امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

نکات مهم برای تریدرهای مبتدی ارزهای دیجیتال

بیت کوین محبوب ترین ابزار در میان معامله گرانی است که در بازار ارزهای رمزپایه معامله می کنند. از زمان اولین حضور خود در سال 2009 ، رشد چشمگیری را تجربه کرده است و در حالی که تصور می شود دوران اوج پول سازی آن سپری شده است، همچنان متداول ترین دارایی دیجیتال مورد معامله است و پتانسیل سود قابل توجهی برای سرمایه گذاران باهوش و کسانی که نحوه ترید رمز ارز را می دانند، دارد.

با این حال، باید با احتیاط به معاملات بیت کوین نزدیک شوید. به عنوان یک بازار غیرمتمرکز، بسیار سوداگرانه است. برخلاف ارزهایی که در بازارهای ارز معامله می شوند، جایی که ارزش ها تحت تأثیر دولت های متمرکز، فعالیت اقتصادی و رویدادهای جهانی قرار دارند، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه تا حد زیادی توسط عرضه و تقاضا تعیین می شود.

این نوسانات، همراه با مسائل امنیتی دارایی های دیجیتالی، مدیریت ریسک را به مهم ترین عامل در استراتژی تجارت بیت کوین تبدیل می کند. نکات زیر در مورد معاملات بیت کوین برای کمک به شما در درک صحیح از بازار ارزهای رمزپایه و کاهش ریسک، آورده شده است.

نکات مهم برای ترید رمز ارز ها

نکات مربوط به تجارت بیت کوین بسیار گسترده است و برای کسانی که به  نحوه ترید رمز ارز می اندیشند، در یافت مشاوره حرفه ای برای سرمایه گذاری ضروری است. شما باید پیش از ورود به این صنعت، با استفاده از مهارت های تجاری خود، و دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان این حوزه اقدام نموده و در این خصوص مطالعات فراوانی را داشته و شناخته خود را از ارزهای رمزنگاری شده گسترش دهید. این یک نقطه شروع مناسب برای تجارت و معامله در ارزهای رمزپایه است.

با سرمایه گذاری کوچک شروع کنید :

اولین نکته در زمینه معاملات بیت کوین این است که با احتیاط پیش بروید و با یک سرمایه گذاری نسبتاً کم شروع کنید. اگرچه این بازار مهیج و مشهوری است که در یک بازه زمانی کوتاه سود قابل توجهی به دست می آورد، اما تجارت بیت کوین به هیچ وجه آسان نیست و ریسک و نوسان بزرگی در آن وجود دارد.

به طور کلی ارزهای رمزپایه بسیار بی ثبات هستند. از وسوسه وارد کردن همه سرمایه خود  پرهیز کنید و در عوض، معاملات کوچک سهام را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد سرمایه ای را با حداقل خطر وارد بازار کنید. البته، بهترین نکته در مورد بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال این است که هرگز با بیش از توانایی خود معامله نکنید، زیرا هنگام انجام نحوه ترید رمز ارز ها ، ممکن است آن ها را از دست بدهید.

یک کیف پول امن انتخاب کنید :

کیف پول بیت کوین، محل نگهدارنده دارایی های دیجیتال شماست، بنابراین مهم است که برای اطمینان از امنیت و سهولت دسترسی، هوشمندانه انتخاب کنید. چندین گزینه وجود دارد که همگی با ویژگی ها و عملکردهای خاص خود ارائه شده اند.

برای بازرگانان مبتدی، توصیه می شود از طریق یک کارگزار معتبر معامله کنند و از کیف پول ارائه شده استفاده نمایند. اگرچه به دنبال انتخاب کیف پول هستید، باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب شماست. کیف پول به صورت گرم یا سرد ارائه می شود. کیف پول های نرم افزاری یا گرم، به اینترنت متصل می شوند و متعاقباً برای هکرها باز شده و در خطر هک شدن هستند.

اما کیف پول های سخت افزاری یا سرد دارایی های شما را به صورت آفلاین ذخیره می کنند و به طور کلی از امنیت بیشتری برخوردار هستند. اگر می خواهید دسترسی فوری داشته باشید و فقط مقدار کمی بیت کوین در اختیار دارید، تا زمانی که اعتبار ارائه دهنده را بررسی کنید، یک کیف پول گرم کافی است. هنگام نگه داشتن بیت کوین با ارزش بالا ، بهتر است کیف پول سرد را انتخاب کنید.

در مورد بازار تحقیق کنید :

تنها روش مطمئن برای تبدیل شدن به یک تاجر موفق بیت کوین و درک صحیح از نحوه ترید رمز ارز ،آشنایی با بازار آن است. این یک فرایند ساده نیست. زیرا بسیاری از روش های مورد استفاده برای ارزیابی سایر بازارهای مالی در مورد بیت کوین اعمال نمی شود. این یک حوزه حدس و گمان است و تأثیرات اخبار و رویدادهای جهانی بر ارزش بیت کوین و سایر رمز ارزها بسیار غیرقابل پیش بینی است.

با این حال، مراحلی وجود دارد که می توانید برای گسترش درک خود انجام دهید. تجزیه و تحلیل فنی یک مهارت تحقیقاتی کلیدی است، بنابراین برای اطلاع از استراتژی های معاملاتی خود وقت بگذارید تا نمودارها را بخوانید و الگوها را شناسایی کنید.

همچنین باید برای تجارت با سایر معامله گران احتیاط کنید. ماهیت بازار به معنای این است که بسیاری از افراد منتظرند از افراد بی تجربه سود ببرند. قبل از ورود به تجارت هرگز درمورد ارزش اسمی خود با دیگر معامله گران مشاوره نگیرید و دقت خود را انجام دهید.

در مورد استراتژی تجارت تصمیم بگیرید :

قبل از اینکه حتی به فکر شروع و اقدام در نحوه ترید رمز ارز ها باشید، باید در مورد نوع تاجر مورد نظر خود دقت کنید. این بستگی زیادی به مدت زمانی که باید برای فعالیت تجاری و تجزیه و تحلیل بازار متعهد باشید و همچنین سرعت جستجوی سود شما بستگی خواهد داشت.

معامله گران بیت کوین معمولاً در یکی از چهار دسته قرار می گیرند. اولین گروه افراد فعالی هستند که روزانه معاملات متعددی را برای سودهای ناچیز انجام می دهند. معامله گران روزانه با استفاده از تحرکات کوتاه مدت بازار، طی 24 ساعت وارد بازار می شوند و از آن خارج می شوند.

تکنیک دیگر معاملات نوسان است که مبتنی بر تجزیه و تحلیل فنی عمیق برای گرفتن روند در بازار است. سرانجام، شما ممکن است بخواهید یک معامله گر منفعل باشید و موقعیت های خود را با تمرکز بر سود بلند مدت حفظ کنید. این رویکرد مزایایی در تجارت بیت کوین به همراه خواهد داشت و در نحوه ترید رمز ارز ها نقش دارد.

در مورد اهداف سود و زیان سختگیر باشید :

همانطور که گفته شد، بیت کوین بیش از هر ابزار مالی غیر قابل پیش بینی است، بنابراین داشتن یک برنامه و پایبند بودن به آن بسیار مهم است. قبل از باز کردن یک موقعیت، در نظر بگیرید که شما می خواهید چه میزان سود را از تجارت بگیرید، چه ضررهایی را می توانید تحمل کنید و از همان ابتدا سطح هدف و ضرر خود را تنظیم کنید.

این یکی از مهم ترین نکات است، زیرا بدون برخورد منظم، قرار گرفتن در معرض یک حرکت بالقوه پر خطر، غیر منطقی است. بسیاری از معامله گران مبتدی قربانی حرص و طمع می شوند و فقط برای کاهش قیمت ها موقعیت خود را برای سود بیشتر حفظ می کنند، در حالی که دیگران خوش بینانه خود را متقاعد می کنند که با کاهش عمیق تر در منطقه ضرر، روند نزولی تغییر خواهد کرد. با سخت گیری در مورد اهداف سود و ضرر و زیان، می توانید به راحتی از این دام جلوگیری کرده و خطر را به حداقل برسانید.

با احتیاط شدید از اهرم ها استفاده کنید :

اهرم به شما امکان می دهد در نحوه ترید رمز ارز ، سهام معاملات بسیار بالاتری از سرمایه واقعی موجود در حساب خود داشته باشید. اگرچه این موضوع جذاب به نظر می رسد و در واقع می تواند سود قابل توجهی به همراه داشته باشد، اما اگر معامله اهرمی بخواهد علیه شما روی دهد، می تواند خسارات زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

استفاده موفقیت آمیز از اهرم، عملی متعادل کننده بین ریسک و پاداش است و برای تسلط بر آن تمرین لازم است. برای مبتدیان بیت کوین، اهرم نیرو بهتر است با احتیاط فراوان استفاده شود و ترجیحاً از آن اجتناب شود، حداقل تا زمانی که اعتماد به نفس و سبک تجارت خود را ایجاد کنید، از آن استفاده ننمایید. فقط باتجربه ترین معامله گران با دانش بازار مناسب باید از اهرم نیرو به عنوان بخشی از استراتژی تجارت بیت کوین استفاده می کنند.

با ارزهای رمزنگاری شده مختلف تنوع ایجاد کنید :

مهمترین نکات مربوط به معاملات بیت کوین نکاتی است که بر کاهش ریسک تمرکز دارد و متنوع سازی نمونه ها از جمله این نکات است. بسیاری از معامله گران اولین بار با وسواس بالقوه با بیت کوین روبرو می شوند و در رسیدگی به سقوط آن ناکام می مانند.

با تجارت در ارزهای رمزپایه دیگر، سرمایه گذاری های خود را جبران می کنید. اگر ارزش یکی کاهش یابد، این احتمال وجود دارد که ضرر شما از سود دیگری جبران شود. متنوع سازی همچنین می تواند سود شما را در شرایط خوب بازار افزایش دهد. اگر هوشمندانه سرمایه گذاری کرده باشید، می توانید چندین دارایی با ارزش بالا را در اختیار داشته باشید.

 

شما هنوز هم باید به هر ارز رمزنگاری شده، مقدار قابل توجهی سرمایه اختصاص دهید. در این خصوص و نحوه ترید رمز ارز ها تعادل پیدا کنید که به طور منطقی پتانسیل سود شما را افزایش دهد، در حالی که به طور همزمان قرار گرفتن در معرض ارزهای رمزپایه را به حداقل برسانید.

بیت کوین را بخرید و نگه دارید :

همانطور که قبلاً اشاره شد، انواع مختلفی از استراتژی های تجارت بیت کوین وجود دارد. رویکرد خرید و نگهداری یک استراتژی انفعالی است که در آن موقعیت ها از هفته ها به سال ها ایجاد می شود. این موضوع دارای مزایای متعددی است.

خرید و نگه داشتن بیت کوین به شما امکان می دهد نوسانات کوتاه مدت آن را پشت سر بگذارید. غیرمعمول نیست که در هر روز حرکت قابل توجهی داشته باشید که به این معنی است که ضرر متوقف شده و اهداف سود شما به راحتی برآورده می شود.

 این به نوبه خود می تواند منجر به اضافه بار شود و از آنجا که باز کردن یک موقعیت جدید هزینه بر است، اضافه بار می تواند به طور جدی سود شما را از میان ببرد. به عنوان یک معامله گر منفعل، می توانید موقعیت خود را باز نگه دارید و با تعهد کم زمان سود خوبی بدست آورید، اما هنوز هم باید یک استراتژی قوی برای مدیریت ریسک، با دستورالعمل های دقیق توقف ضرر داشته باشید.

احساسات خود را کنترل کنید :

در کنار نکات مربوط به نحوه ترید رمز ارز ها و مدیریت ریسک و استراتژی های لازم در این خصوص، عوامل عاطفی نیز وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، به ویژه از ترس از دست دادن می تواند در این خصوص بسیار تاثیرگذار باشد. به دلیل نوسانات شدید ارزهای رمزنگاری شده، دیدن جهش های چشمگیر قیمت در یک زمان بسیار کوتاه امری عادی نیست و خرید از یک روند صعودی وسوسه انگیز است، زیرا می ترسید اگر این کار را نکنید سود عمده را از دست خواهید داد.

با این حال، این مغایر با اساسی ترین قاعده تجارت خرید کم، فروش بالا می باشد. اگر بیت کوین سر به فلک کشیده است و شما از نقطه مثبت روند صعودی استفاده نکرده اید، در پایان با پرداخت هزینه دارایی که به ناچار از ارزش آن کاسته خواهد شد، ضرر قابل توجهی خواهید داشت. ترس از قربانی شدن یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت بسیاری از معامله گران مبتدی است. محتاط باشید و بپذیرید که برخی از فرصت های سودآور، برای شما مناسب نبوده است.

مراقب کلاهبرداران باشید :

برای آگاهی بیشتر در خصوص نحوه ترید رمز ارز ، باید توجه داشته باشید که بازار بیت کوین بدون وجود نظارت مرکزی و تنظیم مقررات، متأسفانه یک محیط ایده آل برای کلاهبرداران است. مبادلات جعلی و کیف پول ها و همچنین کلاهبرداری فیشینگ که در آن ایمیل های جعلی شما را به سمت سایت های کلاهبرداری یکسان با سیستم عامل هایی که برای گرفتن اطلاعات حساس استفاده می شود، معمول است.

طرح هایی که روی یک ساختار هرمی کار می کنند، بازدهی بیشتری را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند که سایر سرمایه گذاران را جذب می کنند و باید به هر قیمتی از آنها اجتناب شود. همچنین بدافزار مسئله دیگری است و بدون اقدامات امنیتی مناسب در کیف پول بیت کوین، خود را در معرض تهدید تخلیه حساب قرار می دهید.

اینها فقط برخی از کلاهبرداری هایی است که باید مراقب آنها باشید و از آنجا که نحوه ترید رمز ارز ها یک بازار باز، پیچیده و نسبتاً جدید است، تهدیدهای جدید به طور منظم ظاهر می شوند. بنابراین لازم است که هنگام تجارت در ارزهای رمزنگاری شده، به خوبی آگاهی های لازم را کسب کرده و اقدامات ایمنی قوی را به کار ببندید. شما می توانید در این خصوص با کارشناسان صرافر مشورت نمایید.

سوالات متداول

حجم معاملات، ضررهای متوقف شده و گرفتن سود، ذخیره سازی ارزهای رمزنگاری شده

برای این کار لازم است که با این حوزه آشنا بوده و سرمایه گذاری خود را روی سکه های مختلف بگذارید. توجه داشته باشید که هر معامله ای نمی تواند سود را تضمین کند و از عوامل ترس و حرص بپرهیزید. همچنین فقط با برنامه تجارت کنید و از ابزارهای کاهش خطر استفاده کنید.

شفافیت اطلاعات، آزادی در پرداخت، امنیت و کنترل، هزینه های کاملاً کم یا بدون مالیات، خطرات کمتر

Bitcoin (BTC) Ethereum (ETH)  درحال حاضر از بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید رمز ارزها هستند.

اگر بخواهید مستقیماً در معرض تقاضای ارز دیجیتال و پروژه های تسهیل کننده آن قرار بگیرید، سرمایه گذاری خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *