل هستند و آنها هرگز در تولید محصولات نوآور شکست نخورده اند. در حال حاضر، یک شبکه غیرمتمرکز بهترین شبکه برای تجارت بلاکچین است. زیرا از حریم خصوصی و امنیت بالاتری برخوردار است. ارزهای رمزگذاری شده نیز یکی از آنها هستند که از امنیت و حریم بالایی داشته و تحت هر سیستم عامل برجسته توسعه رمز، ساخته شده است. یکی از چنین پلتفرم های برجسته توسعه توکن، Tron است که یکی از بیشترین جستجوها توسط استارتاپ ها و کارآفرینان است.

Tron نوعی زنجیره بلوک پایدار است که به طور خاص برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز معرفی می شود. Tron زنجیره بلوکی قدرتمند مانند اتریوم است که برای اولین بار توسط جاستین سان در سپتامبر 2017 اختراع شد. در فضای رمزنگاری، اکثر مردم برای استفاده از فناوری بلاکچین برای تجارت خود نا امید هستند.

 بنابراین Tron با اجازه دادن به توسعه دهندگان بلاکچین برای به اشتراک گذاشتن منابع در ایجاد رمز ارز ها، Dapps و Smart Contract قصد دارد این موانع را از بین ببرند. می توان گفت که یکی از مزایای مهم بلاکچین TRON این است که از نیاز به شخص ثالث جلوگیری می کند.

علاوه بر اینها، بلاکچین Tron می تواند بیش از 2000 تراکنش در ثانیه را در هر نوع سیستم عامل انجام دهد. اما سایر شبکه های بلاکچین مانند بیت کوین و اتریوم فقط 6 TPS و 25 TPS (معامله در هر ثانیه) را کنترل می کنند. TRON رمزگذاری خاص خود را در بازار رمزنگاری، به نام TRX دارد. دو نوع توکن Tron وجود دارد که به نام شبکه TRC20 و TRC10 در بازار شناخته شده است.

Tron Token چیست؟

توکن Tron یک نوع رمز برجسته است که به طور کامل در شبکه بلاکچین Tron توسعه یافته است. نکته مهم این است که شما نمی توانید نشانه های Tron را استخراج کنید. اما می توان نشانه های مبتنی بر Tron را در هر سیستم عامل تجارت رمزنگاری خریداری کرد.

واقعیت این است که توکن Tron ابتدا به عنوان ICO در بستر Ethereum راه اندازی شد. اما به طور غیرمنتظره، صادرکنندگان توکن ترون وجوه مورد نظر را تا حدود 70 میلیون دلار جمع آوری کردند و به هدف خود رسیدند. در حال حاضر، برخی از نشانه های Tron  مانند TERC و یا BTT در بازار رمزنگاری غالب هستند.

این نشانه ها، در شبکه Tron ایجاد شده اند. بنابراین می توانند معاملات سریع تر، ایمن و کارآمد را تسهیل کنند. علاوه بر اینها، آزادی کامل برای توسعه دهندگان در ایجاد و صدور نشانه های Tron در شبکه خودشان فراهم می شود. اما عملکرد توکن های Tron با اتریوم و بیت کوین تفاوتی ندارند. قیمت فعلی رمز TRX در بازار برابر با 0.03 دلار است که می توان گفت شبکه TRC20  از محبوبیت خاص خود برخوردار است.

TRC20 Token چیست؟

TRC20 استاندارد فنی بلاکچین Tron است و براساس اجرای قراردادهای هوشمند هنگام استفاده از Tron برای صدور یا ایجاد نشانه های TRC20 منظور می شود. رمز TRC20 در حال تبدیل شدن به یکی از کانون های اصلی علاقه مندان به رمزنگاری است. این استاندارد رمز Tron به کاربران کمک می کند تا معاملات ایمن و فوری را تسهیل کنند. برای ایجاد توکن TRC20 اساساً به زنجیره بلوک Tron با قرارداد هوشمند نیاز است.

شبکه TRC20 می تواند منطق اضافی را اجرا کند که در نشانه های TRC10 وجود ندارد. علاوه بر این، توکن های TRC20 در مقایسه با نشانه های TRC10 از سطح انرژی و پهنای باند بالایی برخوردار هستند. بنابراین، بسیاری از افراد برای ایجاد نشانه های این شبکه، به بهترین شرکت توسعه رمز TRC20 روی می آورند.

TRC10 Token چیست؟

توکن TRC10 به طور کامل توسط شبکه خود ایجاد شده است. این رمز به طور گسترده ای در شبکه اصلی TRON در دسترس است. نشانه های TRC10 با کلیه کیف پول های رمزنگاری عمده موجود در بازار رمزنگاری سازگار است. بنابراین، سرمایه گذاران و بازرگانان می توانند به راحتی از این توکن ها استفاده کنند.

مقایسه TRC10 و TRC20

TRC-10 یک استاندارد رمز فنی است که توسط بلاکچین TRON به طور طبیعی پشتیبانی می شود. این درحالی است که شبکه TRC‌-20 استانداردی است که برای قراردادهای هوشمند در زنجیره بلوک TRON برای اجرای توکن ها با ماشین مجازی ترون مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالی که TRC10 طیف وسیعی از توکن ها را ارائه می دهد که در شبکه اصلی TRON اجرا می شوند، TRC20 عملکرد بالاتری را به ارمغان آورده و دارای ویژگی قرارداد هوشمندی است که به برنامه های غیرمتمرکز امکان دسترسی به معاملات فوری را می دهد. از همین روست که تعداد فزاینده ای از مبادلات اکنون شروع به پذیرفتن نشانه های تازه ضرب شده TRC20 می کنند.

TRC20-USDT چیست؟

TRC20-USDT یک پایدار بیت کوین متصل به دلار است که توسط تتر در شبکه TRON صادر شده است. این توکن قادر به صدور، نگهداری و انتقال از طریق قرارداد هوشمند در TRON ، با یک فرآیند کاملاً رایگان و شفاف و همراه با هزینه انتقال صفر و تحویل فوری خواهد بود.

همچنین می تواند در برنامه هایی ادغام شود که براساس قرارداد هوشمند بسیار گسترده هستند. USDT مبتنی بر TRC20 امکان همکاری با پروتکل های مبتنی بر TRON و DApps را فراهم می کند. در حالی که به کاربران امکان می دهد ارزهای فیات معاملات خود را در شبکه TRON معامله و مبادله کنند.

از جمله مزیت های TRC20-USDT در شبکه TRC20 می توان به موارد ذیل اشاره نمود که از آن جمله، پیوستن به سیستم زیست محیطی Dapp برای کاربران راحت تر خواهد بود. همچنین از ارزش فیات اطمینان حاصل و از روندی کاملا رایگان بهره مند خواهید شد.

در صورتی که می خواهید در صنعت ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، می توانید برای دریافت مشاوره های کارشناسی، با متخصصین حرفه ای صرافر صحبت کرده و ضمن دریافت اطلاعات کافی در این خصوص، در جهت سرمایه گذاری مناسب تری قدم بردارید.

توجه داشته باشید که این صنعت نوپا، دارای نوسانات زیادی بوده و ریسک بالایی دارد. بنابراین در گام های نخستین، توصیه می شود که با سرمایه گذاری های کمتر آغاز کرده و حتما برای ذخیره سازی دارایی رمزنگاری شده خود از یک روش ایمن مانند کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. در این خصوص Sarafer شما را یاری خواهد کرد.

سوالات متداول

TRC‌-20 به عنوان یک استاندارد فنی منظور شده است که جهت قراردادهای هوشمند و برای اجرای توکن ها در زنجیره بلوک TRON استفاده می شود. این شبکه کاملا با ERC‌-20 سازگار می باشد.

برای ایجاد یک نشانه TRC20 ، باید ابتدا نام رمز، حساب و مقدار کل دارایی را تعیین کنید و پس از آن گزینه ایجاد کیف پول را انتخاب نمایید.

پیش بینی متخصصین صنعت ارزهای دیجیتال این است که TRON می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. اگرچه قیمت آن هنوز کم است، اما انتظار می رود که در سال های آینده شاهد افزایش قیمت باشیم.

TRC20-USDT به دلار متصل بوده و از طریق تتر در داخل شبکه ترون صادر می شود. با این توکن از طریق قراردادهای هوشمند در ترون، می توان برای انتقال، ذخیره سازی و صدور به صورت کاملا رایگان اقدام کرده و تحویلی فوری را تجربه نمود.

TRON پروتکل خود را از یک رمز ERC-20 در بالای اتریوم به یک شبکه مستقل نظیر به نظیر تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *