امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره NEO و تاریخچه آن

NEO را می توان از جمله بهترین رمز ارزها در دنیا به شمار آورد. این سکه حتی در زمان عدم اطمینان نظارتی در دنیا، توانست توجه بازارهای آسیا را به خود جلب کند. امروزه، اکوسیستم NEO به لطف پشتکار توسعه دهندگان و مشارکت جامعه، از هر زمان دیگری سرزنده تر است.

می توان گفت که شبکه نئو، یک پروژه بلاکچین غیرانتفاعی مبتنی بر جامعه است که برای تهیه یک بستر کاربرد آسان برای توسعه دهندگان Dapp وارد بازار شد. به طور خاص، NEO یک بلاکچین منبع باز و ارز رمزنگاری شده می باشد و مطابق با مقاله سفید شرکت، NEO به عنوان یک شبکه توزیع شده برای اقتصاد هوشمند عمل می کند.

این پلت فرم به عنوان نسخه جدیدتر و جوان تری از Ethereum دیده می شود. در حقیقت می توان گفت که شبکه نئو،  اولین پروژه بلاک چین بود که با تأییدیه از طرف تنظیم کنندگان روبرو شد. جالب اینجاست که دولت چین، حتی پس از تغییر سیاست گذاری در خصوص رمز ارزها در کشور، همچنان از این طرح استقبال کرده است.

لازم به ذکر است که شبکه نئو ، از جمله شرکت های انگشت شماری است که در حوزه رمز ارزها مجاز است تا در کشور چین فعالیت نماید. بنابراین این حمایت انجام شده از این پروژه، باعث شده است تا بسیاری از مردم این پروژه را اتریوم چینی بنامند. شما می توانید اطلاعات جامع تری را در این خصوص، از کارشناسان صرافر دریافت کنید.

NEO چه مشکلاتی را تصحیح می کند؟

NEO قصد دارد تا بسیاری از مسائلی که در بازار این صنعت وجود دارد را حل نماید. در درجه اول، قرار است به عنوان یک جایگزین انعطاف پذیرتر برای Ethereum عمل کند. این شرکت از فلسفه ای استفاده می کند که گزینه های طراحی را در یک گزینه چند متغیره ارزیابی می کند. به این ترتیب، نئو می تواند رویکرد بازار خود را به صورت متناسب تنظیم کند.

به عنوان مثال، توسعه دهندگان این شبکه، می توانند بر اساس هر مورد خاص تصمیم بگیرند که کدام سطح از تمرکززدایی یا تمرکز برای یک پروژه مناسب تر است. آنها همچنین می توانند در مورد سایر موضوعات مهم مانند سطح حاکمیت درون زنجیره ای یا خارج از زنجیره، قضاوت های مشابهی داشته باشند. این ها گزینه های بیشتری را جهت تصویب مقیاس بزرگ در بخش های تجاری و دولتی برای NEO به وجود می آورد.

NEO چگونه کار می کند؟

بلاکچین NEO قادر است از تعداد زیادی از ارزها و دارایی های دیجیتال پشتیبانی نماید. بنابراین این شبکه پشتیبانی کاملی از دارایی های بلاکچین، هویت دیجیتالی و قراردادهای هوشمند را دارد. این پلتفرم می تواند از انواع مختلف برنامه های غیرمتمرکز (dApp) ، رمزگذاری دارایی های واقعی و پیشنهادات اولیه سکه را در خود جای دهد.

به عبارت دیگر نئو، یک پلتفرم عمومی است که از شبکه Onchain برای ایجاد یک سناریوی حاکمیت مطلوب نیز بهره می برد. قابلیت همکاری شبکه ها باعث افزایش سکوها به ارتفاعات جدید می شود. باید اشاره کنیم که Onchain در سال 2014 در چین تاسیس شد. این شرکت خصوصی بلاکچین بیشتر بخاطر تمرکز خود بر دولت و بنگاههای بزرگ شهرت دارد. این پلتفرم بخاطر فناوری معماری شبکه غیرمتمرکز (DNA) خود بسیار مشهور است و می تواند باعث سهولت به وجود آمدن  بلاکچین خصوصی و عمومی شود.

از سویی دیگر، این شبکه از یک سیستم دو طبقه برای ایجاد انعطاف پذیری بیشتر شبکه برای کاربران و توسعه دهندگان استفاده می کند. اکوسیستم به نشانه های NEO و GAS متکی است و به صورت کلی، شرکت یکصد میلیون از هر رمز را صادر خواهد کرد.

نشانه های NEO

NEO ارز رمزپایه بلاکچین نئو می باشد. این رمزنگاری سهم مالکیت در بلاکچین این شبکه را نشان می دهد که در حکمرانی نیز نقش دارد. این امکان را به جامعه می دهد تا بلوک ایجاد کرده و شبکه را مدیریت کند. جالب اینجاست که نئو دارای واحدهای قابل تقسیم نیست و نمی توان آن را مانند سایر سکه ها مانند Ethereum تقسیم کرد. علت این تصمیم گیری در شبکه این است که هر سکه می تواند همانند یک سهم مجزا در بلاکچین نئو عمل نماید.

از سویی دیگر باید اشاره کنیم که GAS رمز سودمندی برای شبکه NEO است. در اکوسیستم، GAS مانند اتر در شبکه Ethereum عمل می کند. بنابراین از GAS جهت انجام معاملات در شبکه استفاده شده و کاربران نیز در ازای توکن های آن پاداش لازم را دریافت خواهند نمود.

این توکن با سرعت هشت GAS در هر بلوک تولید می شود و پس از تایید دو میلیون بلوك، به طور خودكار تعداد جوایز در هر بلوك را كاهش می دهد. کاربران می توانند GAS را با ارزهای رمزپایه دیگری مانند بیت کوین، Litecoin یا Ethereum معامله کنید. همچنین می توانند GAS خود را مستقیماً به NEO تبدیل نمایند.

رمزگذاری قراردادهای هوشمند

NEO این امکان را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند که با استفاده از یک سیستم مجازی قوی، بتوانند مولفه های مهم برنامه نویسی در قرارداد هوشمند را ساده سازی کنند. این بدان معناست که توسعه دهندگان برای استفاده از سیستم عامل نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی جدید ندارند. این شبکه اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند درJava ، Python ، به علاوه طیف گسترده ای از سایر زبان های برنامه نویسی انجام شود. به این ترتیب، شبکه می تواند توسعه دهندگان زیادی را در خود جای دهد.

سازوکار اجماع در شبکه نئو

NEO خود را با سازوکار اجماع dBFT معرفی می کند. در این مکانیسم، گره های خاصی وجود دارد که به عنوان Bookkeepers شناخته می شوند. با این روش، حسابداران دیجیتال، راستی آزمایی بلوک را انجام می دهند. داده ها از طریق بلاکچین پخش می شوند و تنها زمانی که دو سوم گره های شبکه با نسخه بلاکچین یک دفترموافقت کنند، توافق حاصل می شود.

سازوکار اجماع dBFT واقعاً سریع است. این می تواند بیش از هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد. این در مقایسه با بیت کوین، حدود شش معامله در ثانیه است.

سوالات متداول

Neo یک اکوسیستم در حال توسعه است که به سرعت رشد کرده و قصد دارد تا پایه ای برای نسل بعدی اینترنت به شمار آید.

برخلاف بسیاری از بلاکچین های دیگر، این شبکه دارای دو نشانه بومی NEO و GAS است. در حالی که NEO به عنوان رمز سرمایه گذاری عمل می کند، GAS برای پرداخت هزینه تراکنش های انجام شده در شبکه استفاده می شود.

هفتاد میلیون NEO در گردش بوده و در کل 100 میلیون مورد موجود است که تمام آنها هنگام راه اندازی بلاکچین تولید شده اند.

دارایی ها به راحتی در بلاک چین NEO به صورت باز، غیرمتمرکز، قابل اعتماد، قابل پیگیری و شفاف می شوند که عاری از واسطه ها و هزینه های مربوط به آنها می باشند.

NEO و Onchain شبکه هایی جداگانه ای هستند که به طور مستقل عمل کرده و هیچ یک مالک دیگری نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *