امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Huobi Token (HT) و تاریخچه آن

Huobi Token (HT) یک ارز مبادله ای و ارز بومی صرافی رمزنگاری Huobi است. از HT می توان برای تخفیف کارمزد معامله، رای گیری در مورد تصمیمات مبادله ای، دسترسی زود هنگام به رویدادهای ویژه Huobi ، دریافت پاداش رمزنگاری از خریدهای فصلی و تجارت با سایر ارزهای رمزپایه درج شده در صرافی هوبی استفاده کرد.

Huobi ، یکی از بزرگترین مبادلات ارز رمزنگاری شده است که رمز بومی خود را با نام Huobi Token (HT) ایجاد کرده است. این همان شیوه سایر صرافی های ارز رمزنگاری شده، مانند Binance و Kucoin است. ارزش توکن به عملکرد صرافی Huobi.Pro و شرکت های وابسته آن بستگی دارد، اما به طور گسترده تر به محرک های عرضه و تقاضای سکه در اکوسیستم هوبی نیز مرتبط است.

نشانه های هوبی نه تنها به کاربران امکان می دهد به پروژه های موردعلاقه خود که در این سیستم عامل فهرست شده اند رأی دهند، بلکه به آنها امکان می دهد از این پروژه ها رمز رایگان دریافت کنند. در اصل، برای تشویق کاربران به رای دادن، این تبادلات به پروژه ها امکان می دهد مکانیزم پاداش خود را برای رأی دهندگان در صورت فهرست شدن پروژه تنظیم کنند.

هزینه های کاهش یافته

برخلاف Binance ، که شرکت کنندگان از لحظه داشتن توکن BNB به هزینه های کمتری دسترسی دارند، برای دارندگان Token Huobi یک طرح اشتراک پیشنهاد وجود دارد که در پنج طبقه انجام می شود. هزینه فعلی Huobi برای همه کاربران 2% است. با این حال، با عضویت در ردیف پنجم VIP ، می توان هزینه های آن را کاهش داد تا با Binance برابر شود.

در ابتدا ، ممکن است گزینه سودمندتری در Binance به نظر برسد. با این حال، این پیشنهادات موقتی است و هر ساله کاهش هزینه نصف می شود به طوری که در سال اول 50٪ تخفیف معاملات، سال دوم 25٪ و از پنجمین سال تخفیف معاملات صفر است. این بدان معناست که هزینه های Binance و Huobi با یکدیگر مطابقت داشته و در نتیجه Binance برتری هزینه خود را در برابر Huobi از دست می دهد.

می توانید استدلال کنید که ماهانه 12000 نشانگر HT برای دریافت 50٪ کاهش در هزینه های معاملاتی زیاد است. با این حال، این سیستم قطعاً سرمایه گذاران کوچک را هدف قرار نمی دهد. هوبی کاملاً واضح است که می خواهد سرمایه گذاران نهادی را جذب کند که سود پس انداز 50٪ هزینه های تجارت برای آنها بیشتر از هزینه ها است و صرفه جویی در این سرمایه گذاری هزاران دلار در ماه می باشد.

قیمت زنده Huobi Token امروز 26.10 دلار است که کاهش یافته است. این نشانه اکنون در رتبه سی و چهارم قرار گرفته است. اگر تمایل دارید این Token را خریداری کنید، بهترین مرکز خرید و فروش آن در حال حاضر صرافی Huobi  است. ضمن آنکه می توانید برای این کار از طریق صرافر اقدام کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مزیت های داشتن Huobi Token

از مزایای نگه داشتن Huobi Token این است که شاهد افزایش قیمت خواهید بود. قیمت هر دارایی توسط عوامل عرضه و تقاضا کنترل می شود. در مورد تقاضای توکن HT ، عامل اصلی تعداد سرمایه گذاران سازمانی است که به این سیستم عامل می پیوندند. همچنین  تعداد کاربرانی که در مورد افزایش ارزش رمزها حدس می زنند و علاقه مردم در مورد پاداش ارائه شده توسط پروژه ها در دوره های رأی گیری می باشد، زیرا می تواند به عنوان بازدهی تضمینی با ریسک محدود تلقی شود.

تمام محرک های تقاضا به طور کلی با بازار ارزهای رمزنگاری شده گره خورده اند. با رشد بازار، تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران سازمانی مایل به تجارت هستند و تمایل دارند در این شرایط عضو VIP شوند. در مورد پاداش پروژه هنگام ذکر سکه ها، با افزایش قیمت بازار ارزهای رمزنگاری شده، رقابت در لیست شدیدتر می شود و بنابراین برای پیروزی در آن، پروژه ها باید جوایز جذاب تری را به رای دهندگان ارائه دهند و انگیزه بیشتری را در خصوص پروژه های خود ایجاد کرده تا منجر به خرید Huobi Token گردد.

یک سازوکار در بورس به منظور کاهش عرضه رمز وجود دارد. کاهش عرضه در قالب یک برنامه خرید مجدد ایجاد می شود که Huobi هر سه ماهه انجام می دهد، جایی که 20٪ از سود مبادله برای خرید HT از بازار آزاد شده و جهت قفل کردن آنها در یک صندوق حمایت از سرمایه گذاران استفاده می شود. این بدان معنی است که عرضه در گردش توکن های HT هر سه ماه کاهش می یابد.

معامله با هوبی توکن

هوبی، سومین صرافی بزرگ رمزنگاری در جهان است که ارز Huobi Token را اعلام و راه اندازی کرده است. نشان Huobi  باعث می شود تا کاربران از کاهش هزینه های معامله برخوردار باشند، در حالی که ارزش خاص خود را در برابر ارزهای محبوب داشته و می توانند تبادلات دلخواه را انجام دهند. انتظار می رفت که در کشورهای آسیایی این ارزش در میان میلیون کاربر ایجاد گردد.

از آنجایی که Huobi سومین تبادل رمزنگاری است، سازندگان Huobi Token امیدوارند که موفقیت مشابهی داشته باشد. برای رسیدن به این سطح، آنها مزایای بیشتری را با پیشنهاد بالاتر و فراتر از اهداف تعیین شده توسط BNB اضافه کرده اند. علاوه بر این، آنها توزیع رمز را کمی متفاوت نموده اند.

هدف از راه اندازی Huobi Token

Huobi رسماً قصد خود را برای راه اندازی توکن جدید در 22 ژانویه 2018 اعلام کرد. در طی 15 روز ، سیصد میلیون سکه خود را که شصت درصد از کل عرضه است را به کاربران حرفه ای خود توزیع کرد. Huobi این طرح توزیع توکن را اعلام کرد که به دلیل ماهیت عرضه، ICO به شمار نمی آید. کاربران یک بسته خدمات خاص را خریداری کردند که بخشی از آن شامل هوبی توکن است که در ازای هزینه های تجارت، تخفیف می دهد.

 

این صرافی Huobi Token را به عنوان بخشی از یک استراتژی کلی برای بازیابی پایگاه کاربری خود پس از تشدید مقررات در چین که به شدت معامله ارزهای رمزپایه را محدود کرد، راه اندازی کرد. در حالی که تجارت به تدریج بهبود می یابد، تیم بنیانگذار، توکن هوبی را به عنوان یک فرصت برای افزایش تعامل مشتری، به ویژه با ارائه محصولات برتر می دانند.

سوالات متداول

این یک ارز مبادله ای و ارز بومی صرافی رمزنگاری Huobi Global است. Huobi یک گروه خدمات مالی ارز رمزنگاری شده است.

کاربران می توانند برای دریافت سطوح مختلف وضعیت VIP در صرافی Huobi از HT استفاده کرده و تخفیف های معاملات مناسبی را دریافت کنند.

Huobi از درآمد کارمزد معاملات برای خرید مجدد Huobi Tokens استفاده خواهد کرد. هدف این است که انگیزه نقدینگی را در معاملات و قیمت HT ایجاد کرده و از احتکار توکن ها جلوگیری نماید.

Huobi از جفت های تجاری با ارزشی مانند Tether ، Ethereum و Bitcoin پشتیبانی می کند. یکی از مزایای این ارز رمزپایه ، لیست سریع در صرافی است. روزی که Huobi Token رویداد تولید رمز خود را به پایان رساند، در Huobi قرار گرفت.

یکی از مزایای مالکیت HT که قابل توجه است حق رای در تصمیمات صرافی است که از جمله دارایی های جدیدی است که در بورس ذکر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *