امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Avalanche (AVAX) و تاریخچه آن

Avalanche یک پلتفرم مناسب برای راه اندازی برنامه های کاربردی امور مالی غیرمتمرکز DeFi، دارایی های مالی، تجارت و سایر خدمات است. ایده اصلی در این شبکه بدین گونه است که مبادله جهانی در شکلی صورت گیرد که تمامی افراد قادر باشند، انواع دارایی را معامله کرده و به صورت غیر متمرکز و با فناوری های پیشرفته ای همچون قراردادهای هوشمند، آن را کنترل کنند.

اولنچ زنجیره بلوکی منبع باز است که نیازهای توسعه دهندگان و کاربران را از بین می برد. با استفاده از آن می توان زنجیره های بلوکی جدیدی ایجاد کرد که براساس قوانینی که توسعه دهنده مشخص کرده است اجرا می شوند. دارایی های جدید می توانند ایجاد و کدگذاری شوند تا از پارامترهای خاص و محدودیت های تجاری پیروی کنند و قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر و dApp ها به واقعیت تبدیل می شوند.

بنیانگذاران شبکه

توسعه دهندگان این شبکه ادعا می کنند که اولین شبکه قراردادهای هوشمند هستند که به صورت استاندارد در کمتر از یک ثانیه انجام معاملات را ارائه می دهد. اولنچ شبکه اصلی خود را در سپتامبر 2020 راه اندازی کرد. AVAX به عنوان توکن این شبکه قادر است کارهای متفاوتی را صورت داده و به عنوان سیستم پرداخت و پاداش در اختیار کاربران قرار گیرد.

 این شبکه توسط سه بنیانگذار راه اندازی شد که در میان آنها Emin Sirer ، دانشمند باسابقه رایانه که مدتهاست با رمز ارزها و شبکه های غیرمتمرکز ارتباط دارد، حضور دارد دارد. او مدتهاست که به مقیاس گذاری بیت کوین می پردازد. در صورتی که تصمیم دارید در این شبکه و رمز ارز Avalanche سرمایه گذاری کرده و به اطلاعاتی جامع تر نیاز دارید، می توانید با صرافر همراه باشید.

برتری های Avalanche

اولنچ با فراهم کردن معاملات غیرمتمرکز رمز ارزها، باعث می شود که در حوزه دیجیتال، بتوانند به صورت منحصر به فرد، تایید معاملات را در کمتر از یک ثانیه انجام دهند. از همین روست که توسعه دهندگان این شبکه تصمیم دارند تا دنیای گسترده و مبهم رمز ارزها را یک جا جمع کرده و شرایطی را فراهم کنند تا اجازه دسترسی بدون هیچ مانعی برای همگان وجود داشته باشد.

 آنها می توانند انواع موجودیت ها را از بلاکچین گرفته تا نمایش دیجیتال هر دارایی ایجاد و آزاد کنند و به آنها اجازه دهند که مطابق با پارامتر مشخصی تجارت کنند. در این میان نشانه AVAX روش پرداخت داخلی Avalanche را تشکیل می دهد و برای جمع آوری هزینه در هنگام معاملات و پاداش و دیگر اهداف مربوطه استفاده می شود.

سکه های در گردش اولنچ

حداکثر عرضه AVAX ، 720 میلیون نشانه است که بلوک اولیه حاوی نیمی از این منبع بود. نیمه دیگر مطابق با منحنی که در مقاله سفید آورده شده است، منتشر خواهد شد. یک تفاوت اساسی در انتشار بیت کوین  که غیر قابل تغییر است  این است که نرخ توزیع AVAX را می توان با اجماع جامعه تغییر داد. البته منبع تغذیه قابل تغییر نیست تنها چیزی که می تواند با اجماع متفاوت باشد، نرخ دستیابی به محدودیت عرضه است.

در تقابل دیگر با بیت کوین و بسیاری از شبکه های دیگر، هزینه تراکنش ها به منظور افزایش کمبود رمز سوخته است که این فرآیند با انتشار یا ضرب سکه های جدید جبران می شود. هزینه معاملات نیز با توجه به نوع عملیاتی که معامله AVAX در شبکه Avalanche انجام می دهد، متفاوت است.

امنیت شبکه Avalanche

اولنچ یک پروتکل اثبات سهام (PoS) است که به کاربران برای ذخیره سکه ها پاداش می دهد. شبکه های PoS به دلیل هزینه کم مورد انتقاد قرار گرفته اند که در برخی موارد آسیب پذیری های جدی را نشان داده است. این شبکه با تغییر حاکمیت، این مسئله را حل می کند.

سیستم عامل های قرارداد هوشمند

در آغاز بیت کوین،  به عنوان راهی برای ذخیره و انتقال ارزش به صورت غیرمجاز و بدون نیاز به شخص ثالث مورد اعتماد ایجاد شده است. هر کسی می تواند از بلاکچین بیت کوین برای ذخیره یا انتقال ارزش در هر زمان و هر مکان استفاده کند.

بنابراین تنها چیزی که نیاز است، متصل شدن به شبکه خواهد بود. این شبکه با طلا به عنوان ذخیره ارزش مقایسه شده است، اما در واقع با طلا کاملاً متفاوت است و هنوز موارد استفاده از بیت کوین محدود است. سپس Ethereum به دنیای بلاک چین های غیرمتمرکز پیوست.

قراردادهای هوشمند برای برنامه های مالی ایده آل هستند زیرا آنها در بلاکچین زندگی می کنند و پس از گذشت هر زمان که شرایط برای آنها برقرار شود، به طور خودکار اجرا می شوند این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های پیچیده ای بسازند که می توانند کارهای بیشتری نسبت به ذخیره و انتقال ارزش انجام دهند.

اینجاست که اولنچ وارد شده و خاص می شود. بسیاری از علاقه مندان به بلاکچین، Avalanche را همانند یک پلتفرم بلاکچین منبع باز می دانند که به هر کسی اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند نوشته و مستقر کند و برنامه های غیرمتمرکز بسازد و همانند Ethereum آن را تشخیص خواهند داد.

چه چیزی اولنچ را متفاوت می کند؟

Avalanche به عنوان بستری توسعه داده شد که به هر کسی امکان می دهد زنجیره بلوک خود را به صورت مدولار و قابل تنظیم ساخته و امنیت، مقیاس پذیری و عملکرد بالا را برای یک بستر قرارداد هوشمند به ارمغان آورد. می توان در سیستم عامل اولنچ چهار ویژگی برتر را منظور کرد.

این شبکه مدولار این امکان را برای هر کسی فراهم می کند تا بتواند از بلوک های سازنده پلتفرم برای ساخت یک بلاکچین استاندارد استفاده کند که می تواند هم دولتی یا خصوصی باشد و هم خاص برنامه است. همچنین سفارشی سازی با Avalanche ، باعث می شود تا یک توسعه دهنده کنترل کاملی بر نحوه رفتار قراردادهای هوشمند دارد.

ضمن آنکه این بلاکچین مقیاس پذیر ایمن بوده و از مکانیزم اجماع Proof-of-Stake (PoS) برای ایجاد محافظت در بلاکچین استفاده می کند. همچنین عملکرد بالا در این شبکه همه زنجیره های ساخته شده روی Avalanche را قادر می سازد تا هزاران تراکنش را در ثانیه انجام دهند.

سوالات متداول

پروتکل هایی که برای Avalanche ساخته شده اند، بهترین خصوصیات اجماع که قوی و بسیار غیرمتمرکز است را با بهترین پروتکل های اجماع کلاسیک باتأخیر کم، توان عملیاتی زیاد ترکیب می کنند.

اولنچ، شبکه بلاکچینی است که جدید بوده و می تواند با میزان کارمزد کم و مدت زمان معاملات زیر یک ثانیه، عمل کند.

لازم است مبادله ای را پیدا کنید که از AVAX پشتیبانی کند، برای این کار می توانید از صرافر راهنمایی لازم را دریافت کنید.

بله ، (AVAX) براساس پیش بینی ها سرمایه گذاری سودآوری است. اما پیش از هر اقدامی در این خصوص مشورت های لازم را دریافت کنید.

خیر این رمز ارز، توسط Coinbase پشتیبانی نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *