امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

بررسی صرافی کراکن Kraken و عملکرد آن

صرافی Kraken یک مبادله ارز رمزنگاری شده مستقر در ایالات متحده است که به شما امکان می دهد بیت کوین و آلت کوین را با چندین ارز فیات معامله کنید، آنها همچنین معاملات حاشیه ای و قراردادهای آتی را ارائه می دهند. کراکن با اجرای اقدامات و مقررات ایمنی برای اطمینان از معاملات برای کاربران خود، در ایمنی سرآمد است. همچنین این صرافی به دلیل کارمزد کم محبوب است، شما می توانید به طور رایگان سپرده گذاری کنید و هزینه های برداشت و تجارت آن بسیار رقابتی است.

برای آنکه بتوانید اطلاعاتی کامل تر از این صرافی محبوب کسب کنید، می توانید با کارشناسان صرافر مشورت نمایید. صرافر با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه می تواند مشاوری مطمئن برای سرمایه گذاری های شما در رمزارزها باشد.

معرفی صرافی کراکن

مکان اصلی شرکت General Kraken در سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا واقع شده است که انواع انتقال از قبیل انتقال بانکی و انتقال رمزنگاری را با هزینه های معاملاتی سازنده صفر تا 0.16٪ ارائه می دهد. این صرافی دارای برنامه موبایل بوده و از ارزهای فیات همچون USD ، EUR ، GBP ، JPY ، پشتیبانی می نماید.

همچنین ارزهای رمزپایه ای که توسط صرافی کراکن پشتیبانی می شود، شامل BTC ، ETH ، XRP ، BCH ، EOS ، LTC  و بیش از چهل ارز دیگر می باشد. می توان گفت که Kraken یک انتخاب عالی است، ایمن آن، پشتیبانی از برخی از ارزهای فیات و طیف گسترده ای از رمزنگاری ها به همراه هزینه های کم و خدمات عالی به مشتری می تواند آن را به یکی از محبوب ترین صرافی ها در دنیا تبدیل کند. ضمن آنکه خدمات صرافی Kraken در تمامی دنیا عرضه شده و روند ثبت نام آن ساده و ایمن است.

خدمات ارائه شده در کراکن

Kraken یک سری خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد. می توان گفت که آنها فقط یک فروشنده ساده بیت کوین نیستند. در اینجا برخی از محبوب ترین خدمات آنها را لیست کرده ایم.

تبدیل فیات به رمزنگاری با نقدینگی بالا :

صرافی Kraken به کاربران خود امکان تجارت 32 ارز رمزپایه را در بیش از 140 بازار با شش ارز فیات را ارائه می دهد که شامل دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا ، ین ژاپن، پوند انگلیس و فرانک سوئیس است.

تجارت به صورت ناشناس :

 Kraken تجارت استخر تاریک را ارائه می دهد. در استخر تاریک، یک سفارش نامرئی به مشتریان داده می شود که در آن می توانند سفارشات خود را پس انداز و مشاهده کنند. سفارشات در استخر تاریک برای سایر بازرگانان قابل مشاهده نیست. این بدان معناست که شما می توانید هر اطلاعاتی را خصوصی نگه دارید.

سرویس  (OTC):

معامله گران با حجم زیاد می توانند از Kraken’s OTC با سرویس یک به یک استفاده کنند.

میز پشتیبانی مشتری :

در صورت نیاز به هرگونه کمک، صرافی کراکن بصورت شبانه روزی گپ پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد.

معاملات مارجین و آتی :

کراکن معاملات حاشیه ارزهای رمزپایه را با حداکثر اهرم 5 برابر ارائه می دهد.

معاملات فارکس :

به غیر از معاملات ارزهای رمزپایه، می توانید ارز فیات خود را به یکی از شش ارز فیات پشتیبانی شده دیگر مبادله کنید.

قابل اعتماد و ایمن :

 Kraken یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان ارز رمزنگاری در جهان است. یکی از دلایل اصلی این امر، امنیتی است که آنها به مشتریان خود ارائه می دهند. این صرافی یکی از تنها ارائه دهندگان ارز رمزنگاری است که قبلا هک نشده است. هرکسی که در این سیستم عامل با ارزهای رمزپایه معامله کند می تواند مطمئن باشد که وجوه وی در محیط امنی است.

ثبت نام Kraken

در صرافی Kraken سه سطح حساب وجود دارد که به نام های Starter ، Intermediate و Pro شناخته می شوند. هر یک از این انواع حساب ها، محدودیت ها و شرایط امنیتی مختلفی دارد. قبل از خرید و فروش، همه کاربران باید اسناد KYC را ارسال کنند.

افتتاح حساب در Kraken و تجارت دارایی های دیجیتال بدون گذراندن KYC یا AML امکان پذیر است. با این حال، محدودیت برداشت در چنین حساب هایی کم است و امکان واریز یا برداشت ارزهای فیات بدون یک حساب تأیید شده KYC وجود ندارد. هرکسی که مایل به معامله قراردادهای آتی است نیز باید مورد تأیید KYC قرار گیرد.

هزینه ها و محدودیت های کراکن

بسته به حجم و نوع تجارت ، ساختار هزینه صرافی Kraken تغییر خواهد کرد. هزینه های مربوط به زنجیره ثبات، معاملات استخر تاریک و معاملات حاشیه ای متفاوت است. همانطور که گفته شد، هزینه های معاملاتی Kraken معقول است، به خصوص با توجه به اینکه Coinbase Pro هزینه های خود را به طور قابل توجهی افزایش داد.

معامله گرانی که در Kraken کار می کنند و کمتر از 50000 دلار در ماه کار می کنند، باید 0.16٪ هزینه سازنده و 0.26٪ هزینه دریافت کننده را پرداخت کنند. برای افزایش حجم معاملات تخفیف های مناسبی در نظر گرفته شده است و این رقم بالغ بر 10،000،000 دلار در ماه است كه در آن زمان معامله گر هیچ هزینه سازنده و فقط 0.10٪ هزینه دریافت كننده را پرداخت می كند.

این درحالی است که هزینه های برداشت Kraken مطابق با بیشتر مبادلات است. آنها 0.0005 هزینه برداشت برای BTC و 0.005 هزینه Ethereum (ETH) یا Dash را دریافت می کنند. سکه های دیگر با هزینه برداشت ارزان تری هستند.

صرافی کراکن از سپرده های فیات پشتیبانی می کند اما یک معامله گر باید قبل از واریز به ارزهای فیات، تأیید KYC را انجام دهد. آنها گزینه های متنوعی برای واریز آن ارزها ارائه می دهند. تنها راه تأمین اعتبار سپرده کراکن از طریق انتقال بانکی است. می توان از روش SWIFT در سراسر جهان استفاده نمود. همچنین Kraken از سپرده های کارت اعتباری پشتیبانی نمی کند و کراکن در حال حاضر اجازه نمی دهد سپرده ها سود کسب کنند.

سپرده ها و برداشت ها

با استفاده از هزینه های شبکه استاندارد، می توانید ارزهای رمزپایه را واریز کنید. لازم به ذکر است که گزینه ها و هزینه های سپرده بسته به اینکه USD ، EUR ، CAD ، AUD ، GBP ، JPY یا CHF سپرده گذاری می کنید یا برداشت خواهید کرد، متفاوت خواهد بود.

آیا Kraken یک شرکت قانونی است ؟

صرافی کراکن یک شرکت قانونی با محبوبیت بالا در دنیاست. میزان معاملات رمزنگاری ایمن و سابقه طولانی هک نشدن این صرافی، می تواند آن را یک مبادله مناسب نماید. همچنین آن ها یک صفحه ویکی پدیا دارند و مدیر عامل و موسس آن، جسی پاول دارای یک صفحه لینکین شلوغ با 500+ اتصال و یک صفحه توییتر با نزدیک به 40 هزار دنبال کننده دارد.

ضمن آنکه صفحه رسمی توییتر Kraken تقریباً 450 هزار دنبال کننده و هزاران بازتوییت در هر توییت دارد. شاید بتوان گفت که صرافی کراکن با فعالیت های ذکر شده و محبوبیت مبادلات خود، دارای رتبه اعتماد بسیار خوبی است. بسیاری از بازرگانان به Kraken مهر تأیید می دهند، آنها یکی از بزرگترین نام ها در صنعت هستند. تقریباً یک دهه تجربه باعث می شود تا در این صنعت جوان، که همراه با هزینه های کم در صنعت رمز ارزها است، قابل اعتماد باشند.

تاریخچه کراکن

Kraken در سال 2011 تأسیس شد، یک ارز مبادله ای رمزنگاری شده است که قراردادهای آتی و معاملات تجاری را نیز ارائه می دهد. از آنجا که کراکن در ایالات متحده مستقر است و باید از مقررات آمریکایی تبعیت کند، آنها فقط حدود بیست سکه برای تجارت ارائه می دهند. این در حالی است که Binance بیش از صد مورد ارائه می دهد.

در سال 2011 ، صرافی کراکن اولین صرافی بیت کوین بود که داده های بازار آن در ترمینال بلومبرگ نمایش داده شد، اولین کسی که از نظر موسسه اثبات ذخایر، مورد تایید رمزنگاری قرار گرفته و یکی از اولین صرافی هایی است که تجارت سود حاشیه بیت کوین را ارائه می دهد.

در ژانویه 2016 ، کراکن اعلام کرد که صرافی های برجسته بیت کوین Coinsetter و Cavirtex را برای گسترش به بازارهای آمریکا و کانادا خریداری می کند. در سال 2019 Kraken تسهیلات Crypto را با یک پلت فرم آتی ثبت شده خریداری کرد. این صرای توسط سرمایه گذاران از جمله ، Money Partners Group ، Hummingbird Ventures ، Blockchain Capital و Digital Currency Group پشتیبانی می شود.

مناسب برای بازرگانان حرفه ای

Kraken به دلیل رعایت مقررات آمریكایی، گزینه خوبی برای بازرگانان حرفه ای و سرمایه گذاران نهادی است. همچنین، از آنجا که Kraken ویژگی های پیشرفته تری مانند مارجین و معاملات آتی را ارائه می دهد، این امر جذابیت بیشتری را برای تجار پیچیده تر فراهم می کند.

هزینه های معاملات صرافی Kraken تا حدی کمتر از حد متوسط ​​است و با شروع حجم معاملات بیش از 50000 دلار در ماه، سرعت آن کاهش می یابد. به طور کلی Kraken بستر خوبی برای بازرگانان حرفه ای است که می خواهند کاملاً سازگار باشند و همچنین صدها معامله را در ماه انجام دهند.

امنیت کراکن

یکی از صرافی های امن بازار است که هرگز هک نشده است. این صرافی 95٪ از کل سپرده ها را در انبار سرد نگهداری می کند به شکلی که از نظر جغرافیایی توزیع شده و آفلاین می باشد. بدین ترتیب تمامی ذخایر این صرافی، در محیطی ایمن نگهداری می شود.

صرافی Kraken همچنین تعدادی ویژگی امنیتی برای استفاده از کاربران در اختیار شما قرار می دهند. Kraken از 2FA احراز هویت دو عاملی از طریق Google Authenticator پشتیبانی می کند. تأییدهای برداشت از طریق ایمیل نیز ممکن است، به طوری که حتی در صورت به خطر افتادن شماره تلفن، برداشت غیرقانونی مسدود شود.

همچنین دستگاه احراز هویت دو عاملی سخت افزاری Yubikey ، امن ترین راه برای قفل کردن حساب های مبادله ای است. برای اطمینان از امنیت این سیستم ها، در صورت کشف سوء استفاده، Kraken تیم امنیتی خاص خود را دارد و همچنین دارای یک امتیاز بزرگ است. به طور کلی صرافی Kraken یکی از ایمن ترین مبادلات برای تجارت است و سابقه امنیتی طولانی، قابلیت اطمینان آنها را ثابت کرده است.

Kraken vs Coinbase

Kraken و Coinbase رقبای همیشگی هستند. زیرا هر دو مبادلات نظارتی آمریکایی با سوابق ایمنی عالی می باشند. Kraken و Coinbase چندین سال است که فعالیت می کنند و بسیاری از ارزهای تجاری مشابه را ارائه می دهند. البته همانطور که گفته شد، صرافی Kraken مجموعه ویژگی های گسترده تری دارد. آنها آلت کوین بیشتری برای تجارت در دسترس دارند و معاملات حاشیه ای و قراردادهای آتی را ارائه می دهند در حالی که Coinbase صرفاً یک مبادله نقطه ای است. مزیت Coinbase این است که حجم آنها بیش از Kraken است. کراکن از زمانی که معلوم شد Coinbase در تلاش است اطلاعات خود را به IRS بفروشد، شهرت بهتری نسبت به Coinbase کسب نمود.

به خاطر داشته باشید که اگر در صنعت رمز ارزها مبتدی هستید، بهتر است قبل از هر گونه سرمایه گذاری، اطلاعاتی کامل در خصوص ارزهای رمزنگاری شده و صرافی های معتبر کسب نمایید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسبی را شروع نمایید. می توانید برای این منظور با کارشناسان صرافر مشورت نمایید. تجربه و تخصص صرافر می تواند راهی روشن را برای سرمایه گذاری ایمن شما نشان دهد.

سوالات متداول

Kraken متعلق به Payward Inc ، یک شرکت کارگزاری نهادی مستقر در کالیفرنیا است. مدیر عامل شرکت  Kraken جسی پاول است.

Kraken فقط با بیت کوین به عنوان رمز ارز افتتاح شد و متعاقباً فعالیت خود را گسترش داد. از زمان راه اندازی، Kraken حدوداً 125 میلیون دلار بودجه دریافت كرده است.

با توجه به اینکه قبلا هک نشده است و آنها امنیت را بسیار جدی می گیرند، Kraken یک مبادله امن برای تجارت است. آنها از نظر حجم تجارت، یکی از بزرگترین مبادلات هستند.

کراکن با گرفتن هزینه برای تجارت ارزهای رمزنگاری شده در سیستم عامل خود، درآمد کسب می کند. به طور کلی، هنگام انجام معامله، درصدی از تجارت شما به عنوان کارمزد دریافت می شود.

یک سفارش محدود به شما اجازه خرید و فروش با قیمت ثابت تعیین شده توسط شما را می دهد. مزایای سفارش محدود این است که اگرچه شما می دانید چه مبلغی دریافت خواهید کرد، اما نمی تواند قیمت خرید را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *