امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره رمز ارز THORChain و تاریخچه آن

THORChain  یک پروتکل نقدینگی غیر متمرکز است که به کاربران امکان می دهد دارایی های ارز رمزنگاری شده را به راحتی در سراسر شبکه ها مبادله کنند، بدون اینکه مالکیت کامل دارایی های خود را از دست بدهند. با این شبکه، کاربران می توانند بدون نیاز به اعتماد به کتاب های سفارشی برای تأمین نقدینگی، به راحتی ، دارایی را با شرایط مجازی مبادله کنند. با این کار، قیمت های بازار از طریق نسبت دارایی های موجود در یک مجموعه حفظ می شود.

رمز ابزار بومی پلتفرم THORChain RUNE است که به عنوان ارز پایه در اکوسیستم THORChain استفاده می شود و همچنین برای حاکمیت و امنیت سیستم عامل به عنوان بخشی از مکانیزم های مقاومت استفاده می شود و گره های این برنامه، برای شرکت در روند اجماع چرخشی خود باید حداقل 1 میلیون RUNE را انجام دهند.

لازم به ذکر است که بودجه این پلتفرم از طریق پیشنهاد اولیه DEX (IDO) که از طریق Binance DEX در ژوئیه 2019 راه اندازی شد، تأمین گردید. شبکه اصلی آن در ابتدا در ژانویه 2021 راه اندازی شد، اما در حال حاضر یک نسخه چند زنجیره ای در سال 2021 برنامه ریزی شده است. نکته ای که در اینجا مطرح است این است که این پلتفرم مدیر عامل و بنیانگذار. در عوض، توسعه بیشتر سیستم عامل از طریق Gitlab سازمان یافته است.

علاوه بر این، افرادی که در حال حاضر روی این پروژه تورچین کار می کنند عمدتا ناشناس هستند که این کار برای محافظت از پروژه و اطمینان از عدم تمرکز آن است. بنابراین توسعه دهندگان برای گره ها با ارسال کدی که سیستم را با ارزش تر می کند، کار می نمایند. می توانید در این خصوص، اطلاعات جامع تری را از کارشناسان صرافر دریافت کنید.

برتری های شبکه THORChain

THORChain با استفاده از سیستمی خاص در جهت پایین آوردن زیان های ناپایدار عمل می نماید. این زیان ها به طور معمول به شکل موقتی بوده و تامین کنندگان قادر هستند در زمان کمک رساند به نقدینگی، آن را تجربه کنند. این امر کمک می کند که اطمینان ایجاد شود که نقدینگی ها در محل مناسب و مورد نیاز، باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، این شبکه مجموعه ای از فن آوری های جدید را شامل می شود که از جمله ماژول Bifröst Signer و یک پروتکل TSS است که برای یکپارچه کردن تسهیل مبادلات توکن میان زنجیره ای می باشد. این را باید متذکر شویم که پلتفرم THORChain سود محور نیست. تمام هزینه های تولید شده توسط این پروتکل مستقیماً به کاربران تعلق می گیرد و هیچ گونه مقرراتی برای تیم وجود ندارد.

در عوض، تیم با صرف نشانه RUNE دقیقاً مانند سایر رمز ارزها انگیزه می گیرد. لازم به ذکر است که رمز RUNE در حال حاضر در چندین زنجیره بلوک از جمله Binance Chain و Ethereum در دسترس است.

سکه های در گردش تورچین

همانطور که اشاره شد، THORChain در ابتدا به دنبال IEO در Binance DEX راه اندازی شد. به عنوان بخشی از IEO ، 20 میلیون RENE فروخته شد. پیش از این، در دوره های قبلی تأمین اعتبار، 130 میلیون RENE فروخته شده بود. طبق پیشنهاد رسمی Binance DEX ، 10٪ از کل عرضه که معادل 50 میلیون توکن است، به تیم اختصاص داده شد و تا زمان راه اندازی شبکه اصلی قفل شد. پس از آن با 20٪ در ماه قفل می گردد.

امنیت در شبکه THORChain

این شبکه با استفاده از Cosmos SDK ساخته شده و از مکانیزم اجماع Tendermint استفاده می شود. این باعث می شود شبکه از طریق سیستم جدید BFT اثبات سهام PoS که تعداد زیادی اعتبار سنج با هم کار می کنند، برای پیشنهاد و نهایی کردن بخش معاملات، از حملات در امان بمانند. فراتر از این، قراردادهای هوشمند THORChain توسط چندین شرکت امنیتی شخص ثالث از جمله شرکت Certik که هیچ آسیب پذیری را تجربه نکردند، حسابرسی شده است.

آیا تورچین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار RUNE که می توانید به سادگی آن را خرید کنید. تعداد روزافزونی مبادلات ارز رمزنگاری غیرمتمرکز وجود دارد و یکی از شناخته شده ترین آن ها THORChain است که توسط رمز RUNE تأمین می شود. اگر به دنبال یک راه حل غیرمتمرکز هستید که به شما امکان می دهد به راحتی نشانه های پیچیده یا متصل را در زنجیره های خود قرار دهید، THORChain می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

جایگاه تورچین در صنعت رمز ارزها

THORChain سابقه خاصی ندارد، حتی تا سال 2018 شناخته نمی شد. با این وجود طیف کاملی از خدمات مبادله را ارائه می دهد و مجموعه نقدینگی مداوم آن در صنعت بی نظیر است. از آنجا که این شبکه به عنوان یک راه حل میان زنجیره ای ساخته شده است، امکان تعویض هر دارایی با استفاده از ان وجود دارد که برتر از سایر پیشنهادات ارز غیرمتمرکز است.

می توان گفت که این یک پروتکل نقدینگی است که برای اتصال کلیه دارایی های بلاکچین در بازار نقدینگی از طریق ارتباط های متقابل و استخرهای مداوم نقدینگی که توسط اعتبار سنج ها با انگیزه اقتصادی تأمین می شود، طراحی شده است.

THORChain موتور تحمل کننده خطای بیزانسی است که نیروی Cosmos را تأمین می کند. این زنجیره بلوکی Proof-of-Stake است که شامل اعتبار سنج های شبکه ای است که لازم است نشانه های RUNE را پیوند دهند. شرکت کنندگان می توانند به دلیل رفتار بد از طریق برش دادن نشانه های پیوند خورده مجازات شوند که این امر به عنوان یک عامل بازدارنده برای رفتارهای بد عمل می کند. از گره های شبکه نیز برای ایجاد اعتبار سنجی معاملات استفاده می شود.

نقش های THORChain

کاربران مشارکت کنندگان اصلی در شبکه هستند که از خدمات زنجیره ای THORChain برای تبادل رمزها به راحتی استفاده می کنند. این مبادلات بین استخرهای نقدینگی انجام می شود و کاربر برای پرداخت هزینه و اجرای مبادله از آن استفاده می کند. مبادله ای که توسط کاربران انجام می شود، بدون محدودیت قانونی نیست.

گروه دوم که از این شبکه استفاده می کنند، تأمین کنندگان نقدینگی هستند که برای تأمین دارایی در مبادلات، نقدینگی را به استخرهای مختلف اضافه می کنند. این نقدینگی با استفاده از نشانه های RUNE محدود می شود و سپس در خزانه های جداگانه ای که توسط گره های شبکه تأمین می شوند، نگهداری می گردد.

سوالات متداول

THORChain برای نقدینگی دارایی های دیجیتال غیرمجاز متقابل ساخته شده است. این پلتفرم، دارایی های سهام را در استخرهای نقدینگی برای بدست آوردن کارمزد، مبادله سریع دارایی ها با قیمت های بازار آزاد، وام گرفتن وام به هر دارایی و پرداخت به هر ارز ایجاد می کند.

خرید همه ارزهای رمزپایه با دلار امکان پذیر نیست. می توانید بیت کوین خود را به صرافی مانند Binance منتقل کنید تا ارزهای رمزپایه دیگری از جمله THORChain را خریداری کنید.

این شبکه نرم افزار کیف پول مخصوص خود را تولید می کند که برای بارگیری در وب سایت آن موجود است و به شما امکان می دهد سکه ها را در رایانه خود ذخیره کنید.

اساساً دو گروه در اکوسیستم THORChain وجود دارد. اولی ها کاربران هستند و بقیه تأمین کنندگان نقدینگی هستند.

یک THORChain (RUNE)) در حال حاضر 18.00 دلار در صرافی های بزرگ ارزهای رمزنگاری شده ارزش دارد. البته باید هنگام خرید، حتما قیمت آن را به روز کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *