امروز مورخ [wikiwordpress] : آخرین نسخه وب سرویس خدمات ارزی صرافر هم اکنون در دسترس و قابل استفاده میباشد .

معرفی ارز دیجیتال همه چیز درباره BitTorrent و تاریخچه آن

BitTorrent یکی از اولین شبکه های غیرمتمرکز در اینترنت است و با داشتن بیش از 100 میلیون کاربر ماهانه، بسیار موفق بوده است. اکنون Tron کنترل این پروتکل را در دست دارد و به دنبال وارد کردن فناوری بلاکچین در اکوسیستم است تا یک مدل اقتصادی خودپایدار ایجاد کند که در آن کاربران برای به اشتراک گذاری و بارگیری محتوا انگیزه بگیرند.

این یک پلتفرم محبوب و مشترک برای به اشتراک گذاری فایل هایpeer to-peer  است که در سال های اخیر به طور فزاینده ای غیرمتمرکز شده است. این شبکه که در ژوئیه سال 2001 منتشر شد، در سال 2018 توسط پلتفرم blockchain TRON خریداری شد.

از زمان خریداری، ابزارهای جدید جدیدی را با یک رمز ارز رمزنگاری بومی، BTT اضافه کرده است. BTT با استفاده از استاندارد TRC-10 خود در بلاک چین TRON راه اندازی گردید. بنابراین این پلتفرم در حال حاضر بزرگترین پروتکل ارتباطات غیرمتمرکز P2P در جهان است. برای دریافت اطلاعات کامل تر درباره این رمز ارز، می توانید با صرافر همراه باشید.

BitTorrent چیست ؟

BitTorrent (BTT) نشانه اصلی بزرگترین پروتکل اشتراک فایل در جهان است که به تازگی ICO بسیار پرطرفداری را تکمیل کرده است. می توان گفت که اکنون بیش از 20٪ از ترافیک اینترنت مربوط به این شبکه می باشد. هنگامی جاستین سان ترون سایت اشتراک فایل ها را به قیمت 140 میلیون دلار خریداری کرد، اتفاق بزرگی رخ داد و با راه اندازی توکن TRC-10 برای این شبکه، بزرگتر نیز شد.

این فروش توکن که در پلتفرم جدید Launchpad Binance رخ داد و در کمتر از 15 دقیقه به پایان رسید و 7.2 میلیون دلار برای BitTorrent جمع آوری شد. این یکی از موفق ترین فروش توکن های عمومی است. زیرا بازار ارزهای رمزپایه، در بیشتر قسمت ها به سکه های جدید گسترش یافته است. فروش عمومی تقاضا برای توکن BTT آنقدر شدید بود که سایت نمی توانست همه ترافیک را کنترل کند و بسیاری از سرمایه گذاران خود را قادر به دسترسی به سایت و فروش توکن ندانستند.

BTT Token چیست؟

BTT یک رمز TRC-10 است که در زنجیره بلوک Tron ایجاد شده است. این نشانه برای بهبود پروتکل BitTorrent ایجاد شده است که در سال 2001 راه اندازی شد و در سال 2018 توسط بنیاد Tron خریداری گردید. در حقیقت Tron نماینده دوره جدید سیستم عامل های غیرمتمرکز بوده و این شبکه یکی از اولین شبکه های غیرمتمرکز در اینترنت است. این پلتفرم  با بیش از 100 میلیون کاربر ماهانه یکی از محبوب ترین شبکه ها است و از روز اول دسترسی فوق العاده ای به BTT را به کاربران می دهد.

ویژگی سرعت BitTorrent

یکی از اولین ویژگی هایی این برنامه BitTorrent Speed ​​نام دارد که هدف آن افزایش نرخ پذیرش BTT است. این برنامه ​​برای استفاده از مشوق های مالی در شبکه BitTorrent طراحی شده است. کاربران اکنون می توانند برای افزایش موقعیت خود در صف های بارگیری و تسریع در روند بارگیری، پرداخت هایی را با BTT انجام دهند. آنها به عنوان دریافت کنندگان این پرداخت ها سود خواهند برد و این موضوع آنها را ترغیب می کند تا پرونده های خود را برای بارگذاری بیشتر، آنلاین نگه دارند.

توسعه دهندگان این برنامه  احساس می کنند که این نوع انگیزه به بهینه سازی استفاده از منابع شبکه و محاسبات کمک می کند. بنابراین سیستم مناقصه ای اجرا خواهد شد که برنامه ریزی اساسی داشته باشد و در زمان انتشار به صورت خودکار انجام شود و سپس پیشرفت ها و ویژگی های بعدی به BitTorrent اضافه شود.

کاربران را قادر می سازد تا در ازای دسترسی اولویت دار، پیشنهادات خود را در یک گروه تبلیغ کنند و BTT را معامله کنند. نتیجه کاربران، نشانه را برای مدت طولانی تری انتخاب می کنند که منجر به طول عمر بهتر گروه و سرعت بارگیری سریعتر برای همه شرکت کنندگان می شود.

موارد استفاده BTT

در حال حاضر موارد دیگری برای BTT برنامه ریزی شده است که در آینده برای بهبود و توسعه اکوسیستم BitTorrent اجرا خواهد شد. تمام ویژگی های برنامه ریزی شده به این منظور است که به کاربران اجازه می دهد تا با به اشتراک گذاشتن قطعات کوچک در زیرساخت، ارزش را ذخیره کنند.

در ابتدا سه ویژگی یا خدمات اولیه غیرمتمرکز ارائه شده است. نخست، سیستم تحویل محتوا است که به کاربران امکان می دهد، پیشنهادات خود را تبلیغ کنند و برای دریافت سریعتر محتوا به BTT پرداخت نمایند. همچنین یک بستر ذخیره سازی ایجاد شده است که در آن کاربران می توانند هزینه فضای ذخیره اضافی را پرداخت کنند یا برای ارائه فضای ذخیره سازی پول دریافت کنند.

ضمن آنکه سرویس پراکسی می باشد که در آن کاربران با قابلیت اتصال به اینترنت غیر قابل اعتماد، می توانند به مشتری برای بازیابی محتوا توسط URL پرداخت کنند. سرانجام پروتکل BitTorrent به صورت رسمی باز خواهد شد تا به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه دهد تا به راحتی برنامه جدید و مفیدی را در سیستم عامل ایجاد کنند که پاسخگوی خواسته های کاربران باشد.

به نظر می رسد چشم انداز بنیاد Tron و این شبکه، شبیه آنچه در بسیاری از پروژه های بلاکچین در نظر گرفته شده است، باشد. این برای ایجاد اقتصادی است که در آن پرداخت های خرد سیستم را کاملاً تأمین می کند و اکوسیستم از طریق تعامل کاربر با گذشت زمان رشد پیدا می کند. موفقیت در ایجاد چنین اقتصادی دشوار است، اما هیچ پروژه دیگری بستری در اندازه و محبوبیت BitTorrent نداشته است.

سوالات متداول

هدف اصلی BitTorrent ایجاد تغییر اساسی در نحوه به دست آوردن محتوا توسط کاربران است.

BitTorrent بالاترین سطح اقدامات امنیتی را برای تأمین منابع مالی کاربران به کار می برد، اما روشن است که ارز رمزنگاری شده خطر ذاتی دارد و توصیه می شود تا کاربران با استفاده از گزینه هایی مانند تأیید بیومتریک، در برابر سرقت محافظت کنند.

BTT در مبادلات عمده با ارزهای رمزپایه، پایدار سکه و حتی ارزهای فیات قابل معامله است. برای تهیه این رمز ارز، می توانید از طریق صرافر اقدام نمایید.

BitTorrent یکی از امیدوار کننده ترین altcoin های موجود است که ورود روشنی به بازار سودآور رمزنگاری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

برای رسیدن به 1 دلار باید 700 برابر ارزش فعلی آن شود. علاوه بر این به TRX مرتبط است که پتانسیل رشد آن را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *