امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره Crypto.com و تاریخچه آن

Crypto.com Chain یکی از محصولات مجموعه Crypto.com است که برای تسریع در پذیرش ارزهای رمزپایه طراحی شده است و به عنوان وسیله ای برای افزایش کنترل شخصی بر پول، حفاظت از داده های کاربر و محافظت از هویت کاربران می باشد.

زنجیره بلوک CRO در درجه اول به عنوان وسیله ای عمل می کند که برنامه پرداخت موبایل را تأمین می کند. در آینده، این شبکه در نظر دارد تا دسترسی به سیستم عامل CRO را گسترش دهد تا محصولات دیگر خود را نیز تأمین کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر در خصوص این رمز ارز می توانید با صرافر همراه باشید.

بنیانگذاران سکه Crypto com

سکه Crypto.com توسط شرکت Crypto.com به عنوان بخشی از اهداف قرار دادن ارز رمزنگاری شده در هر کیف پول راه اندازی شد. Crypto.com فعالیت خود در ژوئن 2016 توسط کریس مارسالک، رافائل ملو، گری اور و بابی باو فعالیت خود را آغاز نمود.

Kris Marszalek ، دانش آموخته دانشگاه لهستان می باشد و رافائل ملو لیسانس خود را در رشته مهندسی از PUC-Rio دریافت کرده است. همچنین گری اور یک مهندس نرم افزار با بیش از نه سال تجربه مهندسی است و در نهایت آنکه بائو در دانشکده بازرگانی دانشگاه ملبورن، تحصیل کرده است.

برتری سکه Crypto.com

بلاک چین CRO عمدتا بر ارائه ابزارهای سودمند به کاربران تمرکز دارد که از طریق راه حل های پرداخت، تجارت و خدمات مالی صورت می گیرد. دارندگان CRO می توانند سکه های خود را در Crypto.com  معامله کنند تا به عنوان یک اعتبارسنج عمل کرده و برای پردازش معاملات در شبکه، هزینه دریافت کنند. علاوه بر این، از سکه های CRO می توان برای تسویه هزینه های معاملات در Crypto.com  استفاده کرد.

در چارچوب برنامه پرداخت این شبکه، کاربران می توانند با پرداخت در CRO و تا 10٪  باز پرداخت داشته و یا با خرید کارت های هدیه و انجام انتقال های نظیر به نظیر به سایر کاربران، تا 20٪ بازپرداخت کنند. هنگامی که نوبت به موارد استفاده در معاملات می رسد، برنامه کریپتو دات کام به کاربران اجازه می دهد تا با قرار دادن CRO پاداش رمز را برای لیست های انتخاب شده کسب کنند.

علاوه بر این، کاربران می توانند سالانه سود ده تا دوازده درصد سکه های Crypto.com خود را با قرار دادن آنها در برنامه Crypto.com Exchange کسب کنند. به طور کلی، CRO به عنوان ابزاری عمل می کند که قدرت این شبکه را برای افزایش پذیرش ارزهای رمزپایه در مقیاس جهانی فراهم می کند. به همین ترتیب، این شرکت به طور مداوم در حال گسترش یافتن و توسعه موارد استفاده جدید است که به کاربران امکان می دهد از ارز رمزنگاری شده استفاده کنند تا کنترل بر پول، داده ها و هویت خود را افزایش دهند.

سکه در گردشCRO

عرضه کل CRO به 100 میلیارد سکه محدود شده است که همه آنها با فعال شدن بلاکچین ایجاد شده اند. لازم به ذکر است که این یک ارز رمزپایه غیرقابل استخراج است. Crypto.com به پیش فروش، فروش عمومی یا عرضه اولیه سکه ICO اعتماد نکرد و در عوض، سکه ها را فقط از طریق توزیع ثانویه عرضه نمود.

تأمین CRO با هدف تخصیص در پنج گروه صورت گرفت که سی درصد آن به عنوان مشوق های توزیع و راه اندازی ثانویه بوده و بیست درصد به عنوان ذخیره سرمایه منجمد شده و بیست درصد دیگر مربوط به مشوق های بلند مدت شبکه می باشد.

 همچنین بیست درصد برای کمک هزینه های اکوسیستم و ده درصد نهایی برای توسعه شبکه خواهد بود. Crypto.com چیزهای زیادی از جمله سکه CRO خود را دارد و هرچه بیشتری تمایل به مشارکت داشته باشید و یا در این شبکه سپرده گذاری کنید، مزایای آن نیز بیشتر خواهد شد.

مبادلات Crypto.com

آسانتر است که Crypto.com را به عنوان یک بانک رمزنگاری در نظر بگیریم تا یک ارز رمزنگاری یا کارگزاری منظور کنیم. می توانید ارزهای رمزپایه را در این مبادلات خریداری کرده و یا بفروشید. همچنین می توانید آنها را از طریق کیف پول DeFi خود با سایر کاربران جابجا کنید. ضمن آنکه می توانید رمزنگاری خود را با کارت ویزای اعتباری هزینه کنید.

شما می توانید از طریق انتقال الکترونیکی بانکی یا انتقال وجه بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به حساب Crypto.com خود واریز کنید. شما همچنین می توانید ارزهای رمزنگاری شده را با هزینه واقعی مبادله نمایید. ضمن آنکه این مبادلات، تبدیل ارزهای فیات به رمزنگاری را آسان می کند.

بیش از 20 ارز فیات از جمله USD ، GBP و EUR را می پذیرد و شما مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نخواهید بود. همچنین کریپتو دات کام ، پنج کارت ویزای اعتباری را ارائه می دهد که از آنها می توانید در هر مکانی که ویزا را می پذیرد، استفاده کنید. توجه داشته باشید که هرچه توکن CRO بیشتری در نظر بگیرید، مزایای آن نیز بیشتر است. با این حال، شما باید 5،000،000 CRO که ارزش آن حدود 750،000 دلار است، برای واجد شرایط بودن در نظر بگیرید.

Crypto.com فقط مکانی برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه نیست. صاحبان حساب همچنین می توانند نرخ بهره بالایی کسب کنند. کمترین نرخ سود Crypto.com بهتر از بسیاری از حساب های پس انداز با بازده بالا است. حداکثر سودی که می توانید کسب کنید، 14٪ است. البته نرخ بهره بستگی به این دارد که چه مدت پول ذخیره می کنید و کدام ارز را پس انداز کرده و به مقدار CRO که ذخیره کرده اید، بستگی دارد.

سوالات متداول

Crypto.com هم بر روی دسک تاپ و هم در برنامه موبایل شما کار می کند. هنگامی که حساب خود را تنظیم کردید و هویت خود را تأیید نمودید، می توانید از آن برای تجارت رمزنگاری استفاده کنید.

می توانید معاملات خود را از طریق مبادله آن یا از طریق کیف پول DeFi انجام دهید.

این صرافی از تمام ویژگی های امنیتی مانند احراز هویت چند عاملی و اقدامات ضد فیشینگ برخوردار هستند. امنیت کاربر شامل تأیید رمز ورود، بیومتریک، ایمیل، تلفن و احراز هویت است.

Crypto.com این امکان را برای مشتری و بازرگان فراهم می کند تا ارزی را که می پردازد، انتخاب کند و با آن پول دریافت کند.

اولین مزیت این است که کاربران با در اختیار داشتن رمز CRO در بورس Crypto.com سود دریافت می کنند. همچنین با CRO به رویدادهای صنفی Crypto.com که امکان خرید ارزهای رمزنگاری را با قیمتی تخفیف داده شده است، دست خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *