امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره ( NEM ) XEM و تاریخچه آن

NEM یک سیستم عامل کارآمد است که با استفاده از رمزنگاری و بلاکچین، در جهت ایجاد راه حل های مناسب برای مشاغل عمل می کند. رمز ارز بومی آن نیز XEM است که بر بلاک چین NEM1 NIS1 قرار گرفته است. NIS1 به روشی مشابه Bitcoin عمل می کند. این شبکه دارای گره های مستقل توزیع شده ای است که معاملات را در یک دفتر عمومی به نام بلاکچین پردازش و ضبط می نماید.

این گره ها برای کمک به وقت و منابع محاسباتی خود انگیزه ایجاد می کنند و از طریق جوایز کارمزد معاملات غیرقابل بازگشت می مانند. این پاداش ها با سکه های XEM ، به هر گره ای پرداخت می شود که موفق به ایجاد بلوک جدیدی از معاملات به انتهای بلاکچین شود.

با این حال، بلاک چین NIS1 دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که آن را از بیت کوین و بسیاری از ارزهای رمزپایه دیگر متمایز می کند. نسخه آلفای NIS1  یا همانطور که NEM شناخته می شود، در 25 ژوئن 2014 راه اندازی شد و شبکه اصلی آن در 31 مارس 2015 به صورت مستقیم پخش گردید.

بنیانگذار NEM

نم در اصل توسط سه توسعه دهنده تاسیس شد که از آن زمان، از یک پروژه شخصی متشکل از سه برنامه نویس به یک اکوسیستم بزرگ متشکل از چندین سیستم عامل تبدیل شده است. اکنون توسعه و ارتقاأ NEM توسط گروه آن مدیریت می شود. در حقیقت NEM Group یک شرکت مادر است که برای حمایت از رشد اکوسیستم نم، اقدام به راه اندازی Symbol (NEM 2.0) کرده است.

این گروه شامل افرادی متشکل از نمایندگان باتجربه نم و افراد قدیمی و سازمانی بود که دریافتند یک ساختار ساده به نفع کل اکوسیستم است و در عین حال باعث می شود که جامعه تعامل و ورود بیشتری را به شبکه داشته باشد. مدیران گروه مسئولیت تنظیم استراتژی و بودجه را بر عهده گرفته است و نظارت تلاش همه شرکت های تابعه را در جهت دستیابی به اهداف جمعی بر عهده دارد.

 گروه NEM سه نهاد مجزا را شامل می شود که می توان به بخش تجارت، نرم افزاری و متمرکز بر توسعه اشاره نمود. که در این گروه، پشتیبانی از مبادلات و مدیریت نقدینگی بر عهده بخش تجارت می باشد.

برتری های نم

 یک ارز رمزنگاری شده است که به عنوان منبع باز غیرمتمرکز محسوب شده و دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد است که از مهم ترین آن ها می توان به ایجاد امنیت در بلاکچین NIS1 نام برد. این بلاکچین با استفاده از الگوریتم اثبات اهمیت PoI قادر است نسبت به دیگر الگوریتم ها مانند اثبات سهام و کار، گسترده بوده و جهت پردازش سریع معاملات در شبکه و به عنوان راهی مناسب برای اثبات اهمیت به شمار آید. بدین ترتیب این امکان را برای همگان ایجاد می کند تا گره ای را در این شبکه ایجاد نموده و با استفاده از برداشت تفویضی، سهولت در معاملات را ایجاد نماید.

این سیستم به منظور برآورد امتیاز اهمیت آنها در اقتصاد NEM ، تعداد گره های موجود در سکه های موجود را در نظر می گیرد و اینکه هر چند وقت یکبار در شبکه معامله کرده و با چه کسانی معامله می کنند. بر اساس این امتیاز، گره ها سهمی از کارمزد را از معاملاتی که در پردازش آنها کمک کرده اند، دریافت می کنند.

این شبکه ادعا می کند که سیستم اثبات اهمیت، این اطمینان را می دهد که شبکه می تواند کسانی را که واقعاً بیشتر از آن استفاده می کنند، شناسایی کرده و پاداش دهد. علاوه بر الگوریتم منحصر به فرد PoI ، این برنامه همچنین از ویژگی هایی مانند قرارداد حساب چند امضایی، پیام رسانی رمزگذاری شده، سیستم اعتبارسنجی برای بررسی صحت پرونده های موجود در بلاکچین پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از بازارهای مهم NIS1 راه حل های سطح سازمانی است که از طریق یک سیستم API هدفمند ، NEM به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا زیرساخت های بلاکچین خود را در برنامه های شخص ثالث ادغام کنند. در صورتی که قصد دارید در این صنعت و این رمز ارز، سرمایه گذاری نمایید، می توانید با کارشناسان صرافر در ارتباط باشید.

NEM چگونه عمل می کند؟

NEM بلاکچینی دو لایه است که شبیه به اتریوم بوده و به زبان جاوا نوشته شده است که نوعی زبان برنامه نویسی رایج است. شبکه اصلی از چندین دفتر روی لایه ارز رمزنگاری شده خود پشتیبانی می کند و لایه NEM Smart Assets برای نمایش هر ذخیره ارزش استفاده می شود. آنچه که این شبکه را بسیار قدرتمند می کند، سیستم دارایی هوشمند است.

در فرآیند بلاکچین نم، گره های API هستند که باعث ایجاد توسعه می شوند که می تواند این امکان را ایجاد کند که dApp از راه سرور دسترسی به API  را بیابند. اساساً این یک بستر ابری مبتنی بر بلاکچین با یک سرور زیرساخت NIS است که از گره های پردازش ایمن و غیرمتمرکز در یک طرف و سوی دیگر مشتری، ساخته شده است که به عنوان یک دروازه عمل می کند.

البته، در ژانویه 2018 هنگامی که همه نگاهها به اوج گرانی بازار رمزنگاری معطوف بود، Coincheck هک شد و 523 میلیون سکه XEM به ارزش بیش از 500 میلیون دلار زمان به سرقت رفت.

سوالات متداول

این رمز ارز با الگوریتم های PoS یا PoW استخراج نخواهند شد. بلکه برداشت آن ها از روش PoI می باشد.

این مدل ترکیبی به هر کسی امکان می دهد بدون در نظر گرفتن قدرت سخت افزاری، به عنوان گره شرکت کند و یکی از بزرگترین نقاط ضعف زنجیره بلوک را تسکین دهد.

NEM برای شباهت به اینترنت فعلی ساخته شده است، دامنه ها و زیر دامنه های فضای نامی، مشابه سیستم نام دامنه اینترنت ICANN اختصاص داده شده است.

مانند همه سرمایه گذاری های ارز رمزنگاری شده ، اولین چیزی که باید درک کنید این است که NEM یک سرمایه گذاری بسیار ریسک پذیر با پاداش بسیار بالا است. ارزش هر NEM حدود 7.55 دلار خواهد بود

از جمله کاربردهای NEM فروشگاه های خرده فروشی یا شرکت حمل و نقل که داده ها را به عنوان یک منبع باز و امن مدیریت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *